AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Re: AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Jeg gentager lige mig selv fra i søndags:
Utroligt dårligt hold, dette hersens AaB!
Det er mig en gåde, at forskellen på et blændende efterår og et ufatteligt ringe og uengageret forår kan være så stor. Hvor sidder aben og glor? Er det Søndergaard, der ikke er den rette mand? Er det fraværet af Kuhn? Er det Spalvis golddigger-attitude, der smitter? Faktisk forstår jeg slet ikke, at man bruger sidstnævnte, når han tilsyneladende ikke længere gider efter at have skrevet med Sporting.
Jeg synes, det er dybt bekymrende, at man spiller så hamrende elendigt mod et virkelig skidt hold som Hobro. Fejlafleveringer på fejlafleveringer, ingen gejst og intensitet.
Hvis ikke der snart kommer en modreaktion, så ryger vi ud til AGF i pokalen og ud af medaljerne i ligaen.
Utroligt dårligt hold, dette hersens AaB!
Det er mig en gåde, at forskellen på et blændende efterår og et ufatteligt ringe og uengageret forår kan være så stor. Hvor sidder aben og glor? Er det Søndergaard, der ikke er den rette mand? Er det fraværet af Kuhn? Er det Spalvis golddigger-attitude, der smitter? Faktisk forstår jeg slet ikke, at man bruger sidstnævnte, når han tilsyneladende ikke længere gider efter at have skrevet med Sporting.
Jeg synes, det er dybt bekymrende, at man spiller så hamrende elendigt mod et virkelig skidt hold som Hobro. Fejlafleveringer på fejlafleveringer, ingen gejst og intensitet.
Hvis ikke der snart kommer en modreaktion, så ryger vi ud til AGF i pokalen og ud af medaljerne i ligaen.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, proev du at saelge den til bestyrelsen med en semi i cup'en og en andenplads i ligaen.astonvilla skrev:Farvel AaB.
Farvel Søndergaard.
Han må for min skyld gerne skrubbe med KEP til Odense. Denne her fiasko skal bare have konsekvenser!
Søndergaard RAUS!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.Funky skrev:Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Jeg mente det som en kritik af resten af holdet.Aabwibz skrev:Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.Funky skrev:Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Gamen
Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
Jeg må bare gentage mig selv, han fylder INTET i feltet og ser man bort fra hans aktioner på stregen så er han faldet voldsomt i niveau.
Jeg må bare gentage mig selv, han fylder INTET i feltet og ser man bort fra hans aktioner på stregen så er han faldet voldsomt i niveau.
Det ved jeg godt, men synes stadig at specielt forsvaret spiller under al kritik. Resten af holdet er også elendige, men hold kæft hvor sejler det forsvar gang på gang.Funky skrev:Jeg mente det som en kritik af resten af holdet.Aabwibz skrev:Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.Funky skrev:Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Det må du til dels også forklare med, at de alt for nemt kommer under pres, fordi resten af holdet ikke beskytter bagkæden godt nok.Aabwibz skrev:Det ved jeg godt, men synes stadig at specielt forsvaret spiller under al kritik. Resten af holdet er også elendige, men hold kæft hvor sejler det forsvar gang på gang.Funky skrev:Jeg mente det som en kritik af resten af holdet.Aabwibz skrev:Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.Funky skrev:Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
Helt sikkert. Men personlige fejl af en forsvarsspiller, kan ikke være pga midtbanen.Funky skrev:Det må du til dels også forklare med, at de alt for nemt kommer under pres, fordi resten af holdet ikke beskytter bagkæden godt nok.Aabwibz skrev:Det ved jeg godt, men synes stadig at specielt forsvaret spiller under al kritik. Resten af holdet er også elendige, men hold kæft hvor sejler det forsvar gang på gang.Funky skrev:Jeg mente det som en kritik af resten af holdet.Aabwibz skrev:Det er vel som man ser det. Vores forsvar koster os point kamp efter kamp og har været ikke eksisterende hele foråret.Funky skrev:Vores forsvar er fuldt på højde med resten af holdet, lige for tiden.Aabwibz skrev:Men husk nu, vores forsvar er skam godt nok til en top placering i Superligaen.
19/5/12
19/5/12
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, hvis du mener i 2016, saa har du ret. Et formdyk plejer man vist at kalde den slags.Gamen skrev:Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Han er pt på et niveau der kandiderer til at være ligaens ringeste....Gamen skrev:Jeg fik kritik for at konstatere at Nicolai Larsen er en middelmådig keeper.
Kom nu igang AaB!!!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
AaB - AGF onsdag d. 13. april kl. 18.00 (Pokalen)
Nævn en der i dag spiller bare på nogenlunde niveau??
Hold kæft hvor ringe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hold kæft hvor ringe.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.
Ligner legestue, AGF gør hvad der passer dem
Riddersholm lagde den perfekte taktik imod et mega dårligt AaB hold på dagen
AaBs ringeste er Spalvis, håbløst han er med på holdet , gang efter gang
Han er så en af de ganske få AaB'ere som har formået at levere en afslutning på mål. Og i modsætning til efteråret får han overhovedet ingen hjælp eller oplæg fra de andre kegler på holdet.birk skrev:Ligner legestue, AGF gør hvad der passer dem
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Det er den helt store forskel på efteråret og nu. Dalle er væk og det betyder at modstanderne nu blot skal lukke af for Thomsen og klarer de det så er AaB slået. Der er jo ingen trussel fra højresiden længere. Intet fungererFunky skrev:Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.
Kom nu igang AaB!!!
Helt enig. Vi har ganske enkelt ikke værktøjerne til at overraske modstanderne længere. Blåbjerg spiller grundlæggende en position han ikke hører hjemme på, han er vel okay defensivt derude, men svag offensivt. PK/Gilli ligeså. Vi står reelt og mangler 2 backs til det offensive spil, vi gerne vil spille.Bisgaard skrev:Det er den helt store forskel på efteråret og nu. Dalle er væk og det betyder at modstanderne nu blot skal lukke af for Thomsen og klarer de det så er AaB slået. Der er jo ingen trussel fra højresiden længere. Intet fungererFunky skrev:Kors hvor smider Blåbjerg altså også meget væk. Det er altså også uhyggeligt at tænke på, hvor utroligt meget kvalitet vi har mistet med Ahlmann og Dalle. Blåbjerg og PK/Gilli tåler jo overhovedet ingen sammenligning.
Det var chancen Gilli...
19/5/12
19/5/12
Pinligt. Til grin i hele fodbold-Danmark.
Okay, dommeren leverer godtnok en utrolig svag præstation med det kort til Børsting. Han skulle sgudda give det til GF'eren!!! Ej en konfirmand med pap i lommen.