Et lejemål af Kaufmann er godt nok en uoriginal løsning. IAO skal vist til at steppe noget op i sit arbejde.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 09:39kan bare ikke se hvad en lejeaftale med Kaufmann hjælper os her på den korte bane eller i denne sæson. Skulle han så erstatte Prica? Eller blot skabe mere konkurrence til prica? eller skulle de lægge i et 2 mandsangreb.Jakobsen skrev: ↑14. jul 2021, 09:35Jeg er slet ikke så negativ omkring Kauf. Han tog springet for nylig og jeg tror sagtens vi kunne få ham til at blive en Superligaprofil. Vil dog hellere have ham på en permanent deal da det nok ville kræve lidt mere tid end en halvsæson at få ham i vigør.baresi skrev: ↑14. jul 2021, 09:27ret bekymrende for det må vise hvor svært vi har ved at signe en ny spiller. og kaufmann ville være en ringe løsning. Har vist han ikke er en målscorer, og bare endnu en ung spiller der ikke har slået igennem.Hanga skrev: ↑14. jul 2021, 08:56Bekymrende melding... For det første skal vi ikke gå efter lejeaftaler allerede nu, det skal da være en absolut backup løsning. For det andet skal vi ikke have en "knækket" 20årig ind, vi har allerede den unge angriber i truppen, som der skal udvikles på. Jeg håber godt nok at det har været tiltænkt som et ekstra offensivt kort, ikke som den førsteangriber, som han skal ud at finde.Himmerland skrev: ↑14. jul 2021, 08:11I dagens udgave af nordjyske bekræfter Inge at de forsøgte at leje Kauf i FCK men de vil kun leje ud til en udenlandsk klubdet havde ellers været en perfekt løsning, men Inge kæmper stadig, Aron Dønnum var desværre allerede for dyr i vinters.
Læg dertil at det er en tilbagevenden til at hente gamle AaB'er, som nok ikke ville være overvejet, hvis ikke det var for deres fortid. Er det virkelig det bedste du kan finde på, Inge?
Vi får åbentbart nej på nej. Nu ved jeg ikke hvad inge mente med de havde 50 angribere på listen, men håber da ikke de har fået 50 NEJ :-) så er vi da fucked.
jeg kan ikke se det. Ikke fordi han er ung, men fordi han ikke er bedre end prica og fordi han endnu rent angribermæssigt er lidt en lottokupen
Ikke flere lappeløsninger, tak!!