Kamptråd aab-sønderjysk
Re: Kamptråd aab-sønderjysk
Det er dælme en ynk at se på.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Klasse assist af Ferreira, men misbrugt på det skammeligste.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Ibiza Polar
Glenn ligner jo altid noget der er løgn. Manden er gennemført kikset.Ibiza Polar skrev: ↑5. apr 2021, 14:11Det er i hvert fald svært at gøre nar af Cifuentes halstørklæde, når Riddersholm har valgt at møde op i den mundering.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Flere sæder væk på langsiden. Øvre helt tom og nu også nogen væk på nedre.
Hvad mon der kommer op istedet
Hvad mon der kommer op istedet
Dagens kommentarIbiza Polar skrev: ↑5. apr 2021, 14:11Det er i hvert fald svært at gøre nar af Cifuentes' halstørklæde, når Riddersholm har valgt at møde op i den mundering.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Ibiza Polar
Det er simpelthen så ringe, at Ahlmann ender i offside der. Der er 10 meter til nærmeste mand.
Vi har enormt svært ved at spille os ud af deres første pres, medmindre det er en del af planen at vi skal forsøge dropbolde ned bag deres baglinje.
Vi har enormt svært ved at spille os ud af deres første pres, medmindre det er en del af planen at vi skal forsøge dropbolde ned bag deres baglinje.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Elsker at se et hold der nærmest er i panik så snart bolden er i egne rækker. Det skal jo nok ende godt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
5-2-3 opstilling, med 2 defensive midtbanespillere og en falsk nier.
Har Cifuentes en krukke hvor han trækker taktikken ?
Har Cifuentes en krukke hvor han trækker taktikken ?
Så fik vi lige endnu engang refereret til Friis, når det ellers udelukkende burde handle om Cifuentes.Julgranen skrev: ↑5. apr 2021, 13:41Nu kan det jo også bare være, at Højholt har leveret ringe til træning og Kakeeto er absolut ikke noget alternativ. I det mindste gør Cifuentes ikke som hans forgænger, der lod ham starte hele tiden trods et håbløst niveau.Buzz Killington skrev: ↑5. apr 2021, 13:39Man kan ikke helt forklejne MC i at være lidt mere rundtosset end normalt i disse tider.
Nu har Cifuentes så stjålet Friis' formation, måske fordi han ikke helt tror på sit eget taktiske koncept.
Morten Bruun har ret, han famler.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hahaha - fakta siger noget andet?? AaB lå omkring nr. 2 hvad angår xG efter de første 6 runder. Det er fakta. Så kan du bortforklare herfra og til juleaften, men det ændre ikke på det faktum.Julgranen skrev: ↑5. apr 2021, 13:36Prøv om du kan kommentere mine indlæg og beskæftige dig med substansen. Tak.doukas skrev: ↑5. apr 2021, 11:15Prøv, om du kan skrive Cifuentes uden også at skrive Friis. Tror på dig.
Derudover, så lå AaB omkring nummer 2. fra runde 1-6 (hvorefter Friis siger op), hvad angår xG goals, så chancer blev der i høj grad skabt under Friis i denne sæson. Og hvor LA var en skygge af sig selv.
Nu er det jo alle andre der har travlt med at sammenligne med andre trænere - så der er vel ikke noget galt i at jeg gør det. Middelmådigheden blomstrede også under Friis.
Nej, kvaliteten af chancerne var høj. Ikke antallet af skabte chancer set over en bred kam. Her vores tal for de pågældende runder: 8, 17, 5, 4, 9, 8.
De to kampe mod Sønderjyske og Horsens udgør over halvdelen af vores xG for de første 6 kampe, bl.a. qua straffespark og qua Kasper Kusk, som alene mod Horsens skabte 7 chancer, og efter de første 6 kampe stod noteret for 25 % af alle skabte chancer og 5 af 13 åbne chancer skabt, trods vigende spilletid.
Så beklager, men fakta siger noget andet.
4,63 af 9,1 xG faldt i de to kampe. Det fortæller lidt om hvor misvisende tallene kan være, for generelt set var vores chanceskabelse i de første 6 kampe (sammenlignet med de andre hold) ret middelmådig.
xG er desuden mindst ligeså fint et redskab som “chancer skabt”, “åbne chancer”, åbne chancer skabt af Kusk” osv.
Det kan godt være du synes du kan argumentere for, at vores chanceskabning var middelmådig i de første runder, men hvad vil du så kalde det fra runde 14-22? Katastrofal, udueligt eller fuldstændig talentløst?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
I må snart få styr på jeres dobbeltbrugere...
Øhhh...David Nielsen?doukas skrev: ↑5. apr 2021, 14:18Hahaha - fakta siger noget?? AaB lå omkring nr. 2 hvad angår xG efter de første 6 runder. Det er fakta. Så kan du bortforklare herfra og til juleaften, men det ændre ikke på det faktum.Julgranen skrev: ↑5. apr 2021, 13:36Prøv om du kan kommentere mine indlæg og beskæftige dig med substansen. Tak.doukas skrev: ↑5. apr 2021, 11:15Prøv, om du kan skrive Cifuentes uden også at skrive Friis. Tror på dig.
Derudover, så lå AaB omkring nummer 2. fra runde 1-6 (hvorefter Friis siger op), hvad angår xG goals, så chancer blev der i høj grad skabt under Friis i denne sæson. Og hvor LA var en skygge af sig selv.
Nu er det jo alle andre der har travlt med at sammenligne med andre trænere - så der er vel ikke noget galt i at jeg gør det. Middelmådigheden blomstrede også under Friis.
Nej, kvaliteten af chancerne var høj. Ikke antallet af skabte chancer set over en bred kam. Her vores tal for de pågældende runder: 8, 17, 5, 4, 9, 8.
De to kampe mod Sønderjyske og Horsens udgør over halvdelen af vores xG for de første 6 kampe, bl.a. qua straffespark og qua Kasper Kusk, som alene mod Horsens skabte 7 chancer, og efter de første 6 kampe stod noteret for 25 % af alle skabte chancer og 5 af 13 åbne chancer skabt, trods vigende spilletid.
Så beklager, men fakta siger noget andet.
4,63 af 9,1 xG faldt i de to kampe. Det fortæller lidt om hvor misvisende tallene kan være, for generelt set var vores chanceskabelse i de første 6 kampe (sammenlignet med de andre hold) ret middelmådig.
xG er desuden mindst ligeså fint et redskab som “chancer skabt”, “åbne chancer”, åbne chancer skabt af Kusk” osv.
Det kan godt være du synes du kan argumentere for, at vores chanceskabning var middelmådig i de første runder, men hvad vil du så kalde det fra runde 14-22? Katastrofal, udueligt eller fuldstændig talentløst?
Det er satme jammerligt.. igen i dag.
Du har valgt at ignorere alt andet jeg har lagt op. Useriøst.doukas skrev: ↑5. apr 2021, 14:18Hahaha - fakta siger noget?? AaB lå omkring nr. 2 hvad angår xG efter de første 6 runder. Det er fakta. Så kan du bortforklare herfra og til juleaften, men det ændre ikke på det faktum.
God kamp.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Stærkt.Julgranen skrev: ↑5. apr 2021, 14:23Du har valgt at ignorere alt andet jeg har lagt op. Useriøst.doukas skrev: ↑5. apr 2021, 14:18Hahaha - fakta siger noget?? AaB lå omkring nr. 2 hvad angår xG efter de første 6 runder. Det er fakta. Så kan du bortforklare herfra og til juleaften, men det ændre ikke på det faktum.
God kamp.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Som vi er efterhånden er fuldstændig forvent, så er det en meget rodet og lettere kaotisk omgang fodbold med utallige fejl på bolden. Det er svært at se, at vi skulle have trænet vores spil i en hel landsholdspause.
Heldigvis har Tyskerne heller ikke sat meget sammen, så det bliver chancefattigt, og det kan meget nemt blive tilfældigheder der afgør det.
Heldigvis har Tyskerne heller ikke sat meget sammen, så det bliver chancefattigt, og det kan meget nemt blive tilfældigheder der afgør det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Det er godt nok en perspektivløs omgang fodbold.
Kan I huske det klare udtryk i de første 30 min mod FCK. Det her er jo milevidt fra det.
Godt nok svært at bevare optimismen omkring Cifuentes...
Kan I huske det klare udtryk i de første 30 min mod FCK. Det her er jo milevidt fra det.
Godt nok svært at bevare optimismen omkring Cifuentes...