Blot nysgerrig - hvad får dig til at påstå, at Gaardsøe er den mand i agentbranchen med det klart tætteste forhold til AaB?Jesper Schmidt skrev:Netop, og jeg burde måske også have skrevet "tidligere agent". Og det ER da påfaldende at Dalsgaard skifter til den mand i agentverdenen som har det klart tætteste forhold til AaB.Spanky skrev:Så må vi håbe, at den nye agent har et andet syn på Dalles markedsværdi...Jesper Schmidt skrev:Det er meget muligt han så siger ja, men den risiko er vel en del af gamet. Der er ikke ligefrem noget nyt i at andre superligaklubber nogle gange kan tilbyde mere end AaB kan/vil, som det f.eks. skete med Johansson og Califf, men det er vel noget man må leve med når vi nu ikke har en sugardaddy som kan fylde noget financiel doping i AaBs lommer.Hanga skrev:Lad os håbe at det kun er udlandet der trækker. Jeg er overbevist om at det er uenighed om lønsedlen der gør, at han ikke allerede har forlænget... Og hvad siger han så når OB, Randers eller en helt tredje kommer med et bedre tilbud til ham?Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive Dalsgaard.
Han forlader os hvis han får et attraktivt tilbud fra udlandet, men der er på ingen måde sikkerhed for at det sker... der skal jo trods alt være tale om et tilbud som er mere attraktivt end at forlænge med AaB, som nok ikke er blevet mindre attraktivt som mulighed, efter at efteråret giver grund til optimisme, og tegning til en kommende sportslig optur.
Mit gæt er at det er 50/50 om Dalsgaard bliver.
Men før vi går helt i panik må jeg minde om at vi jo altså i de senere år har forlænget med både Due (vist endda et par gange og den ene gang efter udløb) og Risgaard helt tæt på kontraktudløb.
Men iøvrigt tror jeg da også at det er lønsedlen man har været uenige om, jeg tror mere præcist at Dalsgaards agent har haft et markant anderledes syn på Dalsgaards økonomiske værdi end AaB.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dals ... lubskifte/
Jf. deres hjemmeside, så har jeg sværet ved at konkludere, om Gaardsøe overhovedet har den lovpligtige licens.
Fra hjemmesiden: "Elite Consulting består af Allan Bak og Søren Barslund, som begge er spilleragenter med licens udstedt af DBU. Med i teamet er også Thomas Gaardsøe, der varetager scouting- såvel som coachingopgaver."
Spøjst Dalle ikke fremgår af spiller-porteføljen: http://www.eliteconsulting.dk/spillere/