Stort set alt er pisset væk inden for de sidste 2-3 runder. Der er stadigvæk mulighed for at snuppe 4. pladsen og på den måde forhindre den totale fiasko, der nu er rykket meget tæt på. Chancen er ikke stor, men vi skal selvfølgelig gå efter den.nwoko skrev:Selvom vi vinder de resterende 3 kampe, henter vi ikke FCM nu. De har en bedre målscorer (og nej tror ikke vi slår dem med 4) og vinder stensikkert hjemme mod et reserve Nordsjælland hold i sidste runde.Hovedet skrev:Helt vanvittigt. Nu er bronzemedaljerne i praksis også væk, og alt skal sættes ind på at hente Brøndby på 4. pladsen.Silvermoon skrev:Skide flot ingen hjælp af Randers først udligner FCM i det 88 min også begår de straffespark i 5 min overtid intet går AaB's vej
Europa League drømmen ser ufattelig sort ud nu, eneste chance er at vi snupper 9 point og at Brøndby dummer sig i 1 af deres sidste 3 kampe
AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016
Re: AaB - Esbjerg FB, 22.05.2016
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Tror desværre at der er større chance for at AaB dummer sig end Brøndby, også når man ser på de resterende kampe hvor vi bl.a. har en meget svær hjemmekamp mod Ikast.nwoko skrev:Selvom vi vinder de resterende 3 kampe, henter vi ikke FCM nu. De har en bedre målscorer (og nej tror ikke vi slår dem med 4) og vinder stensikkert hjemme mod et reserve Nordsjælland hold i sidste runde.Hovedet skrev:Helt vanvittigt. Nu er bronzemedaljerne i praksis også væk, og alt skal sættes ind på at hente Brøndby på 4. pladsen.Silvermoon skrev:Skide flot ingen hjælp af Randers først udligner FCM i det 88 min også begår de straffespark i 5 min overtid intet går AaB's vej
Europa League drømmen ser ufattelig sort ud nu, eneste chance er at vi snupper 9 point og at Brøndby dummer sig i 1 af deres sidste 3 kampe
Det ligger bestemt ikke til os nej. Men den lille chance, der er tilbage for at opnå det, der for 2 uger siden virkede som en selvfølge, skal naturligvis forfølges.frederikshavneren skrev:Tror desværre at der er større chance for at AaB dummer sig end Brøndby, også når man ser på de resterende kampe hvor vi bl.a. har en meget svær hjemmekamp mod Ikast.nwoko skrev:Selvom vi vinder de resterende 3 kampe, henter vi ikke FCM nu. De har en bedre målscorer (og nej tror ikke vi slår dem med 4) og vinder stensikkert hjemme mod et reserve Nordsjælland hold i sidste runde.Hovedet skrev:Helt vanvittigt. Nu er bronzemedaljerne i praksis også væk, og alt skal sættes ind på at hente Brøndby på 4. pladsen.Silvermoon skrev:Skide flot ingen hjælp af Randers først udligner FCM i det 88 min også begår de straffespark i 5 min overtid intet går AaB's vej
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Fint at der er noget konsekvens.
-
Gamen
Godt at Søndergaard lytter lidt efter - lad os så håbe at færingen denne gang viser lidt mere, særligt offensivt, hvor vi sjældent har været ringere stillet på højre-backen end det er tilfældet pt.
-
Gamen
Ahlmann's offensive spil lader godt nok meget tilbage at ønske. 5 afleveringer på den sidste tredjedel - ingen af dem har ramt en medspiller.
Hvor er det dog latterligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vi er så ligegyldige pt.
Gilli lunter af sted. KEP markerer som sædvanlig sin modstander på 8 meters afstand.
Gilli lunter af sted. KEP markerer som sædvanlig sin modstander på 8 meters afstand.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Hvornår indser AaB at Gilli som back projektet har slået fejl? SÅ LØB DOG TILBAGE !!! Slattent tilbageløb der ender med at koste.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
KEP er jo i Lalandia , han er gået på ferie
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Hvad skulle det her hold også i Europa?? Vi ville alligevel ryge ud til et armensk storhold....
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Det er 100 pct Gilli fejl. Han dækker slet ikke sit område bag ved KEP
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Og reaktionen fra bænken: man sidder helt passivt og tager sig til hovedet. Dét skal nok hjælpe.
KEP sejler rundt.
-
Gamen
Hold kæft, hvor er det ringe. Latterligt forår.
Og det er KEP's fejlaflevering der koster. Gilli's tilbageløb er ikke det mest disciplinerede, men det tager alt for lang tid at komme på plads. Van Buren løber i ryggen på KEP over en halv banehalvdel. Miserabelt.
Og det er KEP's fejlaflevering der koster. Gilli's tilbageløb er ikke det mest disciplinerede, men det tager alt for lang tid at komme på plads. Van Buren løber i ryggen på KEP over en halv banehalvdel. Miserabelt.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Er vi helt seriøst ikke ved at være der hvor pilen peger på træneren?
Vi spiller elendigt kamp efter kamp i dette forår..og umiddelbart flytter intet sig fra kamp til kamp især hvad angår indstilling.
Vi havde alle forudsætninger - hvilket også Gaarde var ude at sige - for et kort forår idet vi formåede at holde på alle profiler...vi startede ud som nr. 2 og stadig i pokalen...nu har vi ikke alene smidt alt..men spiller også milevidt fra hvad der blot ville kunne kaldes acceptabelt..
Vi spiller elendigt kamp efter kamp i dette forår..og umiddelbart flytter intet sig fra kamp til kamp især hvad angår indstilling.
Vi havde alle forudsætninger - hvilket også Gaarde var ude at sige - for et kort forår idet vi formåede at holde på alle profiler...vi startede ud som nr. 2 og stadig i pokalen...nu har vi ikke alene smidt alt..men spiller også milevidt fra hvad der blot ville kunne kaldes acceptabelt..
Hey AaB!
-
Gamen
Der hvor han hører til.KME skrev:Højre forsvarsside sover - hvor er PK?
Søndergaards ligegyldige attitude har sat sit præg på spillerne efter afgangen af Kuhn.
Nøj.... Hvor jeg dog gerne så en fyring af Søndergaard til fordel for en Klopp type eller bare med en person, som besidder en lille smule mimik...
Nøj.... Hvor jeg dog gerne så en fyring af Søndergaard til fordel for en Klopp type eller bare med en person, som besidder en lille smule mimik...