Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Selvom AaB får er straffe her, er VAR stadigt kavt og jeg ville helst være det foruden.
Dog sikkert sat ind af Fossum. Fint.
Dog sikkert sat ind af Fossum. Fint.
Enig. Det er sådan en der bliver dømt 50% af gangene.
Tak til Iver for at omsætte den !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er sku glad nok for vi fik det straffe selv om det er tyndt.. De er så tit blevet dømt imod os men for Satan det er skidt
Tyndt straffe, men det tager vi gerne 
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Spøjs situation omkring straffesparket. Hvis dommeren havde dømt det i første omgang, havde MC aldrig fået gult. Nogen der ved, om f.eks et rødt kort var blevet stående på samme måde?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Shit den er tynd! Var det os der fik sådan et straffe imod os, havde jeg været rasende. Det er jo praktisk umuligt at spille fodbold, hvis Frese gør noget forkert i situationen. Fedt for os, men latterlig fortolkning.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.
You pay for this?
Bolden rammer ham på låret inden den rammer armen og derfor burde der ikke være straffe. Havde afgørelsen faldet modsat vej, så var jeg blevet rasende.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Jeg tror, at den dømmes, da han fører armen ned til bolden, men det er godt nok tyndt.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.
AaB fan since 1991 
Ja men er vi HELT sikre på at den rammer ham på låret. Synes også det sådan ud indtaste. Men blev tvivl da jeg så den flere gange.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Jeg tager gerne målet med, men sådan en skal jo ikke give straffe. Man løber jo ikke med armene ind på kroppen. Er glad for, at det ikke var Fcn, der fik den.
Dejligt at føle sig tryg ved at have Fossum til at sparke.
Dejligt at føle sig tryg ved at have Fossum til at sparke.
Så længe vi holden den her, så er jeg stik hamrende lige glad
3 points er 3 points.
3 points er 3 points.
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Det er jeg ret sikker på at det ville. At der er sket en forudgående kendelser betyder ikke, at du må tackle med for stor risiko eller lign.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Et megatyndt straffespark, men det er da dejligt med lidt VAR marginaler.
Vi er jo egentlig solide i den her kamp og har også produceret lidt chancer. Jeg kunne godt tænke mig, at vi blev lidt mere målfarlige. FCN er farlige på deres kontra og vi bliver nødt til at have et øje på dette.
Ok første halvleg. Kusk har været glimrende.
Vi er jo egentlig solide i den her kamp og har også produceret lidt chancer. Jeg kunne godt tænke mig, at vi blev lidt mere målfarlige. FCN er farlige på deres kontra og vi bliver nødt til at have et øje på dette.
Ok første halvleg. Kusk har været glimrende.
9. Hvis spillet fortsætter efter en hændelse, som efterfølgende reviewes, fastholdes enhver disciplinær straf i denne periode, også selv om den oprindelige afgørelse ændres.
Dette gælder dog ikke advarsler / udvisninger for at bremse et lovende angreb eller for at berøve en oplagt scoringsmulighed.
Fra VAR-protokollen.
Dette gælder dog ikke advarsler / udvisninger for at bremse et lovende angreb eller for at berøve en oplagt scoringsmulighed.
Fra VAR-protokollen.
Straffe eller ej, så synes har AaB altså ikke været så ringe, som, de bliver gjort til.
Jeg har kun set de sidste 30 min, og AaB er ret boldsikre med lange perioder uden FCN på bolden. Genpresset har også fungeret fint med flere gode erobringer.
FCN slår på kontraer, og har vel været mellemfarlige. Det må forventes i en sådan kamp.
Der er dog ingen tvivl om, at der mangler noget overraskende i angrebet, samt flere flade bolde ind i feltet.
Jeg har kun set de sidste 30 min, og AaB er ret boldsikre med lange perioder uden FCN på bolden. Genpresset har også fungeret fint med flere gode erobringer.
FCN slår på kontraer, og har vel været mellemfarlige. Det må forventes i en sådan kamp.
Der er dog ingen tvivl om, at der mangler noget overraskende i angrebet, samt flere flade bolde ind i feltet.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Så hvis MC havde fået gult kort for at stoppe bolden med hånden i situationen, så var det blevet annulleret?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvordan når I frem til, at den er soleklar?? I skulle kunne argumentere for, at han gør sig unaturlig bred i en unaturlig position. Han kan for fanden ikke skære armen af.KME skrev: ↑31. okt 2021, 14:55Helt enig her.Fromthecradle skrev: ↑31. okt 2021, 14:54Soleklart straffe. Der er nul grund til at den ikke skal dømmes.![]()