Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
9000AA
Superliga
Superliga

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9000AA » 15. feb 2017, 21:16

For bassos karriere vil det være skidt at tage til Kina. Men for hans og AaBs økonomi vil det jo være fantastisk.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator

Indlæg af Debatjuntaen » 15. feb 2017, 21:28

Vi har ryddet ud i tråden og vil gøre følgende klart:

Vi gider ikke at se på den form for mudderkastning der har kørt i denne tråd - er der noget man er utilfreds med og som man mener overtræder retningslinjerne, så rapporterer man indlægget.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 21:29

9000AA skrev:For bassos karriere vil det være skidt at tage til Kina. Men for hans og AaBs økonomi vil det jo være fantastisk.
Det er jo ikke fordi vores økonomi er til rotterne. Der ville også være en gevinst for AaB i at se Basse gøre det godt i en større europæisk klub.
Men bevares, 45 millioner er alligevel noget.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 15. feb 2017, 21:31

Funky skrev:
9000AA skrev:For bassos karriere vil det være skidt at tage til Kina. Men for hans og AaBs økonomi vil det jo være fantastisk.
Det er jo ikke fordi vores økonomi er til rotterne. Der ville også være en gevinst for AaB i at se Basse gøre det godt i en større europæisk klub.
Er det ikke det man på Nordjysk kalder en slat?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 15. feb 2017, 21:32

Funky skrev:
.
Vil det være skidt for karrieren? Hvorledes?

Kina er vel på niveau eller bedre end suppen.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 21:44

MrBangDK skrev:
Funky skrev:
Jo. Vi er måske endda ude i "mere end en slat". :D
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2017, 21:50

Funky skrev:
MrBangDK skrev:
Funky skrev:
Jeg vil gå så langt som at kalde det "en pæn slat".

Ærgeligt hvis det glipper, men jeg kunne nu også godt tænke mig at se hvor langt Basso kan drive det i en større europæisk klub, og mon ikke han alligevel skal blive solgt i løbet af foråret til et skifte til sommer.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 22:00

Jesper Schmidt skrev:
Funky skrev:
MrBangDK skrev:
Funky skrev:
Jeg vil gå så langt som at kalde det "en pæn slat".

Ærgeligt hvis det glipper, men jeg kunne nu også godt tænke mig at se hvor langt Basso kan drive det i en større europæisk klub, og mon ikke han alligevel skal blive solgt i løbet af foråret til et skifte til sommer.
Når først vi er ude i, at han flyver om på den anden side at jorden for at snakke med potentielle købere, så ved jeg snart ikke, hvad der vil være bedst. Hele Spalvis-affæren var jo lidt pinagtig, men Basse behøver selvfølgelig ikke falde i den samme grøft.
En stor Moskva-klub kunne måske være et okay karriereskridt, men når man tænker på, hvordan han har det med det danske klima... :D

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 15. feb 2017, 22:08

Halil skrev:
Funky skrev:
.
Vil det være skidt for karrieren? Hvorledes?

Kina er vel på niveau eller bedre end suppen.
Kina er sidste stop for dem der bare vil tjene lidt til pension. Han er heldig med han kun er 21, så kan han sagtens "spilde" 5 år i Kina, og stadig få chancen i Europa igen. For med mindre han rykker hele ligaen rundt, får han sgu nok ikke en chance for at komme videre til en stor europæisk klub.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 15. feb 2017, 22:39

Men altså, hvis han er i Kina til lægetjek, må han da også være interesseret? Hvorfor ellers spilde tiden på det nogle få dage før sæsonstart?

Og AFSTED med ham i en fart. Det her er Superligaens bedste salg nogensinde. Kun den tossede Corneliushandel kommer i den blotte nærhed af det her.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 15. feb 2017, 22:48

Hovedet skrev:Men altså, hvis han er i Kina til lægetjek, må han da også være interesseret? Hvorfor ellers spilde tiden på det nogle få dage før sæsonstart?

Og AFSTED med ham i en fart. Det her er Superligaens bedste salg nogensinde. Kun den tossede Corneliushandel kommer i den blotte nærhed af det her.
Sisto røg for 45 mio og Emre Mor for min 70 mio. Lad os nu lige beholde benene på jorden.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 15. feb 2017, 22:49

Jeg mener meldingerne i medierne gik på at han skulle afsted til Kina i morgen, men det behøver selvfølgelig ikke at være rigtigt. Endelig kan det jo også have været en noget anden oplevelse at komme til Kina end han havde forestillet sig, hvis han er derude.

Under alle omstændigheder kan man ikke bebrejde ham for at vende tomlen ned, hvis det ender med det. Men ærgre sig kan man da absolut.

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 15. feb 2017, 22:53

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 15. feb 2017, 22:55

De Fem skrev:
Det her må simpelthen ikke falde fra hinanden, det skal lykkes! :@
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 15. feb 2017, 22:58

Kokkefar skrev:
Hovedet skrev:Men altså, hvis han er i Kina til lægetjek, må han da også være interesseret? Hvorfor ellers spilde tiden på det nogle få dage før sæsonstart?

Sisto røg for 45 mio og Emre Mor for min 70 mio. Lad os nu lige beholde benene på jorden.
Jeg har aldrig hørt om 70 millioner kr, for Emre Mor. Jeg tror, det beløb var langt lavere. Og Sisto havde da også 100 gange mere i Superligaen end Bassogog, der med al respekt jo ikke ligefrem har terroriseret den liga sønder og sammen. Vi har jo haft langt større profiler end ham. Hvad han kan blive til, er så en anden sag. Nå, men salget ser jo også ud til at mislykkes alligevel, så det er tilbage til tristessen. Øv.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 15. feb 2017, 23:00

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 15. feb 2017, 23:05

Gentleman Finn skrev:https://youtu.be/ZMVNVsIcvkE
Jeg kan bedre li vores hyldest sang til ham.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 15. feb 2017, 23:06

Hanga skrev:
De Fem skrev:
Det var da alligevel en overraskelse, at agent-interesser skulle kunne få handlen til at falde sammen. Men igen: Hvorfor så flyve til Kina?

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar

Indlæg af Gentleman Finn » 15. feb 2017, 23:07

Lad os nu se om ikke Basso kan overtales, der render en del gode spillere i Kina og der er mange penge. Men jeg er helt bevidst om at han har det godt herude, så måske han gerne vil blive lidt endnu

9000AA
Superliga
Superliga

Indlæg af 9000AA » 15. feb 2017, 23:11

Funky skrev:
Hanga skrev:
De Fem skrev:
Det var da alligevel en overraskelse, at agent-interesser skulle kunne få handlen til at falde sammen. Men igen: Hvorfor så flyve til Kina?
Det er vel ikk anderledes end at du tager til en jobsamtale hvor du bliver tilbudt 50% mere i løn, selvom du egentlig er glad for det job du har - men det skader jo aldrig at forhøre sig om mulighederne.

Besvar