Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
"en fattigmands-Busquets" - så en knap så ringe udgave af MC?
-
Gamen
Der står at Oldrup Jensen tager sin beslutning i dag. Træneren kalder ham en ledertype... det kan man da håbe.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg kunne alligevel læse en overskrift om at Jyttebårg gerne ville beholde ham. Så måske de har set noget potentiale på træningsbanen alligevel.Gamen skrev: ↑30. jul 2019, 15:06Pasningerne er hans primære force. Jeg håber han har løftet sit niveau, han sluttede sin ophold i Göteborg med at være fornærmende ringe. Men det er selvfølgelig stadig nok et niveau over MC...Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2019, 15:01Dejligt med en spiller centralt. Kender ham ikke, men når PO kunne forstærke os, så kan Oldrup nok også.![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Vi har snakket meget sammen, og jeg håber, at Oldrup bliver. Her kan han spille på et tophold, der er et bedre udstillingsvindue end et bundhold i Danmark.
Av, den gør ondt.
Av, den gør ondt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Gamen
Beholde ham? Sportschefen udtrykte klart og tydeligt at de ikke ville gå videre med ham, og han spillede jo heller ikke særligt meget trods tynd konkurrence.Buzz Killington skrev: ↑30. jul 2019, 15:12Jeg kunne alligevel læse en overskrift om at Jyttebårg gerne ville beholde ham. Så måske de har set noget potentiale på træningsbanen alligevel.
Måske hvis de fik kastet det meste af lønnen i nakken, ja :-)
-
Gamen
Sig tak til Allan Gaarde :-)Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2019, 15:13Vi har snakket meget sammen, og jeg håber, at Oldrup bliver. Her kan han spille på et tophold, der er et bedre udstillingsvindue end et bundhold i Danmark.
Av, den gør ondt.
Kender ikke spilleren overhovedet så meget overfladisk vurderingKokkefar skrev:"en fattigmands-Busquets" - så en knap så ringe udgave af MC?
Positivt
- at han eftersigende er pasningsspiller
- at han har været en profil siden Zulte har hentet ham
Spørgsmålstegn
- er han bare endnu en middelmådig skandinav?
- hvordan passer han ind på vores hold?
Man bliver altid lidt bange når Gaarde “scouter”
- er han en type der går forrest og har noget vindermentalitet? Det absolut et must på det her hold med noget fanden i voldskhed
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Er enig i dine betragtninger, dog forstår jeg ikke man er på udkig efter en decideret 6'er.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2019, 15:15Kender ikke spilleren overhovedet så meget overfladisk vurderingKokkefar skrev:"en fattigmands-Busquets" - så en knap så ringe udgave af MC?
Positivt
Spørgsmålstegn
- er han en type der går forrest og har noget vindermentalitet? Det absolut et must på det her hold med noget fanden i voldskhed
Mener at vi i langt højere grad har brug for en spiller der er bevægelig og kan sætte Kusk og Lucas i scene.
Fx typer som Fisker, Vito og Nicolai Thomsen, som har deres force på bolden, men samtidig har et stort løbepensum og arbejder begge veje.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Eller også trækker man på skulderen og siger “Og?”Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2019, 15:13Vi har snakket meget sammen, og jeg håber, at Oldrup bliver. Her kan han spille på et tophold, der er et bedre udstillingsvindue end et bundhold i Danmark.
Av, den gør ondt.
Ska' vi hak'?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det var et tv-indslag hvor jeg ikke havde adgang pga. lokalitet, så jeg kunne kun se overskriften. ... og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen, så jeg skal ikke udelukke jeg læste fejl.Gamen skrev: ↑30. jul 2019, 15:15Beholde ham? Sportschefen udtrykte klart og tydeligt at de ikke ville gå videre med ham, og han spillede jo heller ikke særligt meget trods tynd konkurrence.Buzz Killington skrev: ↑30. jul 2019, 15:12Jeg kunne alligevel læse en overskrift om at Jyttebårg gerne ville beholde ham. Så måske de har set noget potentiale på træningsbanen alligevel.
Måske hvis de fik kastet det meste af lønnen i nakken, ja :-)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Omvendt er skellet mellem 6'er og 8'er måske mindre markant nu om dage. Et eksempel på det er jo netop Mads Albæk som vi har snakket om herinde. Jeg er dog enig i, at vi mangler ham der kan sætte Kusk og Lucas i scene og det er interessant om Oldrup er det, hvis han kommer. Han bliver vel netop beskrevet som lidt en playmaker type.Sønderhof skrev: ↑30. jul 2019, 15:24Er enig i dine betragtninger, dog forstår jeg ikke man er på udkig efter en decideret 6'er.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2019, 15:15Kender ikke spilleren overhovedet så meget overfladisk vurderingKokkefar skrev:"en fattigmands-Busquets" - så en knap så ringe udgave af MC?
Positivt
Spørgsmålstegn
Mener at vi i langt højere grad har brug for en spiller der er bevægelig og kan sætte Kusk og Lucas i scene.
Fx typer som Fisker, Vito og Nicolai Thomsen, som har deres force på bolden, men samtidig har et stort løbepensum og arbejder begge veje.
RAUS RAUS SSE!
Ikke specielt. Dels er vi objektivt set ikke noget tophold, men heller ikke et bundhold, dels prøver manden tydeligvis at snakke Oldrup til at blive.Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2019, 15:13Vi har snakket meget sammen, og jeg håber, at Oldrup bliver. Her kan han spille på et tophold, der er et bedre udstillingsvindue end et bundhold i Danmark.
Av, den gør ondt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, han må være tiltænkt at skulle spille den centrale plads i vores 3 mands midtbane, hvor man så flytter PO ud til højre.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2019, 15:36Omvendt er skellet mellem 6'er og 8'er måske mindre markant nu om dage. Et eksempel på det er jo netop Mads Albæk som vi har snakket om herinde. Jeg er dog enig i, at vi mangler ham der kan sætte Kusk og Lucas i scene og det er interessant om Oldrup er det, hvis han kommer. Han bliver vel netop beskrevet som lidt en playmaker type.Sønderhof skrev: ↑30. jul 2019, 15:24Er enig i dine betragtninger, dog forstår jeg ikke man er på udkig efter en decideret 6'er.Jakobsen skrev: ↑30. jul 2019, 15:15Kender ikke spilleren overhovedet så meget overfladisk vurderingKokkefar skrev:"en fattigmands-Busquets" - så en knap så ringe udgave af MC?
Positivt
Spørgsmålstegn
I så fald, giver det ok mening at beholde Abildgård til den anden "kant" på midtbanen, og så rykke Lucas en tand frem. Så var vi Børsting og MC til at gardere. Det vil være ok. -altså hvis vi henter Oldrup og han har et noget højere pasningsniveau end Magnus.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Gtb havde jo også en forfærdelig sidste sæson. Mon ikke han blot faldt med resten? Ser desværre ikke svensk fodbold mere.Gamen skrev: ↑30. jul 2019, 15:06Pasningerne er hans primære force. Jeg håber han har løftet sit niveau, han sluttede sin ophold i Göteborg med at være fornærmende ringe. Men det er selvfølgelig stadig nok et niveau over MC...Brodernumsi skrev: ↑30. jul 2019, 15:01Dejligt med en spiller centralt. Kender ham ikke, men når PO kunne forstærke os, så kan Oldrup nok også.![]()
Men han lyder spændende. En midtbane med PO - Lucas - FOJ ville være lækker. Lucas fremskudt og to pasningsstærke bag ham.
Et Hjerte - En Klub
-
DenGamleMand
- 1. div

Oldrup imponerede bestemt ikke i IFK* - som andre også skriver. Jeg vil alligevel mene, at han er en spændende spiller. Såfremt at han ikke koster klubben alverden så kunne jeg godt være positivt stemt overfor ham.
*Nok heller ikke den nemmeste klub at komme til. Til tider lidt et galehus.
*Nok heller ikke den nemmeste klub at komme til. Til tider lidt et galehus.
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
Lad det regne med tennisbolde.
Hvis det jeg hører herinde om spilleren er korrekt - teknisk med gode pasningsevnet - så er der ingen tvivl om hvilken type fodbold Friis ønsker.
Patrick Olesen er samme type som 6er og får vi nu en 8er der kan spille fodbold, begynder det at ligne nogle relevante legekammerater til Lucas og Kusk.
Så indskrænkes forhåbentligt spilletider til møverne Abildgaard og Børsting samt til Magnus Christensen.
Bliver det ikke ham bliver nok en lignende type.
Patrick Olesen er samme type som 6er og får vi nu en 8er der kan spille fodbold, begynder det at ligne nogle relevante legekammerater til Lucas og Kusk.
Så indskrænkes forhåbentligt spilletider til møverne Abildgaard og Børsting samt til Magnus Christensen.
Bliver det ikke ham bliver nok en lignende type.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg håber at FOJ også har noget spoiler-potentiale, man løber lidt for let gennem vores midtbane i dag. I så fald ser jeg gerne Børsting på bænk, han kommer i vejen for rigtig meget, men er håbløs i det opbyggende spil. Ja, så må FOJ gerne have lidt fart, så han kan flytte bolde i løb også. Jeg har det egentlig fint nok med en lejeaftale, så pengene kan findes i lønbudgettet, så vi stadig har noget at gøre med i forhold til et køb senere i vinduet, når vi har solgt dem der skal videre.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Altså, hvis man er på vej til at købe Fredrik O Jensen og allerede har købt Patrick O kan vi så ikke lukke al snak om, at AaB kun vil hjemmefødinger?!
Så køber de vel netop to spillere til Abildgaard og Magnus C pladser!?
Så køber de vel netop to spillere til Abildgaard og Magnus C pladser!?
- FlæskeFrank
Han lyder som en spændende spiller. Med ham og PO har vi to spillende centrale spillere hvilket forhåbentligt vil låse holdet meget mere op med bolden.
Så vidt jeg kunne læse mig frem til lyder det til han er tilbudt en længerevarende kontrakt i AaB og altså ikke en lejeaftale. I så fald må det betyde man (igen) betaler transfer. Jeg savner godt nok de transferfrie spillere vi engang var sublime i at tiltrække til klubben.
Så vidt jeg kunne læse mig frem til lyder det til han er tilbudt en længerevarende kontrakt i AaB og altså ikke en lejeaftale. I så fald må det betyde man (igen) betaler transfer. Jeg savner godt nok de transferfrie spillere vi engang var sublime i at tiltrække til klubben.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg synes at Oldrup lyder meget som samme spillertype som Patrick Olsen. En dybtliggende playmaker type.
Er det det vi mangler? Jeg så hellere en rigtig 8'er der kunne støde til i feltet og føre bolden frem centralt. En ny Risgaard.
Er det det vi mangler? Jeg så hellere en rigtig 8'er der kunne støde til i feltet og føre bolden frem centralt. En ny Risgaard.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14