And no American planes over Baghdad...
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Ædruelighedens stemme
- mich1596
- Allstar

- Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
Ja de har kørt os, BIF og GF ud på røv og albuer. Ganske imponerende.FlemmingG skrev: ↑31. jan 2022, 23:31Ja, det må være skønt at have penge… noget helt andet er jo, hvor yderst misundelsesværdigt ulvenes akademi er. De producerer jo den ene kommende stjerne efter den anden. Aral Simsir på vej væk for 20 mio, nu Mads Hansen i samme prisleje. Spillere som knap nok har spillet en håndfuld førsteholdskampe. FCM er en kaw og træls klub, men for satan de er dygtigemich1596 skrev: ↑31. jan 2022, 23:18Tror altså det er FCM der handler ind i farum. Nej de har som skrevet tidligere ikke ondt i økonomien.Brodernumsi skrev: ↑31. jan 2022, 23:14FCN har vist ikke ondt, når de smider 15 mil+Døhr for et FCM-talent.mich1596 skrev: ↑31. jan 2022, 23:11Vi ligger nr 4, andre hold har ligesom os ondt i økonomien, Friis skal nok arrivere i løbet af foråret. Europæisk i den stand vi er i lige nu kan være inderligt ligegyldigt.Kempes skrev: ↑31. jan 2022, 23:04https://www.youtube.com/watch?v=xDeoxgRm7ic
Vi skal åbenbart bare have en mentor ind der har en trænerlicens. Og måske et par ungdomsspillere kan få fri fra skole så de kan træne med.
Ikke et eneste ord om at vi ligger nr.4 i ligaen og skal gå efter at kvalificere os til Europæisk fodbold.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)
Han sagde for 3 timer siden at der ikke var forhandlinger om Thelander - nu er meldingen at der er blevet forhandlet i 6-7 timer.
For Inge er det ikke forhandlinger når han har fortalt hvad prisen er. Jeg er fan.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Sælg nu for filan
Hvis vi kan få knap 7 millioner for en spiller der alligevel er væk til sommer (og måske mentalt allerede er nu) er det sgu da bare at sælge. De penge kan vi hurtigt få brug for igen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ja, det er vildt, at man ikke sælger for det beløb, når han er væk gratis om 5-6 måneder.
Medmindre man stadig er i gang med at overtale til en forlængelse - måske Okore-style med en gentlemanaftale i puljen.
Medmindre man stadig er i gang med at overtale til en forlængelse - måske Okore-style med en gentlemanaftale i puljen.
Ædruelighedens stemme
Jeg tror nu, det er en undervurdering af Thelanders professionalisme. Og desuden, hvis han leverer et godt forår kan han jo score hele gevinsten selv.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
7 millioner er ingenting, når vi har mulighed for at spille med om europæiske gruppespil, og det kommer vi ikke til uden Thelander..
Konge at Inge afviser sådan det bud! Mande!
Der kan i hvert fald ikke være tvivl om, at NÅR vi nu får en rigtig attraktiv spiller, så ved alle at Inge er no bullshit, det er bare med at hoste op med pengene.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
1- 2: 33 FCM og FCN
3: 31 Sønderjyske
4: 30 Vejle
5-6: 29 FCK og Silkeborg
7-8: 28 Randers og Odense
9-10: 26 GF og Viborg
11: 25 Brøndby
12: 21 AaB (22 med lucas, men regner ikke med han kommer til at spiller her i foråret)
Derudover: uden træner, og Rinne og Thelander væk til sommer. Jeg synes det her vindue, sæson etc. er meget under hvad jeg lige havde forestillet mit AaB var og er...
Godnat - og shit jeg håbe Inge ved hvad han laver, og hvis han gør, så er han fucking kold og vild! og så bukker jeg mig gerne i støvet...
Squadstørrelse:
12: 21 AaB (22 med lucas, men regner ikke med han kommer til at spiller her i foråret)
Derudover: uden træner, og Rinne og Thelander væk til sommer. Jeg synes det her vindue, sæson etc. er meget under hvad jeg lige havde forestillet mit AaB var og er...
Godnat - og shit jeg håbe Inge ved hvad han laver, og hvis han gør, så er han fucking kold og vild! og så bukker jeg mig gerne i støvet...
-
R Rosenberg
- Allstar

Præcis. Han giver sgu ikke ved dørene.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 23:50Der kan i hvert fald ikke være tvivl om, at NÅR vi nu får en rigtig attraktiv spiller, så ved alle at Inge er no bullshit, det er bare med at hoste op med pengene.
#Mæhle
Ædruelighedens stemme
Puha, hvis reglerne ændres, og placeringer afgøres i forhold til førsteholdstruppens størrelse; så rykker Brøndby og AaB ud. Kongesensation!raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
Godnat - og shit jeg håbe Inge ved hvad han laver, og hvis han gør, så er han fucking kold og vild! og så bukker jeg mig gerne i støvet...![]()
Vi er svækket og ej heller forstærket. Hvori ligger bekymringen?9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det der med trupstørrelse er åbenbart det nye sort, som er eneste gældende parameter.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 23:56Puha, hvis reglerne ændres, og placeringer afgøres i forhold til førsteholdstruppens størrelse; så rykker Brøndby og AaB ud. Kongesensation!raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
Godnat - og shit jeg håbe Inge ved hvad han laver, og hvis han gør, så er han fucking kold og vild! og så bukker jeg mig gerne i støvet...![]()
Jesus...
Ædruelighedens stemme
Tjek tabellen. Godnat.9000AA skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sorry to say. Men vi kommer ikke til at spille med om.en skid i år. Det var sgu bedre at få penge i kassen.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Lad os se hvad der sker når vi er en 5-8 kampe inde i sæsonen - og hvad vi så har på bænken til at skyde med? Jeg er bare ikke ligeglad med hvordan de går AaB i denne her sæson, synes sgu vi har haft 4 vinduer under Inge til at forbedrede os, og her er vi så. Men hvis alt går kanon og vi får bronze, jamen så er alt jo godt. Men jeg er MEGA skuffet over det her...Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 23:56Puha, hvis reglerne ændres, og placeringer afgøres i forhold til førsteholdstruppens størrelse; så rykker Brøndby og AaB ud. Kongesensation!raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi har samme trup og bænk som i efteråret. Hvad er det, der er problemet?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:59Lad os se hvad der sker når vi er en 5-8 kampe inde i sæsonen - og hvad vi så har på bænken til at skyde med? Jeg er bare ikke ligeglad med hvordan de går AaB i denne her sæson, synes sgu vi har haft 4 vinduer under Inge til at forbedrede os, og her er vi så. Men hvis alt går kanon og vi får bronze, jamen så er alt jo godt. Men jeg er MEGA skuffet over det her...Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 23:56Puha, hvis reglerne ændres, og placeringer afgøres i forhold til førsteholdstruppens størrelse; så rykker Brøndby og AaB ud. Kongesensation!raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 23:52Sikke et vindue - Fakta tjek!
Squadstørrelse:
Ædruelighedens stemme