Tja, den er jo ret åben nu, når andre mener at vide, at 2x Friis ikke er i spil.
Ny træner og sportdirektør?
Re: Nyt træner og sportdirektør?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Danskere med Uefa Pro Licens
https://dbu.dk/uddannelse/traeneruddann ... re/?page=0
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Kuhn ind nu og i 6 måneder - har han ikke også en 100% win rate? og så TT til sommer. My guess - men vi ender nok op med en udlændinge, da jeg simpelthen ikke kan se andre lige nu, lige med undtagelse af Niels Frederiksen, hvor jeg tror der er store gnidninger mellem ham og CV - men ja, ellers ikke.Funky skrev: ↑20. jan 2022, 16:03Tja, den er jo ret åben nu, når andre mener at vide, at 2x Friis ikke er i spil.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Der er godt nok mange - men Åååå gud lad det ikke blive Morten Karlsen, som er ledig efter GF.Kasper skrev: ↑20. jan 2022, 16:20Danskere med Uefa Pro Licens
https://dbu.dk/uddannelse/traeneruddann ... re/?page=0
Kent Nielsen eller måske Christian Lønstrup
Bare et bud..
Bare et bud..
-
R Rosenberg
- Allstar

Christian Lønstrup virker lidt blakket efter Roskilde.
Ædruelighedens stemme
Tror nu stadigvæk på Thomasberg... Men hvis ikke det kan lade sig gøre kunne Per Frandsen måske være spændende.. Men helst Thomasberg, eventuelt med Kuhn på banen til sommer...
Hvad med Carit falch. Var ret tændt på ham før Vejle. Nu er jeg mere i tvivl. Men Lyngby spillede nok fed fodbold, da Falch var der.
Jeg tror nu mere på, at Kent Nielsen eller en udlænding bliver vores nye træner. Fx ham spanieren.
Jeg tror nu mere på, at Kent Nielsen eller en udlænding bliver vores nye træner. Fx ham spanieren.
https://www.transfermarkt.com/denis-sil ... iner/63451
Var det ikke BT der meldte ham her? Nok en af dem Inge snakker med. Jeg bliver lidt våd i buksen over Barcelona på cvet

Var det ikke BT der meldte ham her? Nok en af dem Inge snakker med. Jeg bliver lidt våd i buksen over Barcelona på cvet
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Friis var her i relativt kort tid.
Cifuentes i kort tid.
AaB har brug for kontinuitet på trænerposten. Hvis TT vurderes at være manden for det, så er det tilbage til forhandlingsbordet.
Ellers har man forhåbentlig flere på en liste vi har i hvert fald hørt meget om, at Inge altid har lister og skyggehold. Vi må antage han ikke har et blankt stykke papir foran sig.
Personligt ser jeg ikke mange egnede danske kandidater.
Per Frandsen er et frækt bud. Imponeret meget for Hvidovre. Har fin spillerkarriere så kender gamet.
Cifuentes i kort tid.
AaB har brug for kontinuitet på trænerposten. Hvis TT vurderes at være manden for det, så er det tilbage til forhandlingsbordet.
Ellers har man forhåbentlig flere på en liste vi har i hvert fald hørt meget om, at Inge altid har lister og skyggehold. Vi må antage han ikke har et blankt stykke papir foran sig.
Per Frandsen er et frækt bud. Imponeret meget for Hvidovre. Har fin spillerkarriere så kender gamet.
- Nordjyden HY
- 1. div

- Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
- Kontakt:
Jeg håber stadig på Thomasberg trods forhandlingerne er brudt sammen.
Ellers ser jeg gerne, at man henter Kent Nielsen hjem.
Ellers ser jeg gerne, at man henter Kent Nielsen hjem.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."
Dur ikke med Kuhn. Han har jo ikke kunnet have et cheftrænerjob i længere tid. Han virkede som caretaker for den trup han var tæt på dengang, men tvivler ærligtalt på hans træneregenskaber er up to date eller at han kan det han kunne i efteråret 2008 med en trup han var “gode venner” med
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Det er også min fornemmelse.Jakobsen skrev: ↑20. jan 2022, 17:44Dur ikke med Kuhn. Han har jo ikke kunnet have et cheftrænerjob i længere tid. Han virkede som caretaker for den trup han var tæt på dengang, men tvivler ærligtalt på hans træneregenskaber er up to date eller at han kan det han kunne i efteråret 2008 med en trup han var “gode venner” med
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Jeg turde nu fint lade Kuhn styre tropperne sammen med Würtz og Hiljemark indtil der evt kommer en løsning på en permanent træner. Og det er sgu på tide at få noget på plads ift sæsonstarten.
Det er knapt 3 år siden han blev fyret og han har ikke været træner siden. Han har ikke været en success nogen steder han har været, bundprop, tophold eller noget imellem. Nej tak.svenderikpoulsen skrev: ↑20. jan 2022, 17:56Jeg turde nu fint lade Kuhn styre tropperne sammen med Würtz og Hiljemark indtil der evt kommer en løsning på en permanent træner. Og det er sgu på tide at få noget på plads ift sæsonstarten.
Det løb er kørt - Søren P's udtalelse lyder af alt for mange penge.Reyad skrev: ↑20. jan 2022, 17:20Friis var her i relativt kort tid.
Cifuentes i kort tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Samme her - jeg turde også sætte ham på som permanent træner. Man må have en nogenlunde solid fornemmelse af hvad det er han ikke kan, og så kunne supplere ham op på de kompetencer.svenderikpoulsen skrev: ↑20. jan 2022, 17:56Jeg turde nu fint lade Kuhn styre tropperne sammen med Würtz og Hiljemark indtil der evt kommer en løsning på en permanent træner. Og det er sgu på tide at få noget på plads ift sæsonstarten.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det ville jeg heller ikke blinke ved at gøre.Pastorius skrev: ↑20. jan 2022, 18:14Samme her - jeg turde også sætte ham på som permanent træner. Man må have en nogenlunde solid fornemmelse af hvad det er han ikke kan, og så kunne supplere ham op på de kompetencer.svenderikpoulsen skrev: ↑20. jan 2022, 17:56Jeg turde nu fint lade Kuhn styre tropperne sammen med Würtz og Hiljemark indtil der evt kommer en løsning på en permanent træner. Og det er sgu på tide at få noget på plads ift sæsonstarten.
Ædruelighedens stemme