Set på graven. Ikke at man skal hænge enkelte brugere ud, men det er sjovt som Falk pludselig, både blandt FCM, men også Brøndby fans, er blevet en overvurderet humørspiller. Læste igår at han var en udpræget medgangsspiller, men manden har vel ikke spillet på et fungerede hold på noget tidspunkt i karrieren, så forstår det ikke helt.Modsat så mange andre, har jeg ikke været særlig lun på det eventyr med Rasmus Falk. Han er bestemt en god spiller. Men han er også en typisk moderne "lejesoldat", en spiller uden klubfølelse som virker til kun at tænke på sig selv. På den vis passer han jo perfekt til FCK![]()
Jeg synes vi i Awer Mabil og Mikkel Duelund har to ekstremt spændende spillere, som jeg langt hellere ser får spilletid, end en "penis-transfer" (haha tak for den Kent) som Rasmus Falk.
Kadlec er for mig en væsentlig større transfer end Rasmus Falk, han kommer med nr. 10 på ryggen fra Frankfurt i Bundesligaen. Det er en hylde højere end en ekstremt dyr humørspiller fra OB :geek:
Men det er da heldigt for FCM at de kan hente så mange spillere med den ægte klubfølelse såsom Petter Andersson, Kian Hansen, Tim Sparv, Martin Pusic og Vaclav Kadlec der alle er voksede op med FCM i blodet, og har stået på Unibet tribunen som børn.