Qureshi og Morten Crone bragte historien. Siden har Aakjær båret nag, og brugt både Twitter og Facebook til at tordne mod Qureshi. Sammen med Ivan Holm, kendt Frem-mand, og hans søn, tidl. kontraktspiller i Brøndby Daniel Holm, har de været ude med riven på samtlige opslag omkring Qureshi på twitter de seneste dage. Lettere usmageligt.astonvilla skrev:Faktum er vel bare at MQ er blevet fanget med fingrene nede i kagedåsen og så betales der ved kasse 1 (selvom man selvfølgelige godt kan undres over den ekstreme hellighed der udvises fra BT og EB når man ser på deres standarder i øvrigt - men lad den ligge).
Ikke så meget underligt i dette.
Men der er én ting jeg skal bruge lidt hjælp til at forstå:
Denne hér Torben Aakjær - som jeg har forstået det, så blev han fyret i MUFC efter nogle uheldige udtalelser (på FB).
Hvordan kan det udløse dette blodrøde had han bærer mod MQ - og med det nærmest infantile udfald han har mod ham (igen på FB)?
Jeg har ikke fulgt sagen tæt nok til at kunne se denne kobling?
Jeg kan også sidde og blive lidt harm over, at historien bringes af TV3 Sport, for deres site excellerer i at bringe deciderede ikke-historier og sladder, særligt om engelsk fodbold, og særligt i transferperioderne.