Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Kæmpe overraskelse.
MEN VI SKAL ENDELIG IKKE KIGGE PÅ HANS SKADESHISTORIK. DET ER HELT UDEN BETYDNING!!!1!
MEN VI SKAL ENDELIG IKKE KIGGE PÅ HANS SKADESHISTORIK. DET ER HELT UDEN BETYDNING!!!1!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Men fedt Meedom fik scoret 
Kan være han er angriberen vi har sukket efter
AaB - nu, i morgen & altid! 
Er han ikke mere kantspiller?jayC skrev:Men fedt Meedom fik scoret
Det er det jeg synes dem med indsigt i uholdene siger.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Ramkilde hamrede mål ind under opvarmningen, boldene var smækket ind under overligger og i hjørnet og fik flere gange ros af medspillere og trænere. Mega synd at han ikke fik vist sig frem i kampen..
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -AaB-test/
Hilje bekræfter vel lidt at Ramkilde ikke "bare" træner med, men at man reelt overvejer at om han skal tilbydes en kontrakt.
Story of his life at han bliver skadet i opvarmningen.
Hilje bekræfter vel lidt at Ramkilde ikke "bare" træner med, men at man reelt overvejer at om han skal tilbydes en kontrakt.
Story of his life at han bliver skadet i opvarmningen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Uheldigt han bliver skadet. Der må kigges på omfanget. Skadeshistorikken er ligegyldig, hvis manden kan bidrage. Det ændrer dagens udfald på ingen måde min holdning til. Opstarten dr heldigvis lang, så vi må håbe han får en chance til. Det er så dumt at afskrive nogen på forhånd.
Skadeshistorikken er altså ikke ligegyldig, vi er allesammen bygget forskelligt, nogle har glasben og går i stykker i hver anden tackling, og andre er af granit og nærmest aldrig skadet.bonanza skrev: ↑26. jun 2022, 01:49Uheldigt han bliver skadet. Der må kigges på omfanget. Skadeshistorikken er ligegyldig, hvis manden kan bidrage. Det ændrer dagens udfald på ingen måde min holdning til. Opstarten dr heldigvis lang, så vi må håbe han får en chance til. Det er så dumt at afskrive nogen på forhånd.
Han får nok chancen igen i næste træningskamp, hvis altså han er klar til det.
Derudover håber jeg vi er på jagt efter en defensiv midtbanespiller, Magnus er snart fortid i klubben, og Pedros niveau på dagen kan være alt fra serie 2 til serie A
Helt enig. Man kan ikke bare se bort fra så massive skadesproblemer. Det viser noget der kan være en større skrøbelighed som man må undersøge til bunds. Det er skide synd for Ramkilde, men vi kan ikke forsvare økonomisk at bruge vores begrænsede midler på en spiller, hvor skadesrisikoen er for stor.troelsh skrev:Skadeshistorikken er altså ikke ligegyldig, vi er allesammen bygget forskelligt, nogle har glasben og går i stykker i hver anden tackling, og andre er af granit og nærmest aldrig skadet.bonanza skrev: ↑26. jun 2022, 01:49Uheldigt han bliver skadet. Der må kigges på omfanget. Skadeshistorikken er ligegyldig, hvis manden kan bidrage. Det ændrer dagens udfald på ingen måde min holdning til. Opstarten dr heldigvis lang, så vi må håbe han får en chance til. Det er så dumt at afskrive nogen på forhånd.
Han får nok chancen igen i næste træningskamp, hvis altså han er klar til det.
Derudover håber jeg vi er på jagt efter en defensiv midtbanespiller, Magnus er snart fortid i klubben, og Pedros niveau på dagen kan være alt fra serie 2 til serie A
RAUS RAUS SSE!
@Moen har du hørt hvordan det står til med Andreas Poulsen?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Det glæder jeg mig til at høre!
Lander vi A. Poulsen og en leder til midtbanen med forcer i det defensive, så er jeg ovenud tilfreds. Vi virker ualmindeligt godt forberedt på det her transfervindue. Kæmpe fornøjelse.
Kanon. Det er en underlig saga.
Jeg håber også snart der kommer noget på salgsfronten. Man kigger jo misundeligt på FCN der kan sælge alt med en puls for minimum 30 mio.
------------------------------------------------
Alle tre parter kan vel have en aktie i det.Forza skrev:Kanon. Det er en underlig saga.
Jeg håber også snart der kommer noget på salgsfronten. Man kigger jo misundeligt på FCN der kan sælge alt med en puls for minimum 30 mio.
- Poulsen vil have mest mulig Gladbach løn med
- AaB vil helst undgå at betale transfersum
- Gladbach vil give Poulsen mindst muligt med og forsøge at få en transfersum af AaB
- Poulsen ser stadig hans muligheder an
RAUS RAUS SSE!
Har hørt i dag, at de pt arbejder på en back, en midtbane og en angriber. Backen er sikkert AP de andre ?? Midtbanen skulle være et scoop men ingen navne
Passer meget godt med, hvad @baresi rapporterer. Lad os håbe angriberen ikke “bare” er Ramkilde.
Lad os desuden håbe på en udlejning af Høgh. Jeg vil hellere se Ementa få de minutter, synes han virker langt mere spændende og med nogle vilde spidskompetencer.
Høgh hænger vi nok på en sæson eller to mere. Min prognose er at han opgives allerede i denne sæson. Senest er Friis allerede begyndte at nævne ham som et alternativ til kanten, hvilket godt kunne indikere man ikke ser ham slå til som angriber. Høgh er til gengæld endt på en alt for høj hylde så vi skal nok hen i næste sæson før han bliver træt af bænken og vil gå med til at sige farvel til lønnen for at skifte til 1. div eller Island.Kokkefar skrev:Passer meget godt med, hvad [mention]baresi[/mention] rapporterer. Lad os håbe angriberen ikke “bare” er Ramkilde.
Lad os desuden håbe på en udlejning af Høgh. Jeg vil hellere se Ementa få de minutter, synes han virker langt mere spændende og med nogle vilde spidskompetencer.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Sådan af ren nysgerrighed, hvad er det for 'vilde spidskompetencer', han har?
Egentlig blot, fordi jeg slet ikke kan se dem.
Ædruelighedens stemme
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Jeg vil nævne hans højde som en usædvanlig spidskompetence. Ikke at det han kan bruge det til noget, men trods alt en spidskompetence:-)R Rosenberg skrev:Sådan af ren nysgerrighed, hvad er det for 'vilde spidskompetencer', han har?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Så du ikke, hvordan han gang på gang stod og pillede bolde ned med brystkassen i går? Der blev slået mange bolde op på ham i 2 meters højde som han fik taget til sig og spillet videre. Han er helt unik med hans højde i kombination med hans ret fine teknik højden taget i betragtning.R Rosenberg skrev: ↑26. jun 2022, 19:48Sådan af ren nysgerrighed, hvad er det for 'vilde spidskompetencer', han har?
-
R Rosenberg
- Allstar

Nej, det noterede jeg mig ikke. Men glædeligt at høre, for jeg har endnu til gode at se noget som helst, der lugter af top 6/4 i hverken ham eller Høgh.Kokkefar skrev: ↑26. jun 2022, 20:22Så du ikke, hvordan han gang på gang stod og pillede bolde ned med brystkassen i går? Der blev slået mange bolde op på ham i 2 meters højde som han fik taget til sig og spillet videre. Han er helt unik med hans højde i kombination med hans ret fine teknik højden taget i betragtning.R Rosenberg skrev: ↑26. jun 2022, 19:48Sådan af ren nysgerrighed, hvad er det for 'vilde spidskompetencer', han har?
Derfor vil det også passe mig fint, hvis man er på jagt efter en angriber, som kan konkurrere med Makaric, så man kan leje Ementa ud til fx 1. division og lægge sig alvorligt i selen for at komme af med Høgh igen.
Ædruelighedens stemme