Kamptråd: AaB - Vejle B 06/03/22 klokken 16:00
Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 06/03/22 klokken 16:00
Det er virkelig skræmmende, at der er så uendeligt lidt bold i mange af de spillere, vi har i startopstillingen. Vi er et rystende ringe hold, der overhovedet ikke hører hjemme i top 6.
Hvor mange overværede da dagens festfyrværkeri?Hybris skrev: ↑6. mar 2022, 17:592-5 nederlag til oprykkerne fra Viborg, 1-4 til oprykkerne fra Silkeborg. 0-0 mod prügelknaberne fra Vejle. 0 sejre de sidste 5 hjemmekampe. Mon ikke Bælum og banden får regnet sig frem til, at et par boldjonglører og noget halvdårlig country-musik er det der skal til for at lokke flere mennesker på stadion?
Flere end der kommer næste gang.Hovedet skrev: ↑6. mar 2022, 18:00Hvor mange overværede da dagens festfyrværkeri?Hybris skrev: ↑6. mar 2022, 17:592-5 nederlag til oprykkerne fra Viborg, 1-4 til oprykkerne fra Silkeborg. 0-0 mod prügelknaberne fra Vejle. 0 sejre de sidste 5 hjemmekampe. Mon ikke Bælum og banden får regnet sig frem til, at et par boldjonglører og noget halvdårlig country-musik er det der skal til for at lokke flere mennesker på stadion?
What? MC som havde afgørende indgreb i 1. halvleg? Crazy talk, du kan da finde en god håndfuld spillere at punke før ham. Stort set alle i offensiven, minus Prip.jonas386 skrev: ↑6. mar 2022, 17:59En indsats under al' kritik. Kæmpe dumpekarakter til Hiljemark. Forhåbentlig kan snakken om forlængelse til Magnus også forstumme.
Jeg er godt nok nervøs for det her hold i næste sæson. Hvis Inges rædselskabinet af middelmådige transfers og endnu dårligere lejespillere fortsætter, så er vi helt sikkert en dark-horse til billetten ned. Kæmpe skuffelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi savnede Makaric i dag. Få så Friis ind Inge!!
Det er så dårligt og uinspirerende.
Jeg kan sgu ikke forstå, at man vil høvle MC ned når Højholt stod svagere i billedet. Det var i hvert fald ikke denne kamp, han bliver solgt til udlandet for store dollarser på.
Pinlig kamp og ikke imponerende fra trænerbænken.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Kampen i dag er en skamplet. Noget af det ringeste jeg har set meget længe, i lyset af en modstander der absolut ikke var frygtindgydende.
Og jeg giver ikke en hujende fis for, at Vejle skulle være et bedre hold efter pausen - med det niveau, de lægger for dagen i dag, skal man fandengaleme vinde konfortabelt.
Set i lyset af blamagen mod Silkeborg er skampletten bare endnu større: hvor er trodsreaktionen? Hvor er nosserne til at vise det evigt trofaste hjemme publikum, at man vil det her, og at sidste weekend er man flove over?
Og hvad laver træneren? Kusk ind i overtiden. Den eneste, udover Prip, der kan noget med en bold.
Det er vist godt, at der er storvask i AaB til sommer, for der er bare alt for mange nulbonner på det hold.
På den anden side, hvis det er spillere som Høgh, Granli, Hagelskjær, Pallesen, Magnus, Rufo et al, Inge kan diske op med, så vælter lortet fuldstændig næste sæson.
Og jeg giver ikke en hujende fis for, at Vejle skulle være et bedre hold efter pausen - med det niveau, de lægger for dagen i dag, skal man fandengaleme vinde konfortabelt.
Set i lyset af blamagen mod Silkeborg er skampletten bare endnu større: hvor er trodsreaktionen? Hvor er nosserne til at vise det evigt trofaste hjemme publikum, at man vil det her, og at sidste weekend er man flove over?
Og hvad laver træneren? Kusk ind i overtiden. Den eneste, udover Prip, der kan noget med en bold.
Det er vist godt, at der er storvask i AaB til sommer, for der er bare alt for mange nulbonner på det hold.
På den anden side, hvis det er spillere som Høgh, Granli, Hagelskjær, Pallesen, Magnus, Rufo et al, Inge kan diske op med, så vælter lortet fuldstændig næste sæson.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

Uenig. Han var ikke god, men da milevidt foran Magnus - og ja, hans øgenavn passer stadig glimrende.
Ædruelighedens stemme
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Min lyd var ikke god. Jeg var derfor ikke sikker, men du fik det bekræftet. Pinlig kommentar af Pallesen. Hvis han er i toppen af hierarkiet, så kan jeg godt forstå Marti arbejdede med kultur og indstilling som fokuspunkt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Pallesen har jo alle dage været middelmådigheden selv.Dennis Nielsen skrev: ↑6. mar 2022, 18:15Min lyd var ikke god. Jeg var derfor ikke sikker, men du fik det bekræftet. Pinlig kommentar af Pallesen. Hvis han er i toppen af hierarkiet, så kan jeg godt forstå Marti arbejdede med kultur og indstilling som fokuspunkt.
Ædruelighedens stemme
Jeg har sgu svært ved at kritisere spillerne - synes de viser god moral og kæmper ganske godt. Problemet er at kvaliteten ikke er der når vi skal skabe en kamp - alt alt for mange dårlige fodboldspillere der kun kan flytte bolden.
Trænerne jamen de kan kun vælge fra truppen og mulighederne er ikke mange for vælge noget med flair og kvalitet der kam skabe chancerne.
Trænerne jamen de kan kun vælge fra truppen og mulighederne er ikke mange for vælge noget med flair og kvalitet der kam skabe chancerne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Næste hjemmekamp er mod BrøndbyHybris skrev: ↑6. mar 2022, 18:01Flere end der kommer næste gang.Hovedet skrev: ↑6. mar 2022, 18:00Hvor mange overværede da dagens festfyrværkeri?Hybris skrev: ↑6. mar 2022, 17:592-5 nederlag til oprykkerne fra Viborg, 1-4 til oprykkerne fra Silkeborg. 0-0 mod prügelknaberne fra Vejle. 0 sejre de sidste 5 hjemmekampe. Mon ikke Bælum og banden får regnet sig frem til, at et par boldjonglører og noget halvdårlig country-musik er det der skal til for at lokke flere mennesker på stadion?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Slå over og se SiF køre rundt med BiF, det er dælme godt angrebsspil.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

En ting er at være en middelmådig, men det er en helt anden sag at udtale sig på den måde. Skampletten blev blot endnu større af den udtalelse!R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2022, 18:16Pallesen har jo alle dage været middelmådigheden selv.Dennis Nielsen skrev: ↑6. mar 2022, 18:15Min lyd var ikke god. Jeg var derfor ikke sikker, men du fik det bekræftet. Pinlig kommentar af Pallesen. Hvis han er i toppen af hierarkiet, så kan jeg godt forstå Marti arbejdede med kultur og indstilling som fokuspunkt.
Hvis banen virkelig er så ringe, som det blev antydet, så skulle man nok have spillet mere primitivt, og haft spillerne inde til dét spil. Ex en 2-metermand og Makaric i feltet.
Wieghorst-bold af værste skuffe. Vi var mindst lige så ringe i dag som mod SIF, modstanderen var bare af mindre kvalitet denne gang.
Et vidunder at vi faktisk kommer i top-6 den her sæson. Mon ikke det bliver en solid 6. plads…
Et vidunder at vi faktisk kommer i top-6 den her sæson. Mon ikke det bliver en solid 6. plads…
På en plasticbane, skal vi nok huske. Banen i Aalborg er åbenbart dårlig.Brodernumsi skrev: ↑6. mar 2022, 18:20Slå over og se SiF køre rundt med BiF, det er dælme godt angrebsspil.