Kæmpe ja tak han lyder spændende - ærligt så virker det også som om Fossum er gået lidt i stå/mistet motivationen, så det vil være tiltrængtBrodernumsi skrev: ↑8. jul 2022, 16:29Det lyder jo fantastisk. Lige det vi mangler.Dr. Holst skrev: ↑8. jul 2022, 15:49I denne tekniske analyse https://totalfootballanalysis.com/data- ... statistics er han beskrevet således:Tyskeren skrev: ↑8. jul 2022, 14:05https://nordjyske.dk/nyheder/sport/sven ... ab/3235926
Nogle der kender ham?
Anton Salétros
The Sarpsborg midfielder was very good for his side last season and contributed well in terms of creating chances for his side, playing progressive passes that create or break lines and also was very good defensively where he was very intense and determined to win the ball from his opponents always. He can certainly improve in terms of making good runs with the ball and be more proactive defensively.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Kender intet til Saletros, men umiddelbart kan en god ligaspiller i en skandinavisk liga, som er castet rigtigt og ikke er hyppigt skadet være en rigtig god løsning. Håber selvfølgeligt også på en Johansson/Ståle signing til midten, men mister vi Fossum synes jeg også vi skal have to mand til midten.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Hvad med Emil Breivik? Er der nogle der har nævnt ham, hans tal ser dælme vilde ud? Og 21 år gammel.troelsh skrev: ↑8. jul 2022, 18:12Kæmpe ja tak han lyder spændende - ærligt så virker det også som om Fossum er gået lidt i stå/mistet motivationen, så det vil være tiltrængtBrodernumsi skrev: ↑8. jul 2022, 16:29Det lyder jo fantastisk. Lige det vi mangler.Dr. Holst skrev: ↑8. jul 2022, 15:49I denne tekniske analyse https://totalfootballanalysis.com/data- ... statistics er han beskrevet således:Tyskeren skrev: ↑8. jul 2022, 14:05https://nordjyske.dk/nyheder/sport/sven ... ab/3235926
Nogle der kender ham?
Anton Salétros
The Sarpsborg midfielder was very good for his side last season and contributed well in terms of creating chances for his side, playing progressive passes that create or break lines and also was very good defensively where he was very intense and determined to win the ball from his opponents always. He can certainly improve in terms of making good runs with the ball and be more proactive defensively.
Almosawe kommer ikke i spil til kampene idag så det må næsten betyde han ikke får en kontrakt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
abbifar
- Superliga

- Favoritspiller: Alle der hedder Prica
- Geografisk sted: 6933 Kibæk
Han er fortsat småskadet - derfor spiller han ikke. Jeg hører, at interessen for ham ikke er slukket helt.
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983
Proud fan of AaB since 1983
Det kan kun gå for langsomt med at få hentet ham den dér svenske centrale midt, som kan finde ud af at lægge nogle brugbare offensive pasninger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja de var ikke alt for gode i de pr kamp idag ..
Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Jeg har selv været meget imod et comeback tidligere fordi det nok ville være som profileret frelser og meget dyr, hvor jeg ikke mener Thomsen pt. er. Han er et genopbygningsprojekt og derfor skal prisen modsvare det.
Ovenpå et år i SønderjyskE og Vålerenga må hans værdi være faldet en del og jeg tænker derfor på om han kunne være et emne at få ind som en backup så vi får flere fremadrettede alternativer på midtbanen og kommer med noget af det løbepensum vi også mangler i offensiven. Vi ved jo, at Thomsen besidder et talent og selvom han er ikke en vi skal satse på som den nye frelser så mangler vi bredde på 8'er pladsen. Derfor kunne jeg godt se en fidus i det, hvis vi kan få ham til en fornuftig penge på en kort kontrakt i første omgang.
Jeg har selv været meget imod et comeback tidligere fordi det nok ville være som profileret frelser og meget dyr, hvor jeg ikke mener Thomsen pt. er. Han er et genopbygningsprojekt og derfor skal prisen modsvare det.
Ovenpå et år i SønderjyskE og Vålerenga må hans værdi være faldet en del og jeg tænker derfor på om han kunne være et emne at få ind som en backup så vi får flere fremadrettede alternativer på midtbanen og kommer med noget af det løbepensum vi også mangler i offensiven. Vi ved jo, at Thomsen besidder et talent og selvom han er ikke en vi skal satse på som den nye frelser så mangler vi bredde på 8'er pladsen. Derfor kunne jeg godt se en fidus i det, hvis vi kan få ham til en fornuftig penge på en kort kontrakt i første omgang.
RAUS RAUS SSE!
Håber virkelig der er noget på rygtet om en ny angriber.
Ja, og lad os samtidig også få Jannik Pohl og omskole ham til højreback. Come on.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Amen! Smukkere kan det simpelthen ikke udtrykkes. Som hevet ud af bibelbæltet. lad os droppe den 3. Limfjordsforbindelse og i stedet bygge en mur. Trump må have nogle plantegninger liggende et-eller-andet-sted. Vi bør vitterlig værne om det nordjyske samt vores værdier og sanktionere mod afvigere og ikke mindst hipster-typer som alle ved, hverken arbejder hårdt eller vil eller kan indordne sig. Er man i tvivl hvad dette kan føre med sig, kunne man jo blot kaste et blik ud af vinduet her i weekenden og iagttage den såkaldte Pride. Sikken en indstilling. Ikke mindst til den nordjyske dresscode og hårdt arbejde.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Jeg tror dog ikke et øjeblik vi skal være nervøse. For selv om der hverken bruser nordjysk blod gennem årene på Friis eller Inge André Olsen, så er de to herrer helt på det rene med, at nok er nok. Jeg tror ikke blot leddet ikke er lukket til hipster-land, men der er sat strøm til hegnet.
Gud bevare Nordjylland og Aalborg Portland.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Af dine mange sarkastiske indlæg må det her simpelthen være et af de bedste og mest skarpe nogensinde!NIN skrev: ↑10. jul 2022, 09:11Amen! Smukkere kan det simpelthen ikke udtrykkes. Som hevet ud af bibelbæltet. lad os droppe den 3. Limfjordsforbindelse og i stedet bygge en mur. Trump må have nogle plantegninger liggende et-eller-andet-sted. Vi bør vitterlig værne om det nordjyske samt vores værdier og sanktionere mod afvigere og ikke mindst hipster-typer som alle ved, hverken arbejder hårdt eller vil eller kan indordne sig. Er man i tvivl hvad dette kan føre med sig, kunne man jo blot kaste et blik ud af vinduet her i weekenden og iagttage den såkaldte Pride. Sikken en indstilling. Ikke mindst til den nordjyske dresscode og hårdt arbejde.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Jeg tror dog ikke et øjeblik vi skal være nervøse. For selv om der hverken bruser nordjysk blod gennem årene på Friis eller Inge André Olsen, så er de to herrer helt på det rene med, at nok er nok. Jeg tror ikke blot leddet ikke er lukket til hipster-land, men der er sat strøm til hegnet.
Gud bevare Nordjylland og Aalborg Portland.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Er det ikke mindst ti år siden at hipster-bølgen døde ud?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Wauv - du er godt nok for vild. Vi skal simpelthen evt. ikke signe en spiller pga. hans tøjvalg og interesser og du mener, at det vil betyde, at han ikke arbejder hårdt på banen og at han er en afviger.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Jeg vil da i hvert fald hellere have en i truppen med Thomsens interesser end eller andne bondeknold fra Brovst, som mener at man er en afviger pga. tøjstil og interesser.
RAUS RAUS SSE!
Vi skal ikke fravælge Thomsen pga hans personlig eller tøjvalg. Men vi skal fravælge ham fordi han ikke kan bidrage sportsligt til AaB. Thomsen er færdig og har været det i mange år nu.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 10:19Wauv - du er godt nok for vild. Vi skal simpelthen evt. ikke signe en spiller pga. hans tøjvalg og interesser og du mener, at det vil betyde, at han ikke arbejder hårdt på banen og at han er en afviger.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Jeg vil da i hvert fald hellere have en i truppen med Thomsens interesser end eller andne bondeknold fra Brovst, som mener at man er en afviger pga. tøjstil og interesser.
Det sidste er meget muligt og det var det jeg spurgte ind til oprindeligt. Havde han nu fået banket rusten af og var billig var jeg frisk på man gav ham chancen som breddespiller.Alexis skrev:Vi skal ikke fravælge Thomsen pga hans personlig eller tøjvalg. Men vi skal fravælge ham fordi han ikke kan bidrage sportsligt til AaB. Thomsen er færdig og har været det i mange år nu.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 10:19Wauv - du er godt nok for vild. Vi skal simpelthen evt. ikke signe en spiller pga. hans tøjvalg og interesser og du mener, at det vil betyde, at han ikke arbejder hårdt på banen og at han er en afviger.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
RAUS RAUS SSE!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Tøjstil har jeg aldrig kommenteret på. Det var en kommentar til den mentalitet han udstråler. Det faktum at han ikke kunne slå til i fck, Norge og en Superliga nedrykker. Det er bare tegn på at vi skal holde os væk. Hvis vi allerede nu søger 2-3 lejeaftaler i den nuværende trup, skal vi ikke fylde hullerne med dyr dødvægt som Thomsen. Han må finde et andet sted og genføde sig selv.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 12:29Det sidste er meget muligt og det var det jeg spurgte ind til oprindeligt. Havde han nu fået banket rusten af og var billig var jeg frisk på man gav ham chancen som breddespiller.Alexis skrev:Vi skal ikke fravælge Thomsen pga hans personlig eller tøjvalg. Men vi skal fravælge ham fordi han ikke kan bidrage sportsligt til AaB. Thomsen er færdig og har været det i mange år nu.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 10:19Wauv - du er godt nok for vild. Vi skal simpelthen evt. ikke signe en spiller pga. hans tøjvalg og interesser og du mener, at det vil betyde, at han ikke arbejder hårdt på banen og at han er en afviger.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Ret skal være ret, Thomsen var da en halv stor profil for sønderjyske men valgte selv at han ikke ville med videre så vidt jeg lige kan huske..bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 18:32Tøjstil har jeg aldrig kommenteret på. Det var en kommentar til den mentalitet han udstråler. Det faktum at han ikke kunne slå til i fck, Norge og en Superliga nedrykker. Det er bare tegn på at vi skal holde os væk. Hvis vi allerede nu søger 2-3 lejeaftaler i den nuværende trup, skal vi ikke fylde hullerne med dyr dødvægt som Thomsen. Han må finde et andet sted og genføde sig selv.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 12:29Det sidste er meget muligt og det var det jeg spurgte ind til oprindeligt. Havde han nu fået banket rusten af og var billig var jeg frisk på man gav ham chancen som breddespiller.Alexis skrev:Vi skal ikke fravælge Thomsen pga hans personlig eller tøjvalg. Men vi skal fravælge ham fordi han ikke kan bidrage sportsligt til AaB. Thomsen er færdig og har været det i mange år nu.Jakobsen skrev: ↑10. jul 2022, 10:19Wauv - du er godt nok for vild. Vi skal simpelthen evt. ikke signe en spiller pga. hans tøjvalg og interesser og du mener, at det vil betyde, at han ikke arbejder hårdt på banen og at han er en afviger.bonanza skrev: ↑10. jul 2022, 08:19Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge Thomsen til. Han var god da vi solgte ham, og han kunne være blevet en profil. I dag er han en helt anden spiller og et helt andet menneske. Jeg synes vi skal passe på med at udfordre de relationer der er lavet her i preseason og værne om den nordjyske mentalitet og sind. Hårdt arbejde er nøglen. Vi kan ikke få håndtere et overload af smarte hipster typer. Det er socialt afvigende. Vi skal have ydmyge fodbold/trænings nørder.Jakobsen skrev: ↑9. jul 2022, 23:15Nogen der kender status på Thomsen. Hvordan gjorde han det i det SønderjyskE og om han havde en opadgående kurve.
Men ellers enig i at han ikke har noget at lave i AaB. Videre til Island med ham..
@baresi og @Moen har vi noget hold i den midtbane som skulle være en profil til start 11’er??
Angriber jagten er nok heller ik blevet mindre???
Angriber jagten er nok heller ik blevet mindre???