AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Allan K taber igen i dag , han er startet meget dårligt
Ser ud til at blive en hård sæson for Malmø
Og Allan K
Og Allan K
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Andet nederlag i træk efter premieresejren, tre point efter tre kampe er slet ikke som forventet da MFF satser benhårdt på at vinde guldet. Næste kamp for Kuhn er udekampen i Borås mod Elfsborg, der traditionelt er et svært sted for udehold. Hvis han ikke meget snart henter nogle sejre så kommer han under et gevaldigt pres i medierne.birk skrev:Allan K taber igen i dag , han er startet meget dårligt
Og Allan K
-
Gamen
Han er allerede under pres, bl.a. af magtfulde Olof Lundh, der har bedrevet en heksejagt på Hamrén gennem hele hans tid som landstræner.frederikshavneren skrev:
Andet nederlag i træk efter premieresejren, tre point efter tre kampe er slet ikke som forventet da MFF satser benhårdt på at vinde guldet. Næste kamp for Kuhn er udekampen i Borås mod Elfsborg, der traditionelt er et svært sted for udehold. Hvis han ikke meget snart henter nogle sejre så kommer han under et gevaldigt pres i medierne.
Helenius er røget på bænken til dagens vigtige bundopgør mod FSV Frankfurt - trælst
In verbis simus faciles
AK med hattrick mod Viborg
-
frederikshavneren
- Allstar

Blomquist var i eftermiddags for første gang i startopstillingen for IFK Norrköping i Allsvenskan. De svenske mestre besejrede på hjemmebane AIK Stockholm 3-1 foran 14.000 tilskuere
Gode gamle Wæhler (du er savnet) og Friedheim Holm spillede da 'enga slog Tromsø 4-0. Holm scorede
AaB - the Nordic gateway to Europe
Dalsgaard har igen igen goalet for Zulte.
- det er ikke ofte man ser en udligning til 2-2 i kampens 10. minut 
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Det er sgu et tyndt straffe.secone79 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=9-y3XxydXRk
Også Dalle der begik straffe til 3-3 målet ...
- Winning doesn't really matter as long as you win.
Klar film.Flower skrev:Det er sgu et tyndt straffe.secone79 skrev:https://www.youtube.com/watch?v=9-y3XxydXRk
Også Dalle der begik straffe til 3-3 målet ...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
frederikshavneren
- Allstar

Han sad også på bænken i dagens opgør mod Heidenheim, Helenius blev indskiftet i det 90. minutRams skrev:Helenius er røget på bænken til dagens vigtige bundopgør mod FSV Frankfurt - trælst
-
frederikshavneren
- Allstar

Klebér er blevet fyret i Vejle Boldklub. Et par meget kostbare nederlag til FC Helsingør og FC Roskilde var mere end hvad de ambitiøse vejlensere kunne acceptere. Det bliver interessant at følge hvad der sker med VB hvis de kikser oprykningen, de har allerede sendt en føler ud efter udenlandsk kapital
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Tænker han skal på græs på lidt lavere niveau efter sommerferien, så han kan finde sit rette niveau og sin hylde. Det kunne måske være 1. divison. Nogle gane må man bare konstatere, at de rent fodboldmæssige talenter ikke gør det alene.frederikshavneren skrev:Han sad også på bænken i dagens opgør mod Heidenheim, Helenius blev indskiftet i det 90. minutRams skrev:Helenius er røget på bænken til dagens vigtige bundopgør mod FSV Frankfurt - trælst
Fodbold skal ses med hjertet!
-
frederikshavneren
- Allstar

Blomquist ser ud til at blive matchvinder for de svenske mestre IFK Norrköping mod Hammarby. Blomquist scorede til 2-1.
I øvrigt imponerende at der er 15.000 tilskuere til kampen i Norrköping, der er en mindre by end Aalborg.
Efter at ha' startet sæsonen som indskifter har Blomquist været fast starter i de seneste kampe.
Ærgerligt at han ikke slog til i AaB, talentet var der men forskellige faktorer gjorde at han ikke slog til. I vores nuværende situation kunne vi godt ha' brugt et alternativ til den centrale midtbane.
I øvrigt imponerende at der er 15.000 tilskuere til kampen i Norrköping, der er en mindre by end Aalborg.
Efter at ha' startet sæsonen som indskifter har Blomquist været fast starter i de seneste kampe.
Ærgerligt at han ikke slog til i AaB, talentet var der men forskellige faktorer gjorde at han ikke slog til. I vores nuværende situation kunne vi godt ha' brugt et alternativ til den centrale midtbane.
Helenius starter for tredje kamp i træk på bænken. En rigtig kedelig tendens, hvor Effenbergs fyring ser ud til at koste
In verbis simus faciles
Pokkers, hvor vidt Helenius kommer i gang igen kan afhænge meget af hvordan vi står til sommer. Hvis vi får Helenius hjem i samme forfatning som da han tog afsted mener jeg vi skal have en ny makker til Ene.Rams skrev:Helenius starter for tredje kamp i træk på bænken. En rigtig kedelig tendens, hvor Effenbergs fyring ser ud til at koste
-
seamann
Hvad med Viborgs anfører. Han scorer flittigt.thomasjn skrev:Pokkers, hvor vidt Helenius kommer i gang igen kan afhænge meget af hvordan vi står til sommer. Hvis vi får Helenius hjem i samme forfatning som da han tog afsted mener jeg vi skal have en ny makker til Ene.Rams skrev:Helenius starter for tredje kamp i træk på bænken. En rigtig kedelig tendens, hvor Effenbergs fyring ser ud til at koste
Ja Curth har en god sæson. Jeg har altid haft det lidt ambivalent med Curth. På den ene side synes jeg han er en fantastisk spillertype og personlighed, men på den anden side syntes jeg han i mange sæsoner ikke var farlig nok og var totalt fejlcastet som ene-angriber på toppen. Nu hvor vi spiller 4-4-2 fast og vil være spilstyrende i højere grad tror jeg faktisk godt Curth kunne være løsning, hvis han er interesseret i at komme tilbage. Hans exit skyldtes jo i første omgang mest at Kent ikke brød sig om ham.seamann skrev:Hvad med Viborgs anfører. Han scorer flittigt.thomasjn skrev:Pokkers, hvor vidt Helenius kommer i gang igen kan afhænge meget af hvordan vi står til sommer. Hvis vi får Helenius hjem i samme forfatning som da han tog afsted mener jeg vi skal have en ny makker til Ene.Rams skrev:Helenius starter for tredje kamp i træk på bænken. En rigtig kedelig tendens, hvor Effenbergs fyring ser ud til at koste