Alexis skrev: ↑12. maj 2022, 14:55
KlaskmyggenNoah skrev: ↑12. maj 2022, 12:49
Kovacs skrev: ↑12. maj 2022, 11:54
KlaskmyggenNoah skrev: ↑12. maj 2022, 11:35
Yankee skrev: ↑12. maj 2022, 11:05
R Rosenberg skrev: ↑12. maj 2022, 10:55
Energi og personlighed køber jeg. Men kan du ikke lige uddybe, hvad det er, han kan rent fodboldmæssigt, for jeg kan virkelig ikke, uden at være krakiler, se andet end en danmarksseriespiller, når jeg ser på ham?
Han ligner en fodboldspiller mere end fx Ementa gør. Høgh har et fornuftigt tyngdepunkt, selvom han er høj og stærk og derfor er hans bevægelser ganske fine og ubesværede og han har en fin balance/agility. Derudover sparker han ganske fint til bolden. Udover det er jeg helt enig - der er han langt fra Superliga-niveau. Men det er også en OK grundpakke for en reserveangriber, når nu han er her.
Et andet sted i Danmark smadrer en nordjysk knægt bolden ind fra kanten af feltet, og nu har vi så Høgh og Ementa..
Stop nu....
Man kan finde lignende citater på Randers FC's fanforum, efter at Høgh scorede for os i 2 kampe i streg.
Tengstedt har INTET præsteret siden han forlod os, altså lige udover det flotte mål i går.
Jamen Randers FC fans må for min skyld gerne lave en indsamling til at få Høgh tilbage

.
Min personlige holdning er at hvis jeg kunne vælge imellem de 3 så tog jeg Tengstedt.
Tengstedt var ikke god nok til AaB og spillede derfor ikke. Så tog han til GF. Var heller ikke god nok der til at spille. Nu er han så taget til Silkeborg hvor han heller ikke er god nok til at spille. Hvorfor er det dog en spiller vi behøver bruge 10 sekunder på at snakke om? Han er ikke god nok.
Hvis han er spidsangriber, så var/er alt andet lige i skarpere konkurrence med Patrick Mortensen på daværende tidspunkt og pt. Helenius i Silkeborg end Høgh er her. Det er 2 år siden, han var hos os, hvor vi gerne ville forlænge, men han ikke gad klubben. Han var mig bekendt meget skadet i agf, og på et sif-hold med vel nok ligaens bedste offensiv, SKAL han naturligvis have det svært. I u19-tiden var han på et profilstærkt hold et af de absolut mest spændende navne i de tre kampe, jeg så dem. Han var dog uden for landsholdet, som ellers var godt besat af AaB´ere.
Derfor synes jeg, det er ærgerligt, at vi ikke kunne forlænge med ham, og hvis andre har det samme syn som mig, så er det MÅSKE derfor, at nogle gider bruge 10 sekunder på at snakke om ham?
Når det er sagt, så synes jeg også, at Høgh skal have længere snor, selvom jeg medgiver kritikerne, at han ikke kan give mig den søde kløe. Jeg ser dog mere i ham end i Amenta. SLutteligt vil jeg sige, at jeg naturligvis håber, at begge brager igennem og gør min skepsis til skamme - jeg har bare min tvivl.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14