Kamptråd aab-sønderjysk
Re: Kamptråd aab-sønderjysk
Fortsæt i den formation! Rinne, Granli og Pallesen fremragende i dag.
Ja, selvfølgelig - der er altid en forklaring forankret i en lokal AaB’er...
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Forhåbentligt!
You pay for this?
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Wauw, du læser simpelthen ikke selv, hvad du skriver, når du poster indlæg?
Der er da ikke nogen her, der har mere travlt med at sammenligne Cifuentes og Friis, end dig.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Så når alting er ringe, så er det Cifuentes' skyld og når han har succes med noget så er det held eller skyldes Jacob Friis :-) Gaarde-mafia logik.Brodernumsi skrev: ↑5. apr 2021, 16:20Wauw, du læser simpelthen ikke selv, hvad du skriver, når du poster indlæg?
Der er da ikke nogen her, der har mere travlt med at sammenligne Cifuentes og Friis, end dig.
Herligt at se at vores reserver gør en forskel - særligt ovenpå reservekampen mod Silkeborg. Den havde Morten Bruun ellers så travlt med at tale om i optakten.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Kunne spørge dig om det samme. Men det er ofte set, at du ikke selv følger din egen logik.Julgranen skrev: ↑5. apr 2021, 16:21Så når alting er ringe, så er det Cifuentes' skyld og når han har succes med noget så er det held eller skyldes Jacob Friis :-) Gaarde-mafia logik.Brodernumsi skrev: ↑5. apr 2021, 16:20Wauw, du læser simpelthen ikke selv, hvad du skriver, når du poster indlæg?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Godt set. Det er pisse træls at hver gang vi snakker Ciffuentes så bringer man alle andre trænere ind i det - især Friis.
Godt råber op om det - lad os få det stoppet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Maglau skrev: ↑5. apr 2021, 16:43Godt set. Det er pisse træls at hver gang vi snakker Ciffuentes så bringer man alle andre trænere ind i det - især Friis.
Godt råber op om det - lad os få det stoppet.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvis man er i tvivl om hvorvidt 3 bagi er fremtiden, så hør evt. lige Thelanders anmeldelse af det taktiske oplæg i Rishøjs corner på tuben. En ny træner skal selvfølgelig have lov til at prøve nogle ting af, men jeg håber også Cifuentes kunne se at en mere simpel og robust tilgang er sagen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er jeg sikker på at de kan hjælpe dig med på Grindr, hombre
Og i øvrigt en tak til Rishøj, hans YouTube-klip er blottet for TV3-kommentatorvrøvl.
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Vi ligger nummer 1- vi ligger nummer 1! For AaB er de bedste af de dåååååårrliiiiiigsttteeeeeeee! Vi ligger nummer 1
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Den her kamp var super-vigtig. Det lykkedes os at vinde på trods af et latterligt straffe der skulle være underkendt af Mikkel Redder (Man kan blot ønske at han snart erklærer sig inhabil når AaB spiller, så han slipper for at dømme konsekvent imod os), og et one-hit wonder-mål af Rilwan Hassan. Vi viste moral til at komme tilbage i kampen og vinde, på trods af modgang og være kommet bagud, og det lykkedes os at ændre kampbilledet i pausen (godt hjulpet af vinden). PS! Vores to sidste mål var ikke held, men bare resultatet af at vi trykkede hårdere på end Sønderjyske kunne bære.
Endelig lykkedes det at finde en måde at spille på, så vores svagheder ikke blev udstillet i samme grad som tidligere. Ingen faldt igennem og så latterligt ringe ud, som det ellers har været tilfældet.
Så mangler vi bare at Kusk holder op med at bære nag, over alle de assists hans holdkammerater har frarøvet ham, og holder op med at gøre gengæld.
...og så snakker vi ikke om at Sønderjyske er virkelig, virkelig ringe. Vi havde brug for den her oplevelse, og den skal følges op af endnu en sejr.
Endelig lykkedes det at finde en måde at spille på, så vores svagheder ikke blev udstillet i samme grad som tidligere. Ingen faldt igennem og så latterligt ringe ud, som det ellers har været tilfældet.
Så mangler vi bare at Kusk holder op med at bære nag, over alle de assists hans holdkammerater har frarøvet ham, og holder op med at gøre gengæld.
...og så snakker vi ikke om at Sønderjyske er virkelig, virkelig ringe. Vi havde brug for den her oplevelse, og den skal følges op af endnu en sejr.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Præcis 3 stoppere og Fossum fremme, godt at se at man tager Friis opskriften frem igen
AaB - the Nordic gateway to Europe
Som Nordjyske skriver i deres analyse mangler vi stadig at se Martí Cifuentes' aftryk på AaB, det var den gode gamle Friis model, men fair nok det var vigtigere at komme godt fra start end at spille fancy football
AaB - the Nordic gateway to Europe
Jeg synes nu ikke det vi så i dag med 3-mands forsvaret virkede særlig robust. Havde SJE været bare en smule skarpe i kontraspillet, var vi blevet kørt ud på røv og albuer.
Hvis AaB havde formøblet så store chancer, ville jeg have været rasende.
Igen kæmper vi i høj grad med at skabe særlig meget. Kusk smed et hav af bolde ud i ingenting i første halvleg og ud fra hvad jeg har set af Samuelsen, synes jeg ikke vi skal lave en længere kontrakt med ham, med mindre han er billig.
Igen kæmper vi i høj grad med at skabe særlig meget. Kusk smed et hav af bolde ud i ingenting i første halvleg og ud fra hvad jeg har set af Samuelsen, synes jeg ikke vi skal lave en længere kontrakt med ham, med mindre han er billig.
Ja, i medvinden. I 2. halvleg var de fornærmende ringe, og vi kunne sagtens have lavet 4-5 mål.
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Jeg har hele tiden råbt på, at vi skulle tilbage til tremandsforsvar, hvor Granli var rigtig god, da han i en periode afløste Okore.
Håber virkelig Cifuentes har forstået, at det er nøglen til bedre presspil. Så må vi se, om ikke målene nok skal komme med bedre spil!
Vi kan sagtens finde hullerne i osten og ting at bekymre os om, men vi har vundet 3 ud af de sidste 4, og vi vandt helt fortjent i dag. Vi var gode efter deres straffe i første og i det meste af anden halvleg, og vi har endelig fundet en løsning på at kunne spille uden Ahlmann. Hannesbo gjorde det rigtig fint.AnyFellow skrev: ↑5. apr 2021, 18:24Jeg synes nu ikke det vi så i dag med 3-mands forsvaret virkede særlig robust. Havde SJE været bare en smule skarpe i kontraspillet, var vi blevet kørt ud på røv og albuer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert