Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd: FC Nordsjælland - AaB, 31.10.2021
Har vi en idé om hvor lang tid Pedro er ude? Håber han er klar til hundeslagsmålet mod Randers
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
MOM: Anders Poulsen og Mads - Krìstoffer Kristoffersen.
Svært at juble over en sejr på baggrund af nogle skandaløse dommerkendelser, det var en jævnt trist kamp som dommeren/VAR afgjorde til vores fordel.
Svært at juble over en sejr på baggrund af nogle skandaløse dommerkendelser, det var en jævnt trist kamp som dommeren/VAR afgjorde til vores fordel.
Helt enig. Ikke nogen mindeværdig præstation i Farum. Vi fik da en sejr, men det er også det der er at tage med.Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. okt 2021, 20:44MOM: Anders Poulsen og Mads - Krìstoffer Kristoffersen.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Generelt synes jeg ikke, at hverken Hannesbo eller Magnus C gjorde det dårligt og slet ikke ringere end de fleste andre.
Jeg synes generelt, at det er svært at pege på en top3. Thelander gør det altid solidt, ligesom Hagelskjærs indhop var mere end godkendt. Rinnes dobbeltredning bringer også glæde.
Men så er det svært at finde lyspunkter. For spillet er godt nok søvndyssende. Jeg havde håbet på, at de i den forgangne landskampspause havde arbejdet med få bolden hurtigere frem ad banen. I min optik er det ikke bare, at forsvar og midtbane skal spille mere ligefrem, men også at de forreste skal være bedre til at komme ned i banen og så skabe en opspilsstation, hvor midtbanespilleren så kan fortsætte sit løb(for den del savner jeg også). Der var lidt antræk til det i dag, men slet ikke nok til at gøre modstanderen usikker på vores spil.
Det kan godt være, at vi i efteråret bare skal være glade for alle de (mange) point, som vi skraber sammen og så håbe, at det løses i vinterpausen
Jeg synes generelt, at det er svært at pege på en top3. Thelander gør det altid solidt, ligesom Hagelskjærs indhop var mere end godkendt. Rinnes dobbeltredning bringer også glæde.
Men så er det svært at finde lyspunkter. For spillet er godt nok søvndyssende. Jeg havde håbet på, at de i den forgangne landskampspause havde arbejdet med få bolden hurtigere frem ad banen. I min optik er det ikke bare, at forsvar og midtbane skal spille mere ligefrem, men også at de forreste skal være bedre til at komme ned i banen og så skabe en opspilsstation, hvor midtbanespilleren så kan fortsætte sit løb(for den del savner jeg også). Der var lidt antræk til det i dag, men slet ikke nok til at gøre modstanderen usikker på vores spil.
Det kan godt være, at vi i efteråret bare skal være glade for alle de (mange) point, som vi skraber sammen og så håbe, at det løses i vinterpausen
- FlæskeFrank
-
PonySlaystation
- Superliga

Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Jeg har svært ved at se, hvad en protest skulle kunne føre til.PonySlaystation skrev: ↑31. okt 2021, 21:22Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi skal nok ikke pive over vores kamp i dag. Det er vist SønderJyske som løber med de negative overskrifter i morgen.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Der er vel ingen eksempler på at protester over kendelser har haft nogen effekt. Og straffet kan jo dømmes også selvom det var tyndtFunky skrev: ↑31. okt 2021, 21:29Jeg har svært ved at se, hvad en protest skulle kunne føre til.PonySlaystation skrev: ↑31. okt 2021, 21:22Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Mon ikke nærmere det er det straffe som de bliver snydt for, som de vil protestere over?Nitten skrev:Der er vel ingen eksempler på at protester over kendelser har haft nogen effekt. Og straffet kan jo dømmes også selvom det var tyndtFunky skrev: ↑31. okt 2021, 21:29Jeg har svært ved at se, hvad en protest skulle kunne føre til.PonySlaystation skrev: ↑31. okt 2021, 21:22Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
PonySlaystation
- Superliga

Jeg er enig i at vores kunne dømmes, men deres SKULLE jo dømmes. Men det er nok ikke nok. Jeg studsede bare over at det var årsagen til at de ikke ville udtale sig.Nitten skrev: ↑31. okt 2021, 21:37Der er vel ingen eksempler på at protester over kendelser har haft nogen effekt. Og straffet kan jo dømmes også selvom det var tyndtFunky skrev: ↑31. okt 2021, 21:29Jeg har svært ved at se, hvad en protest skulle kunne føre til.PonySlaystation skrev: ↑31. okt 2021, 21:22Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Jeg mener også at huske at der var en kamp i 1. div der blev omspillet, men det var vidst en procedurefejl.
Det er usandsynligt. I andre tilfælde har VAR efterfølgende indrømmet klare fejl. Det har ikke hørt noget med sig.PonySlaystation skrev:Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg tænker, at Rinne så skal med morgenflyveren en eller anden random tirsdag, dernæst med metro, så s-tog og endelig cykel til Farum, skal redde et straffe og dernæst gøre det hele i omvendt rækkefølge, minus straffe.Nitten skrev: ↑31. okt 2021, 21:37Der er vel ingen eksempler på at protester over kendelser har haft nogen effekt. Og straffet kan jo dømmes også selvom det var tyndtFunky skrev: ↑31. okt 2021, 21:29Jeg har svært ved at se, hvad en protest skulle kunne føre til.PonySlaystation skrev: ↑31. okt 2021, 21:22Der blev nævnt i Onside at Anders Poulsen og Mads Kristoffer Kristoffersen ikke ville udtale sig i tilfælde af at FCN ville nedlægge protest. Er der nogen der ved hvad der skal til for at en protest ville kunne føre noget med sig?
Det er blæst, hvis der er det, de vil protestere over. Jeg forstår såmænd godt, hvis det er rødt eller gult kort, som kan have betydning for en karantæne, men da ikke et straffe. Og det selvom alle, selv Joy Mogensen, kunne se, at der var straffe - altså lige minus Poulsen og Kristoffer Kristoffer-Kristoffersen
De tabte jo I øvrigt alligevel...
Ædruelighedens stemme
Jeg så ikke kampen i dag, så jeg ved ikke helt hvad der gik galt, udover Magnus tog røven på mig.
Jeg har så set highlights. Hvordan der ikke kan være straffe til FCN er en gåde. Den glæder jeg mig til at høre en (bort)forklaring på.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Een ting er, at Hannesbo begår straffe, men at han går ud bagefter og udstiller dommerne med sine udtalelser, det er ubegavet.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

“Aldrig ramt en fod så rent, hvordan kan det straffe ikke dømmes?, holdkammeraterne jokede med det…”. Den slags. Bare ikke god pli, og det ‘sjove’ er, at Tychosen samtidig skulle stå og være forsigtig med sine udtalelser. Det er uprofessionelt af Hannesbo og AaB, og klubben må sørge for lige at hive sådan en spiller til side før et interview og give ham et godt råd eller to.
Dejligt han er så ærlig i stedet for de klassiske fodboldspillere svar, hvad er der så farligt ved det?Funky skrev: ↑1. nov 2021, 08:04“Aldrig ramt en fod så rent, hvordan kan det straffe ikke dømmes?, holdkammeraterne jokede med det…”. Den slags. Bare ikke god pli, og det ‘sjove’ er, at Tychosen samtidig skulle stå og være forsigtig med sine udtalelser. Det er uprofessionelt af Hannesbo og AaB, og klubben må sørge for lige at hive sådan en spiller til side før et interview og give ham et godt råd eller to.
Hvad værer er, mig bekendt er det 3 af den type straffe Hannesbo begår, at det så ikke bliver bedømt denne her gang. Men han har det med at sparke modstanderen ned i feltet....
Jeg er ihvertfald ikke tryg ved at have Hannesbo med på banen. Han virker ret umoden i sit spil. Børsting og Ahlmann er langt bedre.
Det udstiller dommerne unødigt, og de er altså også bare en slags mennesker. Han står - som den, der fik gavn af deres fejl - og gør dem til grin. Det kan aldrig komme AaB til gode.bedstefar skrev: ↑1. nov 2021, 08:15Dejligt han er så ærlig i stedet for de klassiske fodboldspillere svar, hvad er der så farligt ved det?Funky skrev: ↑1. nov 2021, 08:04“Aldrig ramt en fod så rent, hvordan kan det straffe ikke dømmes?, holdkammeraterne jokede med det…”. Den slags. Bare ikke god pli, og det ‘sjove’ er, at Tychosen samtidig skulle stå og være forsigtig med sine udtalelser. Det er uprofessionelt af Hannesbo og AaB, og klubben må sørge for lige at hive sådan en spiller til side før et interview og give ham et godt råd eller to.