Kamptråd aab-sønderjysk

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Salle17
Allstar
Allstar

Re: Kamptråd aab-sønderjysk

Indlæg af Salle17 » 6. apr 2021, 14:51

Julgranen skrev:
6. apr 2021, 14:45
Pastorius skrev:
6. apr 2021, 14:37
Der SKAL være splittelse i en spillertrup, når vi har været igennem de resultater og det spil vi har, samtidig med at der er en 3,4,5-stykker, der ved at de nok ikke får forlænget deres kontrakt. Det er som det skal være. Det afgørende er hvordan den splittelse (og andre konflikter) bliver håndteret.
Cifuentes har trænet i Spanien i et årti, hvor tonen er en helt anden, presset et helt andet og man sparker hinanden ned til træning for et godt ord.
Han trænede et Sandefjord-hold, hvor han gik i brechen for sine spillere.

Jeg tænker han er vant til at håndtere langt mere, end træningsmiljøet i Aalborg.
Kommentatorer rapporterer i øvrigt om længere og hårdere træninger, og helt andre krav til spillerne og det er jo netop hvad der har været brug for. Friis var med til at fastholde en ringe og lidt for lalleglad træningskultur der var heftigt kritiseret internt, og jo netop også kostede to assistenter deres jobs.
Og noget som Partrick Olsen nævnte som det første efter skiftet til AGF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 6. apr 2021, 15:09

Salle17 skrev:
6. apr 2021, 14:51
Men ingen af vores spillere nævnte i forbindelse med opstarten med Cifuentes.

Næste kamp mod Lyngby er iøvrigt et hold, som Cifuentes ikke har mødt før. Men Feher kan give ham nogle fif, han slog dem i december.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 6. apr 2021, 16:29

Pastorius skrev:
6. apr 2021, 14:31
gravballe skrev:
6. apr 2021, 12:53
Julgranen skrev:
6. apr 2021, 11:34
Buzz Killington skrev:
6. apr 2021, 11:05
Ja ok, så kom Friis med igen. Men hvorfra ved du at presset er mere forfinet end hos Friis? Mere situationsbestemt etc? Der ligger en antagelse i dit skriv om at Friis har en mindre sofistikeret tilgang, men hvad baserer du den på? Jeg kan ikke se det i selve kampsituationerne. Ikke fordi jeg syntes vi bør sammenligne med Friis. Men når du nu igen-igen selv sætter det op som en relevant kontrast for at fremhæve Cifuentes, så gad jeg godt vide hvad der understøtter dine antagelser.
Ja, det er åbenbart kun et problem når jeg, og ikke NORDJYSKE og andre brugere herinde, refererer til Friis.

Jeg siger bare, at vi ser det i mere udpræget grad under Cifuentes, end under Friis, når det sker. Det er ikke ligeså naivt.

Dobbeltpresset, den måde vi spillede ud mod FCN, hvor vi i perioder pressede over hele banen, og med forsvarsspillere der pressede angriberne tilbage over midterlinien.
Friis talte meget om presstrategier, men det lignede nu samme opskrift hver gang.

Cifuentes taler om pres i stød, perioder, og større variation i spillet.
Desuden er det ned i detaljen på områder på banen, spillere, hastighed på pasninger osv.
Vi ved desuden at de har brugt en del af træningsugen på at træne presspil specifikt op til kampen, hvorfor trænerens arbejde naturligvis ikke bør tilskrives en forgænger.
Han stod da også og dirigerede frem og tilbage med Børstings pres.
Du taler for døve øre her inde. Folk her inde ser bare et pres spil og tænker "jamen det er jo lige som friis" de kan åbentlys ikke se forskellen måden presses udføres og etableres på. Man skulle tro de fleste ikke har set fodbold i mange år, eller spillet fodbold.. Friis fodbold press var bare "all or nothing"....
Det kan Nordjyske heller ikke!
Det er som om måden at argumentere på er hørt før...
....
I den store stad, hvor han boede, gik det meget fornøjeligt til, hver dag kom der mange fremmede, en dag kom der to bedragere; de gav sig ud for at være vævere og sagde, at de forstod at væve det dejligste tøj, man kunne tænke sig. Ikke alene farverne og mønstret var noget usædvanligt smukt, men de klæder, som blev syet af tøjet, havde den forunderlige egenskab at de blev usynlige for ethvert menneske, som ikke duede i sit embede, eller også var utilladelig dum.

....

Så gik kejseren i processionen under den dejlige tronhimmel og alle mennesker på gaden og i vinduerne sagde: "Gud hvor kejserens nye klæder er mageløse! hvilket dejligt slæb han har på kjolen! hvor den sidder velsignet!" Ingen ville lade sig mærke med, at han intet så, for så havde han jo ikke duet i sit embede, eller været meget dum. Ingen af kejserens klæder havde gjort sådan lykke.

"Men han har jo ikke noget på," sagde et lille barn. "Herregud, hør den uskyldiges røst," sagde faderen; og den ene hviskede til den anden, hvad barnet sagde.

"Men han har jo ikke noget på," råbte til sidst hele folket. Det krøb i kejseren, thi han syntes, de havde ret, men han tænkte som så: "Nu må jeg holde processionen ud." Og kammerherrerne gik og bar på slæbet, som der slet ikke var.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. apr 2021, 16:33

Elvis lever skrev:
6. apr 2021, 16:29
Pastorius skrev:
gravballe skrev:
Julgranen skrev:
Buzz Killington skrev:
Ja ok, så kom Friis med igen. Men hvorfra ved du at presset er mere forfinet end hos Friis? Mere situationsbestemt etc? Der ligger en antagelse i dit skriv om at Friis har en mindre sofistikeret tilgang, men hvad baserer du den på? Jeg kan ikke se det i selve kampsituationerne. Ikke fordi jeg syntes vi bør sammenligne med Friis. Men når du nu igen-igen selv sætter det op som en relevant kontrast for at fremhæve Cifuentes, så gad jeg godt vide hvad der understøtter dine antagelser.
Ja, det er åbenbart kun et problem når jeg, og ikke NORDJYSKE og andre brugere herinde, refererer til Friis.

Jeg siger bare, at vi ser det i mere udpræget grad under Cifuentes, end under Friis, når det sker. Det er ikke ligeså naivt.

Dobbeltpresset, den måde vi spillede ud mod FCN, hvor vi i perioder pressede over hele banen, og med forsvarsspillere der pressede angriberne tilbage over midterlinien.
Friis talte meget om presstrategier, men det lignede nu samme opskrift hver gang.

Desuden er det ned i detaljen på områder på banen, spillere, hastighed på pasninger osv.
Vi ved desuden at de har brugt en del af træningsugen på at træne presspil specifikt op til kampen, hvorfor trænerens arbejde naturligvis ikke bør tilskrives en forgænger.
Du taler for døve øre her inde. Folk her inde ser bare et pres spil og tænker "jamen det er jo lige som friis" de kan åbentlys ikke se forskellen måden presses udføres og etableres på. Man skulle tro de fleste ikke har set fodbold i mange år, eller spillet fodbold.. Friis fodbold press var bare "all or nothing"....
....
I den store stad, hvor han boede, gik det meget fornøjeligt til, hver dag kom der mange fremmede, en dag kom der to bedragere; de gav sig ud for at være vævere og sagde, at de forstod at væve det dejligste tøj, man kunne tænke sig. Ikke alene farverne og mønstret var noget usædvanligt smukt, men de klæder, som blev syet af tøjet, havde den forunderlige egenskab at de blev usynlige for ethvert menneske, som ikke duede i sit embede, eller også var utilladelig dum.

....

Så gik kejseren i processionen under den dejlige tronhimmel og alle mennesker på gaden og i vinduerne sagde: "Gud hvor kejserens nye klæder er mageløse! hvilket dejligt slæb han har på kjolen! hvor den sidder velsignet!" Ingen ville lade sig mærke med, at han intet så, for så havde han jo ikke duet i sit embede, eller været meget dum. Ingen af kejserens klæder havde gjort sådan lykke.

"Men han har jo ikke noget på," sagde et lille barn. "Herregud, hør den uskyldiges røst," sagde faderen; og den ene hviskede til den anden, hvad barnet sagde.

"Men han har jo ikke noget på," råbte til sidst hele folket. Det krøb i kejseren, thi han syntes, de havde ret, men han tænkte som så: "Nu må jeg holde processionen ud." Og kammerherrerne gik og bar på slæbet, som der slet ikke var.
Det er en underlødig argumentation. Der er tidligere i tråden masser af konkrete beskrivelser af hvad forskellen er.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 6. apr 2021, 19:55

Julgranen skrev:
6. apr 2021, 09:38
Maglau skrev:
6. apr 2021, 09:29
Det optimale måde at sætte tempoet op på med bolden - er med teknisk pasningsstærke spillere der spiller bolden videre på første eller 2 berøringen. På den måde får man hurtigt modstanderen ud af formation og skaber overtal.
Det kan kombineres med et aggressivt pres hvor der i erobringen af bolden hurtigt videre fremad og på samme måde flytter modstanderen ud af organisation.
Problemet er at en spiller som Børsting er pisse god til den ene og pisse dårlig til det andet.
Det kræver nogle andre typer - den bedst kombi type vi har til den spillestil er nok Fossum.
Som vi så det mod FCN og senest i går, så kører vi nærmest pres over hele banen, og spillere der går op i dobbeltpres på bestemte spillere. Og det er langt mere Cifuentes’ aftryk end det er Friis’.
Cifuentes pres-filosofi er enormt detaljeret og situationsbestemt, og handler bl.a. om hvem der modtager bolden hvor, hvilket ben de modtager den til, hvilke spilmuligheder man ved man har lukket ned, og hvilke områder forsvarerne typisk vil spille den ind i hvis de presses.
Den slags instrueres spillerne i, så vi ikke forfalder til at presse forgæves eller modstanderne får muligheden til at vende 4 spillere væk.
Hans tanker om det er bl.a. i en artikel, eller var det et universitetsoplæg, der under alle omstændigheder er ældre end hans trænerperiode i AaB - måske Friis har set det? :thumbsup:
Det har han øvet sine hold på i årevis, og derfor kan man naturligvis ikke kalde det en Jacob Friis-opfindelse.
Det er mere forfinet under Cifuentes.
I går kunne vi have lavet 2-3 mål på den opskrift, og Sønderjyske blev holdt i et jerngreb på egen halvdel.
Du har sikkert ret i at forskellen på Friis og ciffuentes er der situationsbestemte pres.
Problemet er at det situationsbestemte kræver ekstremt meget træning og individuel beslutningstagen til hvornår situationen er der.
Der hovedløse “Klopp” anno de første år i Dortmund pres kræver ikke lige så taktisk snilde hos hver enkelt spiller som den situationsbestemte - som ciffuentes vil men som også klopp og guardiola begge har indsigt giver bedst.
Men for AaB synes jeg det er tydeligt at spillerne er rådvilde imellem de situationsbestemte pres. Så bliver de passive og det er det mange folk herinde desværre forveksler med ugidelige.
Det virker til at de ikke pres perioderne falder for meget ned på flade fødder og dermed ikke er oppe på tæerne når bolden så alligevel erobres og den smides hurtigt væk igen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. apr 2021, 19:59

Maglau skrev:
6. apr 2021, 19:55

Du har sikkert ret i at forskellen på Friis og ciffuentes er der situationsbestemte pres.
Problemet er at det situationsbestemte kræver ekstremt meget træning og individuel beslutningstagen til hvornår situationen er der.
Der hovedløse “Klopp” anno de første år i Dortmund pres kræver ikke lige så taktisk snilde hos hver enkelt spiller som den situationsbestemte - som ciffuentes vil men som også klopp og guardiola begge har indsigt giver bedst.
Men for AaB synes jeg det er tydeligt at spillerne er rådvilde imellem de situationsbestemte pres. Så bliver de passive og det er det mange folk herinde desværre forveksler med ugidelige.
Det virker til at de ikke pres perioderne falder for meget ned på flade fødder og dermed ikke er oppe på tæerne når bolden så alligevel erobres og den smides hurtigt væk igen.
Det pres kræver til gengæld enormt meget konditionsmæssigt. Det gik fx fint for Brøndby og Zorninger - lige indtil det ikke gik fint længere. Det gik også galt for Klopp i Dortmund og på magisk vis har det ikke virket overbevisende på Anfield i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 6. apr 2021, 22:55

FlæskeFrank skrev:
6. apr 2021, 15:09
Salle17 skrev:
6. apr 2021, 14:51
Men ingen af vores spillere nævnte i forbindelse med opstarten med Cifuentes.

Næste kamp mod Lyngby er iøvrigt et hold, som Cifuentes ikke har mødt før. Men Feher kan give ham nogle fif, han slog dem i december.
Vi tabte da til Lyngby i en træningskamp efter vinterpausen med Cifuentes ved roret,så dem kender han udemærket
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Indlæg af Elvis lever » 7. apr 2021, 16:00

Pastorius skrev:
6. apr 2021, 16:33
Elvis lever skrev:
6. apr 2021, 16:29
Pastorius skrev:
gravballe skrev:
Julgranen skrev:
Buzz Killington skrev:

....

....

Det er en underlødig argumentation. Der er tidligere i tråden masser af konkrete beskrivelser af hvad forskellen er.
Underlødig ligefrem? En debat som i starten kørte på stats, da stats ikke længere bakkede holdningerne op blev til det til skældsord om andre debatører, som nu er konverteret til at andre debatører nu erklæres som uvidende, hvis de ikke er enige. Jeg synes mit citat er et glimrende billede, men du behøves ikke at være enig.

Personligt bliver jeg aldrig enig i Laudrup doktrinen, hvor den sande vinder er dem som kan tage flest på foden. Stilkarakterer gives ikke i fodbold, så når alt kommer til alt, så handler det om at knalde bolden i kassen. Hvis det kan gøres smukt og elegant er det fedt. At koge suppe på en sejr over Sønderjyske i en kamp hvor AaBs indsats i 1 halvleg var tåkrummende er smag og behag, men det bliver ikke en suppe jeg giver fem flade ører for.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 16:15

Elvis lever skrev:
7. apr 2021, 16:00
Underlødig ligefrem? En debat som i starten kørte på stats, da stats ikke længere bakkede holdningerne op blev til det til skældsord om andre debatører, som nu er konverteret til at andre debatører nu erklæres som uvidende, hvis de ikke er enige. Jeg synes mit citat er et glimrende billede, men du behøves ikke at være enig.

Personligt bliver jeg aldrig enig i Laudrup doktrinen, hvor den sande vinder er dem som kan tage flest på foden. Stilkarakterer gives ikke i fodbold, så når alt kommer til alt, så handler det om at knalde bolden i kassen. Hvis det kan gøres smukt og elegant er det fedt. At koge suppe på en sejr over Sønderjyske i en kamp hvor AaBs indsats i 1 halvleg var tåkrummende er smag og behag, men det bliver ikke en suppe jeg giver fem flade ører for.
Jeg går ud fra det er mig du sigter til, som du plejer at gøre. Jeg mindes ikke at jeg på det seneste har kaldt folk det ene og det andet, eller beskyldt nogen for at være uvidende - jeg er tværtimod selv blevet kaldt alverdens ting, og har nu tilsyneladende også en uven (der også er aktiv herinde) på bold.dk, der bruger samtlige AaB-relaterede artikler til at nævne mig.
Sådan er det vel når man stikker snuden frem :-)

Du skriver selv - “når alt kommer til alt, så handler det om at knalde bolden i kassen”. Ja, tak, det tror jeg vi er mange der gerne så, for det lykkedes vi hverken med under Friis, hidtil under Cifuentes og før ham under trænere som Søndergaard og Wieghorst.
Det er selvfølgelig en væsentlig forudsætning for at vi kan spille en rolle i Superligaen, at vi scorer mål uden at lukke samme antal ind i den anden ende.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 7. apr 2021, 18:04

Julgranen skrev:
7. apr 2021, 16:15

Jeg går ud fra det er mig du sigter til, som du plejer at gøre. Jeg mindes ikke at jeg på det seneste har kaldt folk det ene og det andet.

Du husker dårligt.

----
af Julgranen » 5. apr 2021, 13:38

Fromthecradle skrev: ↑5. apr 2021, 13:16

Jeg troede træneren var ansat til at gennemføre noget andet.

Og jeg troede du var ansat til at finde OB's træner, Allan. Men sådan er der jo så meget.

-----

Re: Kamptråd AaB-sønderjysk
Indlæg af Buzz Killington » 5. apr 2021, 13:36

Aalborg frederikshavner skrev: ↑5. apr 2021, 13:27
Jakobsen skrev: ↑5. apr 2021, 13:21
Ny formation igen. Jeg har en dårlig mavefornemmelse. Ikke, at det der har været bare har virket, men jeg synes hele tiden der skiftes to tre mand og vi har jo både spillet 4-3-3, 4-2-3-1 og forskellige 3-4-3 varianter i perioder. Selvøflgelig skal vi have fleksibilitet, men jeg synes mere det her ligner at han famler.
Jeg har en god fornemmelse da sønderjyderne også har meget at slås med. Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor men jeg har en fornemmelse af at vi laver et fint nedrykningsspil og dermed napper 7. pladsen.

Du har mange fornemmelser Frede.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 18:14

Fromthecradle skrev:
7. apr 2021, 18:04
Julgranen skrev:

Jeg går ud fra det er mig du sigter til, som du plejer at gøre. Jeg mindes ikke at jeg på det seneste har kaldt folk det ene og det andet.

Du husker dårligt.

----

Og jeg troede du var ansat til at finde OB's træner, Allan. Men sådan er der jo så meget.
Ah, jeg har kaldt dig Allan. Hvilken brøde! Der skal nok være nogle Allan'er rundt omkring, som er trætte af at deres navn fra den ene dag til den anden er blevet et skældsord.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 18:17

Hvis man i øvrigt vil forstå, hvorfor Cifuentes ikke er bange for at placere Pallesen i centerforsvaret, så fortæller denne passage det nok meget godt:
"It all started for Cruyff with the composition of his defence. He chose an unorthodox back three: one single central defender – Ronald Koeman or Miguel Angel Nadal – and two full-backs in Albert Ferrer and Sergi Barjuán or Juan Carlos. The full-backs, however, were expected to join the attack constantly; as a result, the defensive line was often comprised only of that single central defender and the defensive pivot – Luis Milla, Pep Guardiola or José Ramón Alexanko. None of these were players renowned for their physical attributes.

The role played by the full-backs was fundamental, however, as this allowed Cruyff to widen the pitch. Ferrer and Sergi advanced as traditional wide players down the lines, which allowed the wingers – most commonly Hristo Stoichkov and Andoni Goikoetxea – to move into more central areas and reduce their distance to Michael Laudrup in the central striker position. Echoes of this can be seen in Jürgen Klopp’s Liverpool team, in which Trent Alexander-Arnold and Andy Robertson so often provide the width that enables Sadio Mané and Mo Salah to drift into dangerous half-spaces.

This wasn’t always the case, however – Cruyff also wanted his full-backs to have the option of advancing into central areas. This didn’t just give the wide attackers more space; with Sergi and Ferrer encouraged to come inside (below), it also gave the midfield pivot more passing options nearby."

Bocajunior1
Junior
Junior
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af Bocajunior1 » 7. apr 2021, 18:59

Han er jo bange for at bruge nordens største talent Prica. Den ros skal han have.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Indlæg af Fromthecradle » 7. apr 2021, 19:10

Julgranen skrev:
7. apr 2021, 18:14
Fromthecradle skrev:
7. apr 2021, 18:04
Julgranen skrev:

Du husker dårligt.

----

Ah, jeg har kaldt dig Allan. Hvilken brøde! Der skal nok være nogle Allan'er rundt omkring, som er trætte af at deres navn fra den ene dag til den anden er blevet et skældsord.

Jeg overlever nok at blive kaldt Allan. Det var blot for at tage dig i endnu en løgn - du har, i modsætning af hvad du skriver, kaldt folk for “det ene eller det andet”.
You pay for this?

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 19:40

Fromthecradle skrev:
7. apr 2021, 19:10
Jeg overlever nok at blive kaldt Allan. Det var blot for at tage dig i endnu en løgn - du har, i modsætning af hvad du skriver, kaldt folk for “det ene eller det andet”.
Så blev løgner-kortet smidt igen. Jeg regner ikke tilnavnet Allan, som værende for "det ene og det andet", ikke sammenlignet med hvad jeg selv har måttet stå model til.
Tænk sig, at det endda skal falde fra en af de mest utålelige brugere på siden, der fra dag 1 har luftet sin antipati mod alt ikke-nordjysk blod i klubben. Kommet med grove anklager mod både Inge Andre og klubbens lægestab, der alene burde have givet anledning til en længere karantæne fra dette forum. Men nogen har åbenbart en interesse i at tillade dine synspunkter.

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 19:47

Bocajunior1 skrev:
7. apr 2021, 18:59
Han er jo bange for at bruge nordens største talent Prica. Den ros skal han have.
Mon ikke juntaen snart skulle se at få ryddet ud i de dobbeltbrugere.

Bocajunior1
Junior
Junior
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af Bocajunior1 » 7. apr 2021, 20:07

Du er helt galt på den. Juntaen kunne måske starte med at luge ud, i dine ubrugelige statistikker om gamle trænere osv. Men nok et fuldtidsjob. Nu har du jo lige kaldt en anden bruger , for en af de mest utålelige brugere herinde . Til duikke sviner nogen til, gør du det godt. Forsat god aften.

Legum Magister
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Sir Stanley Matthews

Indlæg af Legum Magister » 7. apr 2021, 22:04

Er det Corona-nedlukningen, der gør visse brugere så ulidelige i deres såkaldte argumentation, eller er det fordi de ikke længere har Ekstra Bladets "Nationen" som ventil for deres opsparede galde? Uagtet, hvad grunden end måtte være, ville det godt nok være rart, hvis man kunne gå ind på et forum om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og rent faktisk læse indlæg, der handlede om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og ikke alverdens perfide personangreb og misytringer vendt mod andre brugere. Det er trættende og på ingen måde befordrende for en god og saglig debat.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 7. apr 2021, 22:36

Legum Magister skrev:
7. apr 2021, 22:04
Er det Corona-nedlukningen, der gør visse brugere så ulidelige i deres såkaldte argumentation, eller er det fordi de ikke længere har Ekstra Bladets "Nationen" som ventil for deres opsparede galde? Uagtet, hvad grunden end måtte være, ville det godt nok være rart, hvis man kunne gå ind på et forum om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og rent faktisk læse indlæg, der handlede om kampen mellem AaB og SønderjyskE, og ikke alverdens perfide personangreb og misytringer vendt mod andre brugere. Det er trættende og på ingen måde befordrende for en god og saglig debat.
Kampetrådene har alle dage enten været døde eller handlet om alt muligt andet, når vi har vundet en kamp. Når vi taber, er der ikke problemer med at holde fokus på den elendige præstation og alt det spillerne og trænerne burde have gjort anderledes.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar

Indlæg af Julgranen » 7. apr 2021, 23:09

Ferreira og Samuelsen står til karantæne ved næste gule kort.

Efter Lyngby har vi Vejle - deres forsvarsgeneral Kolinger står til karantæne ved næste gule kort, og også Ezatollahi kan få karantæne ved et kort der takseres til 6 strafpoint.

Besvar