Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Re: Kamptråd: FCK-AaB - søndag d. 18. juli 2021
Vi står fornuftigt og de er ikke blevet afgørende farlige endnu, men omvendt får vi heller ikke selv spillet bolden farlig. Derudover er vores centrale midtbane desværre lidt overmatchet som man godt kunne frygte. Heldigvis ser jeg også nogle muligheder hvis vi kan blive retvendte omkring deres centerforsvar som er startet shaky.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Københavns bænk koster vel mere end hele vores hold. Det er altså vildt og se hvor store økonomiske muskler de har.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Græsplænen ser godt nok medtaget ud ovenpå EM.
Men fin, disciplineret indsats fra os indtil videre. Kan godt lide den fart og bevægelighed, som Prip, Kusk og Rufo giver oppe foran. Virker som om, FCKs stjerner ikke bryder sig om det.
Men fin, disciplineret indsats fra os indtil videre. Kan godt lide den fart og bevægelighed, som Prip, Kusk og Rufo giver oppe foran. Virker som om, FCKs stjerner ikke bryder sig om det.
Det er simpelthen fuldstændigt forrygende at se en fodboldkamp uden har skulle høre på det s*** til Daniel Ortved i kolmentatorboksen!
Ingen "AaB har lovet at de er top 4 hold", "AaB har sagt de vil spille fuldstændigt som Barcelona", "AaB må har sagt de vil være top 4 hold, nu må de altså snart spille som et, de er jo ringe" og andet ufattelig ensidig fordummende kommentering!
Ingen "AaB har lovet at de er top 4 hold", "AaB har sagt de vil spille fuldstændigt som Barcelona", "AaB må har sagt de vil være top 4 hold, nu må de altså snart spille som et, de er jo ringe" og andet ufattelig ensidig fordummende kommentering!
-
R Rosenberg
- Allstar

Enig. Superligaen tilbage til Statsradiofonien, tak!Jyden skrev: ↑18. jul 2021, 16:38Det er simpelthen fuldstændigt forrygende at se en fodboldkamp uden har skulle høre på det s*** til Daniel Ortved i kolmentatorboksen!![]()
![]()
![]()
Ingen "AaB har lovet at de er top 4 hold", "AaB har sagt de vil spille fuldstændigt som Barcelona", "AaB må har sagt de vil være top 4 hold, nu må de altså snart spille som et, de er jo ringe" og andet ufattelig ensidig fordummende kommentering!![]()
Ædruelighedens stemme
Lidt svært at se ud fra fremmødet i Parken, at det skulle være et corona-problem at lukke AaB-fans ind.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Han bliver så god for os!
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Klasse scoring!!! Fedt sparket ind
Sikke et screening arbejde af Kusk også

Sikke et screening arbejde af Kusk også
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Så er sæsonen fandme igang!
Kæmpe frispark
Skandale!!! Kæmpe frispark!
Han bakker direkte ind i brystet på ham.
Han bakker direkte ind i brystet på ham.
Hvad fanden er meningen?!
Hvorfor er der ikke var på den? Gigantisk frispark
Fedt. Troede ikke vi havde afskaffet VAR endnu?
Hold kæft det er sindssygt han ikke dømmer den!!! Og hvor er VAR???
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
HVAD HELVEDE SKER DER!!!!!!
DER ER JO KÆMPE FRISPARK TIL ROSS!!!!!!!
DER ER JO KÆMPE FRISPARK TIL ROSS!!!!!!!
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
At de overhovedet at snakke om det ikke er bevidst.. Er jo en joke
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Han løber da bevidst ind i ham og kanter ham? Klassisk Parken-dom.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.