Havde Jimmy Nielsen ikke samme alder, da han fik debutHajen skrev: ↑19. jun 2022, 21:03nu har man åbenbart accepteret en del fejl hos eks Hagelskjær, Pallesen m.fl, og skal målmanden nu også tillades en række fejl, summer det s.. op...Stegosaurus skrev: ↑19. jun 2022, 18:52joooooo... men det er jo ikke enten/eller. Knægten er ret dygtig, men er man villig til at acceptere en del fejl - det er spørgsmålet.Forza skrev: ↑19. jun 2022, 18:48Jeg har tiltro til at dem der arbejder med ham hver dag bedst kan vurdere om han er klar eller ej.Kristian skrev: ↑19. jun 2022, 18:38Ej han er simpelhen for ung endnu, til at smide ind som nummer 1.OrkSatme skrev: ↑19. jun 2022, 17:52Jeg synes det er ærgeligt, at man ikke giver Theo Sander chancen. Af det jeg har set med ham (kampen igår, træninger osv) synes jeg virkelig han fortjener at få den!
Jeg bliver sku lidt skuffet, hvis vi henter en eller anden græker.
Enten skal vi hente en virkelig klassemålmand, ellers satse på Theo.
Hvem siger at Theo er god nok og kan stå for presset? Det vil være et kæmpe selvmål at ligge så meget på en 17 årig.
En evt 30 årig keeper der kan stå her i 1-2 år med Theo som andet valg, det er vist at foretrække.
Ville elske at se ham lykkes