Er ret sikker på, at Bardhec også er blandt de syv.Funky skrev:Interessant; det er vel ikke helt retvisende at kalde det en plan når de 3 af dem ER ude, men anyways...bongo1234 skrev:Det er nok ikke helt ved siden af.RØDESVIN skrev:Har været til fest med nogle af de " lidt tungere drenge" indenfor AaB, de sagde at der var lagt op til at bruge store penge den her gang. Kunne desværre ikke få mere end det ud af dem
Jeg lod mig igår fortælle, at planen er der skal omkring 7 spillere ud. Her i er inkl. Helenius, Mæhle og Enevoldsen.
1. Helenius
2. Mæhle
3. Enevoldsen
4. Larsen
5. Sloth
6. Grønning?
7. Sylvestr?
Jeg tror ikke på, man decideret planlægger at skille sig af med Holger. Selvfølgelig, hvis man får et bud...
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Vi "mistede" jo også vores "dejlige" reserve målmand han kan vel også regnes medJohs skrev:Er ret sikker på, at Bardhec også er blandt de syv.Funky skrev:Interessant; det er vel ikke helt retvisende at kalde det en plan når de 3 af dem ER ude, men anyways...bongo1234 skrev:Det er nok ikke helt ved siden af.RØDESVIN skrev:Har været til fest med nogle af de " lidt tungere drenge" indenfor AaB, de sagde at der var lagt op til at bruge store penge den her gang. Kunne desværre ikke få mere end det ud af dem
Jeg lod mig igår fortælle, at planen er der skal omkring 7 spillere ud. Her i er inkl. Helenius, Mæhle og Enevoldsen.
1. Helenius
2. Mæhle
3. Enevoldsen
4. Larsen
5. Sloth
6. Grønning?
7. Sylvestr?
Jeg tror ikke på, man decideret planlægger at skille sig af med Holger. Selvfølgelig, hvis man får et bud...
-
Gamen
Markus Holgersson på plads til kampen mellem Hammarby og Djurgården, i Hammarby-afsnittet. Aidoo er på vej væk, og Magyar er på vej væk til tysk fodbold. Jesper Jansson (nuværende sportschef i Hammarby) er gammel sportschef og spiller i Helsingborg, og lad så spekulationerne begynde... Han virkede ikke specielt tilpas ved at blive fanget af kameraerne.
Måske bliver det alligevel, som jeg har prædiket i snart et halvt år - at man ville skille sig af med ham i sommerpausen.
Måske bliver det alligevel, som jeg har prædiket i snart et halvt år - at man ville skille sig af med ham i sommerpausen.
Synes du var efter mig, da jeg nævnte Magyar. Han er åbenbart god nok til tysk fodbold 
In verbis simus faciles
-
Gamen
Udgående kontrakt, så han er billig. Det ændrer stadig ikke på, at han har været rigtigt dårligt spillende for Hammarby i stort set al den tid han har været der :-) Jeg vil tro jeg ved det noget bedre end dig, i og med at jeg ser de fleste af deres kampe og har venner der følger dem land og rige rundt.Rams skrev:Synes du var efter mig, da jeg nævnte Magyar. Han er åbenbart god nok til tysk fodbold
Du nævnte ham som ny forsvarsleder, hvilket han slet, slet ikke er god nok til. Jeg forventer ikke, at han får specielt meget spilletid i Tyskland. Nøjagtig som sidst han var udenlands...
Spændende at se om Holgersson blot er på besøg, eller om de vitterligt henter ham. Underholdende, hvis man ender man at skibe 2-3 af de spillere man hentede i sommervinduet afsted.
Sikkert. Skandinavisk fodbold er ikke der jeg bruger mest krudt, men ryger han til 2. Bundes får jeg nok set mere til ham.
Smutter Flores bør vi i øvrigt gå efter Davis Ikaunieks brormand til Janis. Han har godt nok spillet fremragende for sit tjekkiske bundhold, og kan både dække venstre kant og spids.
Smutter Flores bør vi i øvrigt gå efter Davis Ikaunieks brormand til Janis. Han har godt nok spillet fremragende for sit tjekkiske bundhold, og kan både dække venstre kant og spids.
In verbis simus faciles
Jo mere jeg får set Rune Frantsen, jo mere varm er jeg på ham til AaB. Men der kan jo være bedre transferfrie højre backs derude
AaB i hjertet
Hvordan er det med opondo? Har han stadig kontrakt i AaB?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tror ikke, at de unge spillere, som ikke er på førsteholdet, men udvikler sig, er i speciel fare her til sommer. I den gruppe vil jeg putte Kakeeto og Bardhec. De har i denne sæson snust til deres landshold/U21-landshold. Det kan altid kaste noget spændende af sig, så derfor tror jeg ikke de to ryger. De er billige og viser udenfor A-holdet at de har et potentiale. Og nej, jeg har set begge for lidt til at vide deres reelle niveau, men når deres landshold kalder, så må de alt andet lige have et vist niveau. Uganda har ranking 71, DK nr. 51 og Albanien(A-landshold) 66.Johs skrev:Er ret sikker på, at Bardhec også er blandt de syv.
Af talenterne fra i sommers og forrige sommer tror jeg kun, at det er Grønning og Rokkedal, som skibes afsted. Grønning fordi, at han har kontraktudløb til vinter og ikke virker helt rigtig i vores nuværende system. Rokkedal har nu fået to sæsoner hos os, og har ikke budt sig til en startplads. Og nej det har Kakeeto heller ikke, men nu har han fået en livline, som hedder landshold.
Jeg tror ikke, at Pohl, Magnus C, Thellufsen og Abildgaard skal nogen steder dette vindue.
Endelig tror jeg, at vores økonomi betyder, at vi kommer til at se en del udskiftninger de kommende sommervinduer. Der bliver råd til mere og niveauet skal hele tiden løftes. Så når en nævner 6-7 udskiftninger, så er det nok et scenario, som er kommet for at blive. Ikke nødvendigvis store navne, men løft på næsten hver eneste plads er mulig.
- FlæskeFrank
Nej nej, det er længe sidenbinderup skrev:Hvordan er det med opondo? Har han stadig kontrakt i AaB?
AaB i hjertet
Han er da hurtig, men synes han laver mange 'seriefejl'. Han er i hvert fald ikke løsningen fra dag 1.swfc skrev:Jo mere jeg får set Rune Frantsen, jo mere varm er jeg på ham til AaB. Men der kan jo være bedre transferfrie højre backs derude
Hvorfor fik Opondo ikke chancen hos os? Han har eddermandme noget x-faktor!
Kunne ikke skrive det meget bedre selv. Hold da helt op hvor han dog laver nogle lækre tingKokkefar skrev:Hvorfor fik Opondo ikke chancen hos os? Han har eddermandme noget x-faktor!
- strangecap
- 1. div

Var der ikke noget med at Tiago Leonco har udløb efter denne sæson?
Det kan man godt undre sig over, han har godt nok hurtige fødder! Iøvrigt skræmmende flere spillere fra Vendsyssel ville kunne forstærke vores nuværende hold!binderup skrev:Kunne ikke skrive det meget bedre selv. Hold da helt op hvor han dog laver nogle lækre tingKokkefar skrev:Hvorfor fik Opondo ikke chancen hos os? Han har eddermandme noget x-faktor!
Han er jo så ikke fast starter hos VFFbinderup skrev:Kunne ikke skrive det meget bedre selv. Hold da helt op hvor han dog laver nogle lækre tingKokkefar skrev:Hvorfor fik Opondo ikke chancen hos os? Han har eddermandme noget x-faktor!
AaB i hjertet
- strangecap
- 1. div

Hvis de spillere vi har havde samme selvtillid til egne evner som de har fået i Vendsyssel ville vores spillere jo også være bedre. I de perioder det er gået godt har vi jo kunne gå på vandettroelsh skrev:Det kan man godt undre sig over, han har godt nok hurtige fødder! Iøvrigt skræmmende flere spillere fra Vendsyssel ville kunne forstærke vores nuværende hold!binderup skrev:Kunne ikke skrive det meget bedre selv. Hold da helt op hvor han dog laver nogle lækre tingKokkefar skrev:Hvorfor fik Opondo ikke chancen hos os? Han har eddermandme noget x-faktor!
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Sidste år er længe siden, men det var faktisk i januar 2017, han skrev under med vendsyssel.swfc skrev:Nej nej, det er længe sidenbinderup skrev:Hvordan er det med opondo? Har han stadig kontrakt i AaB?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Sælg for pokker!