SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: SønderjyskE - AaB fredag den 6. november 18.00
Truppen er udtaget. Ahlmann, Pohl og Bassogog udgår. Abildgaard er ny i truppen http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... rslev.aspx
Ved ikke helt hvad jeg forventer af kampen. Spiller for spiller er vi klasser bedre end elendige Haderslev, men om vi vinder kampen ved jeg ikke. Haderslev har helt sikkert nærstuderet hvordan de kan slå vores spil i stykker.
Ved ikke helt hvad jeg forventer af kampen. Spiller for spiller er vi klasser bedre end elendige Haderslev, men om vi vinder kampen ved jeg ikke. Haderslev har helt sikkert nærstuderet hvordan de kan slå vores spil i stykker.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
Det vidner formentlig om kamp om de næstbedste pladser. Selvfølgelig kan Bruhn være fri af skade, men ikke helt oppe i gear endnu, og derfor ikke udtaget. Jeg vælger dog at tolke det den vej, at der ikke er badebilletter i truppen.
Det vidner formentlig om kamp om de næstbedste pladser. Selvfølgelig kan Bruhn være fri af skade, men ikke helt oppe i gear endnu, og derfor ikke udtaget. Jeg vælger dog at tolke det den vej, at der ikke er badebilletter i truppen.
- FlæskeFrank
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Sikke et dejligt optimistisk indlæg.alithebeast skrev:Vi taber 4-0. Første mål bliver scoret efter en fejlaflevering fra Kasper P.
2-0 til os på mål af Ene og Spalvis
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Er det en god ting at være jubeloptimistisk? Vi taber måske ikke 4-0, men vi taber.Elscorpio skrev:Sikke et dejligt optimistisk indlæg.alithebeast skrev:Vi taber 4-0. Første mål bliver scoret efter en fejlaflevering fra Kasper P.
2-0 til os på mål af Ene og Spalvis
Hader København!
vi taber altid sådan nogle kampe her... Lige som man tror AaB er ved at blive til noget, så falder det sammen.,... Jeg smider penge på AaB taber, i kan takke mig senere.
Træneren udtager vel den han synes er bedst, og Thrane har vel ikke ligefrem spillet sig af, selv om der var noget forskelligrettede tendenser i hans spil.FlæskeFrank skrev:Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
I det mindste prøvede Thrane jo.. Bruhn har jo været anonym det sidste års tid hver gang han har fået chancen....Freddie skrev:Træneren udtager vel den han synes er bedst, og Thrane har vel ikke ligefrem spillet sig af, selv om der var noget forskelligrettede tendenser i hans spil.FlæskeFrank skrev:Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
De ting vi har set fra Thrane har været spændende. Mens Bruhn har fået enormt mange chancer. Oftest kun med anonyme indsatser som følge.gravballe skrev:I det mindste prøvede Thrane jo.. Bruhn har jo været anonym det sidste års tid hver gang han har fået chancen....Freddie skrev:Træneren udtager vel den han synes er bedst, og Thrane har vel ikke ligefrem spillet sig af, selv om der var noget forskelligrettede tendenser i hans spil.FlæskeFrank skrev:Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Synes det er lidt kort udsigt på det udsagn. Thrane havde et so-so indhop imod et hold der lå ned, hvor han så fik en sparket ind. Synes det er lidt sært at han skulle være en frelser nu. Bruhn har et højere teknisk niveau end Thrane (og Børsting), men mangler at sætte det sammen på banen over længere tid. Muligvis er han også hæmmet af, at han oftest kommer ind på kanten og ikke centralt? Ville hvert fald nødigt at klubben bare kasserer ham nu.Forza skrev:De ting vi har set fra Thrane har været spændende. Mens Bruhn har fået enormt mange chancer. Oftest kun med anonyme indsatser som følge.gravballe skrev:I det mindste prøvede Thrane jo.. Bruhn har jo været anonym det sidste års tid hver gang han har fået chancen....Freddie skrev:Træneren udtager vel den han synes er bedst, og Thrane har vel ikke ligefrem spillet sig af, selv om der var noget forskelligrettede tendenser i hans spil.FlæskeFrank skrev:Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
Jeg har da absolut heller ikke kaldt Thrane en frelser. Men de indtryk han gav da vi hentede ham i sin tid inden han blev skadet samt hans sidste kamp viser at han har nogle spændende kompetencer. Derfor vil jeg hellere kunne smide ham ind i en kamp end Bruhn på nuværende tidspunkt.Eksil skrev:Synes det er lidt kort udsigt på det udsagn. Thrane havde et so-so indhop imod et hold der lå ned, hvor han så fik en sparket ind. Synes det er lidt sært at han skulle være en frelser nu. Bruhn har et højere teknisk niveau end Thrane (og Børsting), men mangler at sætte det sammen på banen over længere tid. Muligvis er han også hæmmet af, at han oftest kommer ind på kanten og ikke centralt? Ville hvert fald nødigt at klubben bare kasserer ham nu.Forza skrev:De ting vi har set fra Thrane har været spændende. Mens Bruhn har fået enormt mange chancer. Oftest kun med anonyme indsatser som følge.gravballe skrev:I det mindste prøvede Thrane jo.. Bruhn har jo været anonym det sidste års tid hver gang han har fået chancen....Freddie skrev:Træneren udtager vel den han synes er bedst, og Thrane har vel ikke ligefrem spillet sig af, selv om der var noget forskelligrettede tendenser i hans spil.FlæskeFrank skrev:Dejligt at Thrane beholder pladsen og Bruhn ikke bare automatisk får pladsen efter skaden.
Bruhn er kantspiller så det ville være sært hvis han røg ind centralt hvor han IMO ville være alt for let at pille bolden fra grundet hans ringe fysik.
Guira og Absalonsen har været to af SønderjyskEs vigtigste spillere de seneste sæsoner, så mon ikke Jakob Michelsen vil være yderst tilfreds med en 0-0'er.
Jeg frygter en kamp som den i Viborg, hvor hjemmeholdet står særdeles dybt og overlader initiativet til os. Kommer vi tidligt foran, kan vi dog godt få en komfortabel sejr.
Jeg frygter en kamp som den i Viborg, hvor hjemmeholdet står særdeles dybt og overlader initiativet til os. Kommer vi tidligt foran, kan vi dog godt få en komfortabel sejr.
hr. Zweimal kan jo passende krone sin kåring som månedens spiller i Superligaen med at lave et par basser i dag 
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Kan ikke tage tv3sport1
nogle der har et link der plejer at virke?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
-
charles
- Ynglinge

- Favoritspiller: Jens Madsen, Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Århus
Et link modtages med kyshånd.
På forhånd tak
På forhånd tak
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
BoT skrev:Guira og Absalonsen har været to af SønderjyskEs vigtigste spillere de seneste sæsoner, så mon ikke Jakob Michelsen vil være yderst tilfreds med en 0-0'er.
de starter med to mand på toppen, så det tyder ikke på at de har tænkt sig at pakke sig ned.
-
seamann
Så fik de lige puttet reklame for et interview med JBA ind i optakten.
Og tøffe vurderede lige Spalvis til 1 mio EUR.
Havde desværre glemt, at man aldrig skal se otaktsudsendelser, øv
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Han havde næppe vurderet Spalvis til de småpenge hvis han spillede i gjæf. Grotesk som de fleste såkaldte eksperter konstant undervurderer og nedgør AaB, men det har måske også sammenhæng med at vi mangler kant og dermed ikke har landsdækkende appel.seamann skrev:Så fik de lige puttet reklame for et interview med JBA ind i optakten.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Tøfting sammenligner spalvis med hvilsomfrederikshavneren skrev:Han havde næppe vurderet Spalvis til de småpenge hvis han spillede i gjæf. Grotesk som de fleste såkaldte eksperter konstant undervurderer og nedgør AaB, men det har måske også sammenhæng med at vi mangler kant og dermed ikke har landsdækkende appel.seamann skrev:Så fik de lige puttet reklame for et interview med JBA ind i optakten.
Træls start på kampen. Ikke ret meget der kører, og vores forsvar virker usikker. Vi har slet ikke fået noget etableret spil de først 7 minutter. De står kompakt, og er fysiske som forventet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!