Skadestråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Skadestråden

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. jan 2021, 14:38

Julgranen skrev:
20. jan 2021, 14:22
KlaskmyggenNoah skrev:
20. jan 2021, 14:08
Det kunne ikke tænkes at deres manglende betænkeligheder skyldes at de ikke skal betale manden løn i flere år fremover, just at thought.

Fossum er en ung landsholdspiller med salgspotentiale, vi så hvordan Bassogog pludselig var en winning case, en genialitet fra Gaardes hånd ;).

Jeg tænker at Inge først skal bevise han kan sætte et godt hold sammen før vi kan udråbe ham til noget som helst, indtil videre er det vist mest din personlige aversion imod Gaarde der taler.
Det er der så 3 andre klubber fra den europæiske top der har skullet. Det ændrer dog ikke på at en yderst kvalificeret svensk lægestab aldrig har haft betænkeligheder ved at spille med ham - som i at forværre en skade. Den slags kan medføre erstatningsansvar mig bekendt.

Ja, men lige nu kan vi næppe få mere for ham end vi selv har givet.

Jeg tænker at han er med til at sætte en helt anden og ambitiøs retning, og at der blæser positive vinde over AaB. Det gjorde der med undtagelse af den første tid aldrig over AaB under Gaarde.
Præcist lad os forholde os til nutiden, jeg mener ikke man kan sige andet end at Inge's første tid har været andet end en pose blandede bolcher. Et pletskud og resten so so..Men han har får da chancen især i sommerpausen til at sætte sit hold, og specielt hvis der kommer penge at investerer i truppen for, derefter kan vi sætte to streger under facit.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 20. jan 2021, 14:39

KlaskmyggenNoah skrev:
20. jan 2021, 14:38
Julgranen skrev:
20. jan 2021, 14:22
KlaskmyggenNoah skrev:
20. jan 2021, 14:08
Det kunne ikke tænkes at deres manglende betænkeligheder skyldes at de ikke skal betale manden løn i flere år fremover, just at thought.

Fossum er en ung landsholdspiller med salgspotentiale, vi så hvordan Bassogog pludselig var en winning case, en genialitet fra Gaardes hånd ;).

Jeg tænker at Inge først skal bevise han kan sætte et godt hold sammen før vi kan udråbe ham til noget som helst, indtil videre er det vist mest din personlige aversion imod Gaarde der taler.
Det er der så 3 andre klubber fra den europæiske top der har skullet. Det ændrer dog ikke på at en yderst kvalificeret svensk lægestab aldrig har haft betænkeligheder ved at spille med ham - som i at forværre en skade. Den slags kan medføre erstatningsansvar mig bekendt.

Ja, men lige nu kan vi næppe få mere for ham end vi selv har givet.

Jeg tænker at han er med til at sætte en helt anden og ambitiøs retning, og at der blæser positive vinde over AaB. Det gjorde der med undtagelse af den første tid aldrig over AaB under Gaarde.
Præcist lad os forholde os til nutiden, jeg mener ikke man kan sige andet end at Inge's første tid har været andet end en pose blandede bolcher, et pletskud og resten so so..Men han har får da chancen især i sommerpausen til at sætte sit hold, og specielt hvis der kommer penge at investerer i truppen for, derefter kan vi sætte to streger under facit.

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 21. jan 2021, 16:28

De forventer, at Rasmus Thelander kan træne med igen i morgen. Oscar Hiljemark er i den sidste del af processen for at komme tilbage i træningen. Jakob Ahlmann er ude et par uge. Lucas Andersen står der intet om.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/prof ... _hufuJ39i0
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 21. jan 2021, 16:30

McMark skrev:
21. jan 2021, 16:28
De forventer, at Rasmus Thelander kan træne med igen i morgen. Oscar Hiljemark er i den sidste del af processen for at komme tilbage i træningen. Jakob Ahlmann er ude et par uge. Lucas Andersen står der intet om.

Man fornemmer ligesom at Lucas fortsat er en længerevarende proces, ligesom at man er forsigtig med Hiljemark.

Det er svært at være uenig med Marti i at vi skal have dem helt klar.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 21. jan 2021, 16:59

Hanga skrev:
21. jan 2021, 16:30
McMark skrev:
21. jan 2021, 16:28

Man fornemmer ligesom at Lucas fortsat er en længerevarende proces, ligesom at man er forsigtig med Hiljemark.

Det er svært at være uenig med Marti i at vi skal have dem helt klar.
Og på et tidspunkt må det omvendt briste eller bære. Og hvis det brister, så må det være tak for denne gang.

Spillere på tribunen laver sjældent mål....

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 26. jan 2021, 16:52

Oscar Hiljemark og Rasmus Thelander trænede fuldt med i mandags. Lucas Andersen træner skiftevis inde og ude, så han er ikke klar til at indgå hundrede procent i træningen endnu.
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Quetzal
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Quetzal » 10. feb 2021, 14:50

Er der nogen, der har den seneste update på vores 3 skadede profiler?. Vi er mange, der rigtig gerne vil følge status på dem og have en tidshorisont.

Jeg synes generelt, at der er alt for lidt oplysning fra klubben omkring skadestatus. De kunne have en fast dag på ugen, hvor de orienterer om fremgang/ tilbagegang mht skader.

Ja og jeg er da mega frustreret over ikke at kunne stille stærkeste holde i de næste vitale kampe.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 10. feb 2021, 14:52

Quetzal skrev:
10. feb 2021, 14:50
Er der nogen, der har den seneste update på vores 3 skadede profiler?. Vi er mange, der rigtig gerne vil følge status på dem og have en tidshorisont.

Jeg synes generelt, at der er alt for lidt oplysning fra klubben omkring skadestatus. De kunne have en fast dag på ugen, hvor de orienterer om fremgang/ tilbagegang mht skader.

Ja og jeg er da mega frustreret over ikke at kunne stille stærkeste holde i de næste vitale kampe.
De må ikke oplyse mere end det der bliver givet.

Hiljemark træner med, og kan være aktuel til kamptruppen snart.

Lucas er der noget lange udsigter med, såvidt jeg ved. Ahlmann er der ikke rigtigt kommet nogen melding på.

Uldahl
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Indlæg af Uldahl » 10. feb 2021, 15:26

Julgranen skrev:
10. feb 2021, 14:52
Quetzal skrev:

Lucas er der noget lange udsigter med, såvidt jeg ved. Ahlmann er der ikke rigtigt kommet nogen melding på.
Det er EU person data lov der gør de ikke melder mere ud. Alt om sygdom og skader skal komme fra spillerens egen mund.

Men ja savner også udmeldinger, det vil være nice med et ugentligt program med de skadede spillere. Og få en status fra deres mund om hvordan det går med genoptræningen, og en tids horisont.

Bælum må godt lige tage en snak med Nordjyske eller en lokal tv station om at stable et ugentligt program på benene. Nok alt for dyrt for AaB selv at lave, men fuck det vil være god pr for klubben.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 10. feb 2021, 15:32

Uldahl skrev:
10. feb 2021, 15:26
Julgranen skrev:
Quetzal skrev:

Det er EU person data lov der gør de ikke melder mere ud. Alt om sygdom og skader skal komme fra spillerens egen mund.

Men ja savner også udmeldinger, det vil være nice med et ugentligt program med de skadede spillere. Og få en status fra deres mund om hvordan det går med genoptræningen, og en tids horisont.
Især når nu Inge melder ud om mere åbenhed og interaktion med fans, problemet er selvfølgelig at hvis spilleren ikke selv vil have det blæst offentlig ud så kan klubben intet.

Uldahl
Allstar
Allstar

Indlæg af Uldahl » 10. feb 2021, 15:39

KlaskmyggenNoah skrev:
10. feb 2021, 15:32
Uldahl skrev:
Julgranen skrev:
Quetzal skrev:

Især når nu Inge melder ud om mere åbenhed og interaktion med fans, problemet er selvfølgelig at hvis spilleren ikke selv vil have det blæst offentlig ud så kan klubben intet.
Ja det vil være godt sted at starte, det jo også til klubbens fordel. Det giver støre synlighed i medie billedet, noget vi er afhængig af i forhold til sponsorérne. Mere omtale flere sponsorer og penge ind. Win win for alle. :aabfan:

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 10. feb 2021, 15:52

Uldahl skrev:
10. feb 2021, 15:39
KlaskmyggenNoah skrev:
10. feb 2021, 15:32
Uldahl skrev:
Julgranen skrev:
Quetzal skrev:

Ja det vil være godt sted at starte, det jo også til klubbens fordel. Det giver støre synlighed i medie billedet, noget vi er afhængig af i forhold til sponsorérne. Mere omtale flere sponsorer og penge ind. Win win for alle. :aabfan:
Tænker heller ikke at et ugentlig magasinprogram om det der rør sig i AaB behøver være dyrt, det har aldrig været billigere at producere den slags selv, det kræver bare lidt skills :)

Quetzal
Ynglinge
Ynglinge

Indlæg af Quetzal » 10. feb 2021, 16:30

Blot en tanke

: Er det egentlig lovligt at indgå en kontrakt med nye og eksisterende spillere, at man må melde ud løbende omkring spillerens skadesstatus?

Det er da ikke til at arbejde med, at klubben skal be om samtykke fra hver af de skadede spillere, hver gang der skal meldes ud i pressen.

Ærlig talt, så er der grene af det dersens GDPR, der er lige lovlig pjattet imo.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 10. feb 2021, 16:34

Quetzal skrev:
10. feb 2021, 16:30
Blot en tanke

: Er det egentlig lovligt at indgå en kontrakt med nye og eksisterende spillere, at man må melde ud løbende omkring spillerens skadesstatus?

Det er da ikke til at arbejde med, at klubben skal be om samtykke fra hver af de skadede spillere, hver gang der skal meldes ud i pressen.

Ærlig talt, så er der grene af det dersens GDPR, der er lige lovlig pjattet imo.
Spillerforening fraråder konsekvent spillerne at åbne for det. Det kan godt være at det i et AaB-perspektiv ser lidt hysterisk ud, men jeg kan godt forstå at man er bekymret for en generel åbning. Der er mange klubber der ikke opfører sig lige så godt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 11. feb 2021, 22:01

Nogen der ved, om der var mere i Rinnes skade?

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 12. feb 2021, 15:19

Lucas og Hiljemark har slet ikke trænet med hele ugen, jf. Nordjyske.

Godt nok skidt. :(

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 20. feb 2021, 09:37

Savner godt nok nogle opdateringer omkring Lucas og Hiljemark.

Uldahl
Allstar
Allstar

Indlæg af Uldahl » 20. feb 2021, 11:02

Gaarde6 skrev:
20. feb 2021, 09:37
Seneste opdatering angående de to var inden FCM kampen hvor Cifuentes udtalte at det går fremad med de to. men ikke noget yderligere, specielt Hiljemark er savnet på den midtbane, bliver godt når han er klar igen, forhåbentlig inden alt for længe.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar

Indlæg af Mephisto2 » 20. feb 2021, 11:06

Uldahl skrev:
20. feb 2021, 11:02
Gaarde6 skrev:
20. feb 2021, 09:37
Seneste opdatering angående de to var inden FCM kampen hvor Cifuentes udtalte at det går fremad med de to. men ikke noget yderligere, specielt Hiljemark er savnet på den midtbane, bliver godt når han er klar igen, forhåbentlig inden alt for længe.
Selv den længste rejse starter med det første skridt....

RicoBR02
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Strandli

Indlæg af RicoBR02 » 22. feb 2021, 12:37

Jeg forstår ikke at nordjyske ikke går lidt hårdere til AaB. Vi mangler svar på skader, transfers ud og generel status i klubben.. Det er som om man ikke vil være kritisk. Kan ikke passe at det skal være Morten Bruun og tøffe der skal komme med de spørgsmål nordjyske ikke tør..

Besvar