Det er en komplet ligegyldig skelnen, for hver enkelt metode står selvfølgelig aldrig alene, og uanset om man indledningsvis bruger netværk, eller scoring eller data eller hvad ved jeg, så skal arbejdet jo gøres lige grundigt og med en kombination af metoder.Prica22 skrev: ↑11. jan 2022, 20:01Nej. I min optik er der er en forskel. En spiller man får tilbudt i netværket behøver måske ikke at bonne lige så meget ud, men bare være "ok" på data. Jeg tvivler på man havde fundet Nkada i søgninger efter en god angriber.Gnu skrev: ↑11. jan 2022, 19:56Så din pointe var rent ordkløveri? Eller hvad? Om han er fundet på stats eller om han er fundet gennem netværk, hvorefter man har har tjekket stats kommer vel ud på et.Prica22 skrev: ↑11. jan 2022, 18:38Den er jeg med på, men han blev ikke "fundet" som Pedro gjorde det. Jeg havde forventet flere Pedro-cases med spillere der stikker voldsomt ud. Når man tjekker hans nøglestats på WyScout, er der ikke mange spillere på verdensplan der matcher.Gnu skrev: ↑11. jan 2022, 18:30Der blev også kørt data på Nkada. Det fortalte Inge selv i ripodsten. Helt igennem dårligt arbejde at hente sådan en mand.Prica22 skrev: ↑11. jan 2022, 13:17Nkada blev ikke fundet på stats, det var i Inges netværk. Laver dog ikke om på, at det var en ringe signing.Sønderhof skrev: ↑11. jan 2022, 13:12
Fair nok. Jeg må indrømme, at jeg er en smule skepisk ift. Inges scouting/dataprogram. Dataprogrammet fandt Nkada, og Inge hentede vel Samuelsen på baggrund af han kendte til ham. Inges succerate minder en del om Gaardes, så der er altmulig grund til at være skeptisk. Jeg er med på, at forudsætningerne er svære, men Søren P. formår, at sammensætte en væsentlig mere homogen og slagkraftig trup for færre midler.
Ang Høgh, så har jeg set ham spille, og ja, han har spændende spidskometencer, men han har på ingen måde brændt igennem i 1.div. Klitten har scoret 5 mål som kant. Høgh 4 som 9'er.
Man kan så sige, at Høghs situation i Randers nærmest er 1/1 med Grønning i AaB. Det tog Grønning en større omveje før han viste sine evner, måske Høgh kan lave den proces hurtigere. I så fald håber jeg det bliver i AaB og ikke i Randers.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Meget meget spændende, baresi. D tak.baresi skrev: ↑11. jan 2022, 13:19haha ja det kunne være vanvittig. Det kommer så heller ikke til at ske.FlæskeFrank skrev: ↑11. jan 2022, 13:15Med mere eller mindre valide rygter om salg af eventuel Fossum, Højholt, Rinne, Thelander og Cifuentes, så vil det godt være mærkeligt at stå 1. februar og intet er hændt.
Idag har jeg hørt om en spiller i AaBs søgelys, og så meget i søgelyset at man har budt på ham.
Kan fortælle at han er af afrikansk afstamning, men skulle vist IKKE have spillet i skandinavien før.
han er en offensiv kraft der vist primært begår sig som spids angriber.
Hurtig og stærk (vist også driblestærk)
aner intet om navn, men har kendskab til Europa
og der er en chance for at der allerede er en ny spiller med på opstartsturen på torsdag - her skal vi kigge mod forsvaret.
EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... er/9077550
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Nogen der kan fortælle mere om ham ifht. type og spidskompetencer?
RAUS RAUS SSE!
Spændende talent.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Vi er godt nok nævnt i mange sammenhænge lige for tiden. Kunne være rart hvis der snart lukkes noget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Har tidligere hørt rygtet, men ifølge mine kilder er der større chance for han ender i en større dansk klub end AaB. Og han vil allerhelst til udlandet.
Konklusion: jeg tror den er død, men krydser alt jeg har
https://www.youtube.com/watch?v=p-4RlXK47DQKunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
AaB AaB AaB AaB
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kæmpe fan, hvis vi signer Tochi. Som jeg også tidligere har skrevet.
Tror ikke han er relevant for FCM, FCK eller Brøndby. Men ville være en glimrende signing for os. Stort potentiale. Det kan selvfølgelig gå galt, men større chance for, at han har brug for et sceneskift.
Lad os håbe vi løber med ham. Men anser det ikke som vildt realistisk. Tror mere på, at han ender i udlandet, desværre.
Tror ikke han er relevant for FCM, FCK eller Brøndby. Men ville være en glimrende signing for os. Stort potentiale. Det kan selvfølgelig gå galt, men større chance for, at han har brug for et sceneskift.
Lad os håbe vi løber med ham. Men anser det ikke som vildt realistisk. Tror mere på, at han ender i udlandet, desværre.
Enig. Det ville være en massiv signing.Reyad skrev: ↑12. jan 2022, 08:26Kæmpe fan, hvis vi signer Tochi. Som jeg også tidligere har skrevet.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
En ringe sammenligning. Hvis han minder om Pogba på nogen måde, er det et nej tak herfra. Hans attitude er elendig.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 00:03Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Har tidligere hørt rygtet, men ifølge mine kilder er der større chance for han ender i en større dansk klub end AaB. Og han vil allerhelst til udlandet.
Hvis du ikke ved om han minder om Pogba, hvorfor er det så en dårlig sammenligning?bonanza skrev: ↑12. jan 2022, 08:37En ringe sammenligning. Hvis han minder om Pogba på nogen måde, er det et nej tak herfra. Hans attitude er elendig.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 00:03Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Et transferfrit stortalent skal vi selvfølgelig gå efter. Tror også FCN er godt tilfreds med at de hentede Emre Mor efter han fik ophævet kontrakten i Lyngby i sin tid.bonanza skrev: ↑12. jan 2022, 08:37En ringe sammenligning. Hvis han minder om Pogba på nogen måde, er det et nej tak herfra. Hans attitude er elendig.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 00:03Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
Præcis. Bare fordi det er gået skævt i FCN, betyder det jo ikke at han er lost cause.Forza skrev: ↑12. jan 2022, 08:42Et transferfrit stortalent skal vi selvfølgelig gå efter. Tror også FCN er godt tilfreds med at de hentede Emre Mor efter han fik ophævet kontrakten i Lyngby i sin tid.bonanza skrev: ↑12. jan 2022, 08:37En ringe sammenligning. Hvis han minder om Pogba på nogen måde, er det et nej tak herfra. Hans attitude er elendig.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 00:03Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Men måske er det nemmeste at undlade at sammenligne ham med Pogba, der har en elendig attitude. Selvfølgelig skal vi hente store talenter gratis, hvis det er et match der resulterer i spilletid for vedkommende, men vi skal ikke gå på krompomis i rekrutteringen, med hvilke mentale egenskaber eller attitude vi henter ind i en forholdsvis homogen gruppe.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 08:43Præcis. Bare fordi det er gået skævt i FCN, betyder det jo ikke at han er lost cause.Forza skrev: ↑12. jan 2022, 08:42Et transferfrit stortalent skal vi selvfølgelig gå efter. Tror også FCN er godt tilfreds med at de hentede Emre Mor efter han fik ophævet kontrakten i Lyngby i sin tid.bonanza skrev: ↑12. jan 2022, 08:37En ringe sammenligning. Hvis han minder om Pogba på nogen måde, er det et nej tak herfra. Hans attitude er elendig.Prica22 skrev: ↑12. jan 2022, 00:03Han er et kæmpe talent, men er gledet ud i FCN. Stadig U-landsholdsanfører. Han har spillet centralt for FCN, lige fra 6'er til 9'er, men er klart bedst lidt tilbage i banen. Han har en voldsom fysik og er en god bolderobrer samt dygtig tekniker. Måske er det nemmest bare at sammenligne ham med Pogba, og måske også på attitude..Jakobsen skrev: ↑11. jan 2022, 23:43Svært at sige. Lyder som et stort talent, men også en der er gået i stå. Kan vi få ham til en fornuftig løn som udviklingsspiller er det vel fint.Kunji skrev: ↑11. jan 2022, 23:11EB melder os interesserede i Tochi Chukwuani.
-
kjeldgaard12
- Junior

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Tochi Chukwuani
Man skal læse mellem linjerne eller hva...
FCN-træner Flemming Pedersen til Tipsbladet i efteråret.
- Han skal vise sig frem til træning og i reserveholdskampe. Han skal blive endnu hurtigere, end han allerede er, og så skal han have noget disciplin ind i sit spil, sagde han.
Skal vise sig frem, mere disciplin....En spiller der enten er gået i stå eller måske har haft for store tanker om sig selv qva han blev presset frem som 16 årige. Jeg tror på vi kan give ham en ny start og et nyt mindset. JA TAK
Man skal læse mellem linjerne eller hva...
FCN-træner Flemming Pedersen til Tipsbladet i efteråret.
- Han skal vise sig frem til træning og i reserveholdskampe. Han skal blive endnu hurtigere, end han allerede er, og så skal han have noget disciplin ind i sit spil, sagde han.
Skal vise sig frem, mere disciplin....En spiller der enten er gået i stå eller måske har haft for store tanker om sig selv qva han blev presset frem som 16 årige. Jeg tror på vi kan give ham en ny start og et nyt mindset. JA TAK
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Hvis Rinne ryger, skulle man så skele lidt til fck, som har et par ok navne, som tidligere har vist deres værd i ligaen, men som af uransagelige årsager står bag polakken i målmandskøen? Der må være mindst en af de etablerede, der gerne vil væk. Jeg ved dog ikke, om de er typen af målmænd, som AaB gerne vil have.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Det er godt mange randome spillere vi bliver sat i forbindelse med Høgh, Christian Sørensen og nu Chukwuani - uden det nok rigtig bliver til noget.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Sten Grytebust er vist allerede tæt på at ryge til Nordsjælland.Mogens skrev: ↑12. jan 2022, 10:20Hvis Rinne ryger, skulle man så skele lidt til fck, som har et par ok navne, som tidligere har vist deres værd i ligaen, men som af uransagelige årsager står bag polakken i målmandskøen? Der må være mindst en af de etablerede, der gerne vil væk. Jeg ved dog ikke, om de er typen af målmænd, som AaB gerne vil have.
Kalle Johnsson så jeg meget gerne i AaB i stedet for Rinne.Forza skrev: ↑12. jan 2022, 10:46Sten Grytebust er vist allerede tæt på at ryge til Nordsjælland.Mogens skrev: ↑12. jan 2022, 10:20Hvis Rinne ryger, skulle man så skele lidt til fck, som har et par ok navne, som tidligere har vist deres værd i ligaen, men som af uransagelige årsager står bag polakken i målmandskøen? Der må være mindst en af de etablerede, der gerne vil væk. Jeg ved dog ikke, om de er typen af målmænd, som AaB gerne vil have.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Gad jeg også godt, men jeg anser ham for komplet urealistisk. Både i forhold til pris/løn og i forhold til hans muligheder hvis han forlader FCK. Man har dog lov at håbe.jonas386 skrev: ↑12. jan 2022, 10:56Kalle Johnsson så jeg meget gerne i AaB i stedet for Rinne.Forza skrev: ↑12. jan 2022, 10:46Sten Grytebust er vist allerede tæt på at ryge til Nordsjælland.Mogens skrev: ↑12. jan 2022, 10:20Hvis Rinne ryger, skulle man så skele lidt til fck, som har et par ok navne, som tidligere har vist deres værd i ligaen, men som af uransagelige årsager står bag polakken i målmandskøen? Der må være mindst en af de etablerede, der gerne vil væk. Jeg ved dog ikke, om de er typen af målmænd, som AaB gerne vil have.