What? De havde 15 min der hvor de får et mål annulleret ellers har de da været total over matchet og kan knap nok spille den ud af deres egen zone
Kamptråd: AaB - SønderjyskE 03/10/21 klokken 14:00
Re: Kamptråd: AaB - SønderjyskE 03/10/21 klokken 14:00
Jeg synes ikke, vores defensiv er blevet mere dirkefri efter Ahlmann er kommet ind.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kæft det er godkendt!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg synes de var det bedste hold på bolden i første Halveg, hvilket Cifuentes nok også synes, eftersom han ændrede system.
Men vi har været skarpere i begge ender, og det er hvad der afgør fodboldkampe
Hvor mange tilskuere var der her i det våde efterårsvejr?
Rigtig god 2. Halvleg, hvor vi lukker kampen efter det første kvarter og derefter ren Cruise contol.
Solid indsats hele vejen rundt og vel nok Makaric's bedste I AaB trøjen.
En velfortjent pause til drengene og så videre til en spændende kamp i Aarhus.
Solid indsats hele vejen rundt og vel nok Makaric's bedste I AaB trøjen.
En velfortjent pause til drengene og så videre til en spændende kamp i Aarhus.
Spændene som Cifuentes tør ændre formation flere gange
Bedste kamp af vores offensiv i denne sæson - vi er konstant farlige, og de to Balkan-gutter var igen stærke sammen. Derudover får vi voldsom meget kvalitet fra især Prip, men også Kusk fra bænken. Fedt nok, at Kusk lige skulle svines til herinde efter under 5 min på banen...
Granli og Thelander ligner 2 af ligaens bedste stoppere pt, og Højholt har løftet sig til et meget højt niveau. Fossum er bare giftig, og Makaric er et bæst, som SE slet ikke kunne tøjle. Magnus var vel eneste mand, der ikke holdt niveau i dag - vi bliver så meget stærkere i 2. halvleg, hvor Højholt rykker ned bag Prip og Fossum.
Granli og Thelander ligner 2 af ligaens bedste stoppere pt, og Højholt har løftet sig til et meget højt niveau. Fossum er bare giftig, og Makaric er et bæst, som SE slet ikke kunne tøjle. Magnus var vel eneste mand, der ikke holdt niveau i dag - vi bliver så meget stærkere i 2. halvleg, hvor Højholt rykker ned bag Prip og Fossum.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
8.085. Absolut godkendt
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
Stegosaurus
- Allstar

-
Stegosaurus
- Allstar

Enig, det så satme solidt ud. Cifuentes har skabt en gruppe af vindere, ser det ud til.AaB-Jones skrev: ↑3. okt 2021, 16:16Bedste kamp af vores offensiv i denne sæson - vi er konstant farlige, og de to Balkan-gutter var igen stærke sammen. Derudover får vi voldsom meget kvalitet fra især Prip, men også Kusk fra bænken. Fedt nok, at Kusk lige skulle svines til herinde efter under 5 min på banen...
Højholt - fantastisk kamp i dag.
- doukas
- Allstar

Højholt var virkelig god i dag. Hans bedste kamp nogensinde. Den aflevering han laver til Ahlmann, som så laver en assists til Fossum er bare lækker at se på.Julgranen skrev: ↑3. okt 2021, 16:20Enig, det så satme solidt ud. Cifuentes har skabt en gruppe af vindere, ser det ud til.AaB-Jones skrev: ↑3. okt 2021, 16:16Bedste kamp af vores offensiv i denne sæson - vi er konstant farlige, og de to Balkan-gutter var igen stærke sammen. Derudover får vi voldsom meget kvalitet fra især Prip, men også Kusk fra bænken. Fedt nok, at Kusk lige skulle svines til herinde efter under 5 min på banen...
Højholt - fantastisk kamp i dag.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Så absolut. Fine tilskuertal i øjeblikket. For et par år siden havde det nok heddet 4850 til en tilsvarende kamp.
Bemærkede, at der også var 8500 i Odense i fredags i øvrigt.
https://www.dr.dk/sporten/seneste-sport ... igaen#main
Christian Andersen tilsyneladende ansat på DR, hvor vi nu er blevet "Aalborg"
Christian Andersen tilsyneladende ansat på DR, hvor vi nu er blevet "Aalborg"
En anden ting er, at han tager stormskridt ifht. at tage ansvar i opspillet og på at gå forrest på banen. Han begynder at ligne en spiller vi sagtens kan lave noget mønt på.
- doukas
- Allstar

En ting er, at han tager ansvar for opspillet, men han har også en god evne til at komme i vejen defensiv og så har han også noget balanceret hårdhed i sine defensive aktioner. Det lover godt.