Den forudsætning må man så håbe, at du får ret i, for nu skal AaB i hvert fald bruge 3 point på mandag.
Superligaen 2020/2021
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Superligaen 2020/2021
Bare rolig, vi skal nok tage den niendeplads i ro og mag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ja, jeg sidder da her og bliver helt lettet over, at Prica sparkede det straffespark mod Horsens. Fremragende set af Cifuentes, så AaB nu står og skal vinde i stedet for at spille uafgjort.Legum Magister skrev: ↑20. maj 2021, 19:44Den forudsætning må man så håbe, at du får ret i, for nu skal AaB i hvert fald bruge 3 point på mandag.![]()
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Når man så, hvor dårligt sparket var, kunne man næsten ønske, at det skete med fuldt overlæg.Hovedet skrev: ↑20. maj 2021, 19:47Ja, jeg sidder da her og bliver helt lettet over, at Prica sparkede det straffespark mod Horsens. Fremragende set af Cifuentes, så AaB nu står og skal vinde i stedet for at spille uafgjort.Legum Magister skrev: ↑20. maj 2021, 19:44Den forudsætning må man så håbe, at du får ret i, for nu skal AaB i hvert fald bruge 3 point på mandag.![]()
Got damn...jeg er da helt med på at det ville være godt hvis vi havde 2 point mere og vi blot skulle nøjes med 1 point.Hovedet skrev: ↑20. maj 2021, 19:47Ja, jeg sidder da her og bliver helt lettet over, at Prica sparkede det straffespark mod Horsens. Fremragende set af Cifuentes, så AaB nu står og skal vinde i stedet for at spille uafgjort.Legum Magister skrev: ↑20. maj 2021, 19:44Den forudsætning må man så håbe, at du får ret i, for nu skal AaB i hvert fald bruge 3 point på mandag.![]()
Men det her hold er jo som nat og dag og nu SKAL vi vinde og det er nok godt nok for de kære AaB spilleres hoveder, at de ikke skal tænke på så meget.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg tror egentlig også at det er fint at det kun er en sejr der kan bruges. Der skal et offensivt mindset til og det tænker jeg at spillerne har nemmere ved at håndtere fremfor at forsøge at fedte en uafgjort hjem
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
På udebane har det dog været som nat og nat, og vi har stadig ikke formået at vinde en udekamp i nedrykningsspillet. Så der er da også noget spillerne kan tænke lidt over.Kristian skrev: ↑20. maj 2021, 19:54Got damn...jeg er da helt med på at det ville være godt hvis vi havde 2 point mere og vi blot skulle nøjes med 1 point.Hovedet skrev: ↑20. maj 2021, 19:47Ja, jeg sidder da her og bliver helt lettet over, at Prica sparkede det straffespark mod Horsens. Fremragende set af Cifuentes, så AaB nu står og skal vinde i stedet for at spille uafgjort.Legum Magister skrev: ↑20. maj 2021, 19:44Den forudsætning må man så håbe, at du får ret i, for nu skal AaB i hvert fald bruge 3 point på mandag.![]()
Men det her hold er jo som nat og dag og nu SKAL vi vinde og det er nok godt nok for de kære AaB spilleres hoveder, at de ikke skal tænke på så meget.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hvis AaB for engangs skyld præstere når der er noget på spil, så skal MC sku have en stor kredit, for jeg forventer enlig bare en tam indsats fra spillerne og så en sønderjyske sejr...
-
Ibiza Polar
Shit, en lorteindsats af AGF.
Nå, Viasat kommer til at køre 60 timers optakt til BIF-FCN.
Nå, Viasat kommer til at køre 60 timers optakt til BIF-FCN.
Haha, hvor ville jeg elske at se bif smide guldet på hjemmebane til fcns unge drenge

Perfekt at Steinlein og de andre fjolser i FCM ikke blir mestre - alle andre end dem! Håber sgu Brøndby kører den hjem.
Shit jeg er fan af Niels Frederiksen og hans udtalelser.. Tager kæmpe ansvar og gir en masse af sig selv.
Shit jeg er fan af Niels Frederiksen og hans udtalelser.. Tager kæmpe ansvar og gir en masse af sig selv.
Jeg sidder mere og er trist over hvor vilde kampe der bliver spillet i mesterskabsspillet, mens vi pisser rundt mod Horsens og lignende. Der har været nogle fede og vanvittige kampe i toppen, mens vi har spillet den ene halvkedelige omgang efter den anden.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Alle medier bliver uudholdelige, de næste 4-5 år, hvis BiF vinder DM. FCM er i det mindste glemt dagen efter.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Sådan har det jo været med os i hver sæson siden implementeringen af det her slutspilshejs. Enten ender vi udenfor top 6, ligesom i år, men uden fare for at rykke ud. Eller også ender vi i top 6, med 5. Pladsen som det mest muligt opnåelige. Den her struktur har intet godt gjort for lige netop os.
En 5. plads havde da givet os muligheden for nogle fede kampe, havde vi bare et minimum af niveau. Randers, FCN og AGF har da haft indflydelse på mesterskabet så det brager her i slutspillet.zadion skrev: ↑20. maj 2021, 22:30Sådan har det jo været med os i hver sæson siden implementeringen af det her slutspilshejs. Enten ender vi udenfor top 6, ligesom i år, men uden fare for at rykke ud. Eller også ender vi i top 6, med 5. Pladsen som det mest muligt opnåelige. Den her struktur har intet godt gjort for lige netop os.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Bare rolig - de smider et sikkert mesterskab de sidste ti minutter mod FCN 
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg vil hellere FCM end Brøndby. Håber Nordsjælland gør deres del af arbejdet. Hader at FCM og FCK med al deres dominans overhovedet tillader det at ske
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Som bosiddende på Sjælland vil det slet ikke være til at bære hvis BIF vinder guld. Hellere FCM, dem er der alligevel ingen der tager alvorligt herovre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Nej og det er mig en gåde at AaB var en at drifkræfterne bag den nye struktur. Den måde AaB opbygger for så pludselig at præstere kommer aldrig til at fungere med et slutspil.zadion skrev: ↑20. maj 2021, 22:30Sådan har det jo været med os i hver sæson siden implementeringen af det her slutspilshejs. Enten ender vi udenfor top 6, ligesom i år, men uden fare for at rykke ud. Eller også ender vi i top 6, med 5. Pladsen som det mest muligt opnåelige. Den her struktur har intet godt gjort for lige netop os.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Synes det er meget godt med noget variation og godt for dynamikken i dansk fodbold, at det ikke er et FCM/FCK show år efter år efter år.
Brøndby ser jeg ikke som langstidsholdbare, og det vil undre mig om de kom i top 2 næste år, nu da de er sikret europæisk gruppespil.
Brøndby ser jeg ikke som langstidsholdbare, og det vil undre mig om de kom i top 2 næste år, nu da de er sikret europæisk gruppespil.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"