Ny træner og sportdirektør?

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:16

Jeg er fandeme skuffet. Synes det er typisk AaB at man ikke lige ender med at få hentet drømmekandidaten.

Det er en uheldig situation for AaB og for Randers. Spillerne i AaB ved nu de får et 2. valg fordi den her saga har været så offentlig, og Randers har en træner som alle ved hellere ville overtage AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Bongo12345
Junior
Junior
Geografisk sted: Nibe

Indlæg af Bongo12345 » 20. jan 2022, 08:16

Bongo12345 skrev:
18. jan 2022, 17:05
Forza skrev:
18. jan 2022, 16:56
Bongo12345 skrev:
18. jan 2022, 16:53
NPP skrev:
18. jan 2022, 16:30
AaB og Thomasberg er i forhandling siger Søren P til Discovery😃
Jeg er lidt overrasket - Dog ingen tvivl om Thomasberg er et AaB-emne.

Men jeg har i eftermiddag hørt, at der er kontakt til en anden trænerprofil, som også skulle være dansk.
Mon ikke man holder flere døre åbne indtil
man har sin kandidat. Har du hørt et navn?
Svaret til det er ja. Men jeg kan ikke sige noget.
Og det er ikke for at gøre mig selv interessant eller jeg nok ikke ved noget.
Jeg har oplysningen fra en nær ven som arbejder i forboldverden og ikke har noget med AaB at gøre.
Jeg er også overrasket over denne udvikling.
Men det hænger godt sammen med de oplysninger jeg fik forleden.
Så idag har jeg en god ven som jeg skal jagte lidt.....Måske der findes et svar her.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. jan 2022, 08:17

Det er jo ikke fordi Thomasberg er en top-top træner, men jeg gruer godt nok en anelse for, hvad Inge ender med at finde frem til os. Jacob Friis bør selvfølgelig være udelukket, men det bør en midlertidig løsning med eksempelvis Würtz også være.

Det ligner ikke en sæson, hvor vi skal drømme om medaljer. Faktisk vil det overraske mig, hvis vi overhovedet kommer med i mesterskabslutspillet.

Jacob Neestrup er urealistisk. Han blev assistent i FCK fordi han savnede København. Mener også, at han har/havde små børn, og det ligeledes spillede ind. Han tager næppe tilbage til det jyske efter et år.

Håber på Lars Friis, men tror ikke på det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Indlæg af Moen » 20. jan 2022, 08:17

Glæder mig til at høre, hvad der er op og ned her. AaB burde være villige til at strække sig meget langt. Den næste træner er andenprioritet og det vil alle vide. Ikke optimalt..

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:19

Bongo12345 skrev:
20. jan 2022, 08:16
Bongo12345 skrev:
18. jan 2022, 17:05
Forza skrev:
18. jan 2022, 16:56
Bongo12345 skrev:
18. jan 2022, 16:53
NPP skrev:
18. jan 2022, 16:30
AaB og Thomasberg er i forhandling siger Søren P til Discovery😃
Jeg er lidt overrasket - Dog ingen tvivl om Thomasberg er et AaB-emne.

Men jeg har i eftermiddag hørt, at der er kontakt til en anden trænerprofil, som også skulle være dansk.
Mon ikke man holder flere døre åbne indtil
man har sin kandidat. Har du hørt et navn?
Svaret til det er ja. Men jeg kan ikke sige noget.
Og det er ikke for at gøre mig selv interessant eller jeg nok ikke ved noget.
Jeg har oplysningen fra en nær ven som arbejder i forboldverden og ikke har noget med AaB at gøre.
Jeg er også overrasket over denne udvikling.
Men det hænger godt sammen med de oplysninger jeg fik forleden.
Så idag har jeg en god ven som jeg skal jagte lidt.....Måske der findes et svar her.
Ja, du kaldte den godt nok forleden.

Men det ville også ligne Inge dårligt kun at spille på en hest, og trække sig fra handlen uden andre kort på hånden.

Jeg håber du kan grave lidt info frem.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Johansson

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 20. jan 2022, 08:20

Jeg tænker at det bestemt ikke er udelukket at TT tiltræder til sommer, det kan godt være at han har kigget Pedersen i øjnene men det forhindrer jo ikke TT i snart at aflevere sin opsigelse hos hestene

FlemmingG
Landshold
Landshold

Indlæg af FlemmingG » 20. jan 2022, 08:21

Hvis TT virkelig var vores førsteprioritet og Thomasberg gerne ville til AaB - og det tyder alt på ifølge de udmeldinger der er kommet. Så synes jeg det er skidt arbejde, hvis det er overgangssummen den falder på. Kan ikke forestille mig, at det er mange penge der skiller de to klubber ad - tror som sagt ikke Randers har krævet voldsomt meget mere for TT end hvad vi har fået for Cifuentes…
Det er altså altafgørende for vores klub, at vi netop nu får den rigtige mand ind - og også hurtigst muligt.,, det er en kæmpe streg i regningen det her

Mikki89
1. div
1. div
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af Mikki89 » 20. jan 2022, 08:21

Ja, Thomasberg handlen døde hurtigt, og i det hele taget har vi vist ikke den bedste track record ift. At få lokket noget ud af Randers, Masango striden som seneste eksempel.

Det helt store spørgsmål nu er jo selvfølgelig "Hvad nu, Inge" Prøver vi et forhandlingsforløb med Viborg ift. Lars Friis eller prikker vi til Jacob Friis.
Der er vist ikke nogen tvivl om, at Thomasberg var 1. Prioriteten. Personligt ville jeg være lunken ved Jacob Friis, men omstændighederne, kan jo tvinge os i den retning.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:23

Mikki89 skrev:
20. jan 2022, 08:21
Ja, Thomasberg handlen døde hurtigt, og i det hele taget har vi vist ikke den bedste track record ift. At få lokket noget ud af Randers, Masango striden som seneste eksempel.

Det helt store spørgsmål nu er jo selvfølgelig "Hvad nu, Inge" Prøver vi et forhandlingsforløb med Viborg ift. Lars Friis eller prikker vi til Jacob Friis.
Der er vist ikke nogen tvivl om, at Thomasberg var 1. Prioriteten. Personligt ville jeg være lunken ved Jacob Friis, men omstændighederne, kan jo tvinge os i den retning.
Nej vi har godt nok ikke de bedste erfaringer med Randers.

Jeg ville simpelthen hade hvis det ender med Jacob Friis. Det er så uambitiøst og middelmådigt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 20. jan 2022, 08:27

Prica22 skrev:
20. jan 2022, 08:17
Glæder mig til at høre, hvad der er op og ned her. AaB burde være villige til at strække sig meget langt. Den næste træner er andenprioritet og det vil alle vide. Ikke optimalt..
Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.

Det kan da lige så vel være at vi gik efter den billige løsning men nu er nødt til at hoste op for at få den gode ;)

Uanset, så er Randers sgu nok ikke undermotiveret næste gang vi møder dem.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Lyngehoevdingen
1. div
1. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 20. jan 2022, 08:29

Prica22 skrev:
Ligesom Hamrén og Cifuentes var.

Og Magnus Pehrsson, bevares.
Det var Jens Kristian Sørensens mål mod Randers, der reddede os.

Det var Fossums brændte straffespark, der rykkede os ned.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 20. jan 2022, 08:29

FlemmingG skrev:
Hvis TT virkelig var vores førsteprioritet og Thomasberg gerne ville til AaB - og det tyder alt på ifølge de udmeldinger der er kommet. Så synes jeg det er skidt arbejde, hvis det er overgangssummen den falder på. Kan ikke forestille mig, at det er mange penge der skiller de to klubber ad - tror som sagt ikke Randers har krævet voldsomt meget mere for TT end hvad vi har fået for Cifuentes…
Det er altså altafgørende for vores klub, at vi netop nu får den rigtige mand ind - og også hurtigst muligt.,, det er en kæmpe streg i regningen det her
Det kan jo også være der er dukket noget bedre op som Inge har været nødt til at forfølge. En anden mulighed er, at man ikke har været tilfreds med TT på baggrund af de samtaler man har haft for nylig. Der kan være mange grunde. Jeg stoler på, det er Inge, der har sagt fra fordi han har et es i ærmet. #trustinInge

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 20. jan 2022, 08:30

Pastorius skrev:
20. jan 2022, 08:27
Prica22 skrev:
Jeg synes den falder meget godt ind i Inges hidtidige virke. Har sætter sig en pris på forhånd, som han vil gå til, og kan han ikke opnå den, mener han ikke det er pengene værd. Det er den eneste måde at gøre det på, hvis man vil være en god forhandler.

Det kan da lige så vel være at vi gik efter den billige løsning men nu er nødt til at hoste op for at få den gode ;)

Uanset, så er Randers sgu nok ikke undermotiveret næste gang vi møder dem.
Jaja, men det her er jo ikke bare en forhandling som med en spiller. Glæder mig til at se, hvad der sker. Kæmpe bombe for mig.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 20. jan 2022, 08:31

Er den bedste realistiske løsning ikke Kent Nielsen? Holdet er fint sat op til hans version af foldbold, hvor de holder løber mest vinder mest. Han kan også udvikle på de lidt ukorrente angribere som Prip, Kusk og Prica.

Mikki89
1. div
1. div
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af Mikki89 » 20. jan 2022, 08:31

Forza skrev:
20. jan 2022, 08:23
Mikki89 skrev:

Jeg ville simpelthen hade hvis det ender med Jacob Friis. Det er så uambitiøst og middelmådigt.
Helt enig, men det er heller ikke sjovt for en ny træner, at komme til en klub, hvor man ved at drømmekandidaten træner 80 km nede ad E 45. Det er sjovt, at Randers har valgt denne her offentlige tilgang til forløbet, det var vist Søren Pedersen, der startede ud med det.
Dette kunne jo også skræmme potentielle nye trænere væk.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:33

Kokkefar skrev:
20. jan 2022, 08:29
FlemmingG skrev:
Det kan jo også være der er dukket noget bedre op som Inge har været nødt til at forfølge. En anden mulighed er, at man ikke har været tilfreds med TT på baggrund af de samtaler man har haft for nylig. Der kan være mange grunde. Jeg stoler på, det er Inge, der har sagt fra fordi han har et es i ærmet. #trustinInge

Jeg har i hvert fald tiltro nok til Inge til ikke at tro at han siger nej til Thomasberg uden andet på hånden, hvis det vitterligt kun er småpenge der skiller dem.

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af Moen » 20. jan 2022, 08:33

Lyngehoevdingen skrev:
Prica22 skrev:
Ligesom Hamrén og Cifuentes var.

Og Magnus Pehrsson, bevares.
Jeg er ikke gammel nok til at huske ansættelsen af Pehrsson eller Hamrén, men Cifuentes var ikke lige så åbenlys 2'er som den næste der lander i AaB.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 20. jan 2022, 08:34

Mikki89 skrev:
20. jan 2022, 08:31
Forza skrev:
20. jan 2022, 08:23
Mikki89 skrev:

Helt enig, men det er heller ikke sjovt for en ny træner, at komme til en klub, hvor man ved at drømmekandidaten træner 80 km nede ad E 45. Det er sjovt, at Randers har valgt denne her offentlige tilgang til forløbet, det var vist Søren Pedersen, der startede ud med det.
Dette kunne jo også skræmme potentielle nye trænere væk.
Ja. Denne proces er vel ikke ualmindeligt i en træner/spillerjagt. Forskellen er bare at den har stået i alle medier længe og derfor har vi taget for givet at den nok skulle komme i hus.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 20. jan 2022, 08:35

Forza skrev:
20. jan 2022, 08:33
Kokkefar skrev:
FlemmingG skrev:

Jeg har i hvert fald tiltro nok til Inge til ikke at tro at han siger nej til Thomasberg uden andet på hånden, hvis det vitterligt kun er småpenge der skiller dem.
Præcis. Vi kan være så skuffede vi vil, men vi aner ikke hvad der er op og ned. Inge har selvfølgelig kun afbrudt forhandlingen hvis det var helt urimeligt, eller han har en bedre mulighed.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 20. jan 2022, 08:35

jeg har lige modtaget den her:

AaB og Inge har dummet sig big time ift. Randers. Var enige med thomasberg, og han var klar 1. prioritet, og ville vist helt vildt gerne AaB projektet, men AaB ville ikke indfri de muligheder Randers satte op. Forhandlingerne strandende ml. AaB og Randers (inge og søren)
AaB vil ikke betale, end of story.

jeg hører også at der ikke er andre der er forhandlinger med lige nu - og det er næsten det værste hvis det er rigtigt.
puha det virker tungt, og nærmer sig en skandale hvis det er korrekt. JEg kan ikke tro man ikke er igang med andre. Det nægter jeg at tro, ellers har man virkelig dummet sig.

Låst