Super. Så må vi lige se på hvilke klubber, der ligger tæt på Graz, udover Sturm graz selvfølgelig.
Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Re: Transferønsker vol. 33 (Sommervinduet 2022)
Jeg kan selvfølgelig kun gætte, men jeg gætter så på, at AaB har et mere detaljeret blik for Bakiz' præstationer sidste år end den fokus på mål/assist, som vi har tendens til at kredse om herinde.Jakobsen skrev: ↑31. aug 2022, 18:17Hagelskjær blev også reserve i SIlkeborg da han ikke ville forlænge.Kunji skrev: ↑31. aug 2022, 18:07Jeps. Men nuancerne får ikke meget luft herinde i dag.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 18:06Hvis pressens beskrivelse holder stik, så er Bakiz jo kun blevet bænkevarmer i VFF efter det blev kendt, at han ikke ville forlænge med dem.Mini-p skrev: ↑31. aug 2022, 17:26Hvis ambitionen i AaB er at vi skal være en top 4 klub, så synes jeg det er forholdvis uambitiøst at hente en bænkevarmer i vff. Jeg kan sgu godt li IAO og hans måde at være på, og jeg har ingen anelse om, hvilke midler han har at købe for, eller hvilke kæder han har fået på af bestyrelsen, men ja, Bakiz!?!? Hmmm!!!!![]()
På den mere seriøse note er det jo heller ikke fordi Bakiz har gjort meget væsen af sig før han røg på bænken. Det er jo endnu en transfer på Høgh og Hagelskjær hylden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Arbejder på en spiller ud og en spiller ind.
Der kommer ikke nogen angriber.
Sløjt!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Er det foruden Kusk og Bakiz, eller er Kusk-Bakiz det hele?
EDIT: "Det første vi gjorde efter Grønning skiftede fra AGF var at byde på en anden spiller" (frit parafraseret). Det er så gået i vasken?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Dagene, hvor AaB var en interessant klub, som man af og til mente, kunne tage et mesterskab eller Europa-pladser, er ovre.
Og det er hverken Gaardes eller Inges skyld. Man skal nok nærmere over i afdelingen for eltavler eller hestehandler.
Ædruelighedens stemme
Det detaljerede blik som købte Høegh, Samuelsen, Trajkowski mfl? Et skarp blik må man sigeFunky skrev: ↑31. aug 2022, 18:20Jeg kan selvfølgelig kun gætte, men jeg gætter så på, at AaB har et mere detaljeret blik for Bakiz' præstationer sidste år end den fokus på mål/assist, som vi har tendens til at kredse om herinde.Jakobsen skrev: ↑31. aug 2022, 18:17Hagelskjær blev også reserve i SIlkeborg da han ikke ville forlænge.Kunji skrev: ↑31. aug 2022, 18:07Jeps. Men nuancerne får ikke meget luft herinde i dag.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 18:06Hvis pressens beskrivelse holder stik, så er Bakiz jo kun blevet bænkevarmer i VFF efter det blev kendt, at han ikke ville forlænge med dem.Mini-p skrev: ↑31. aug 2022, 17:26Hvis ambitionen i AaB er at vi skal være en top 4 klub, så synes jeg det er forholdvis uambitiøst at hente en bænkevarmer i vff. Jeg kan sgu godt li IAO og hans måde at være på, og jeg har ingen anelse om, hvilke midler han har at købe for, eller hvilke kæder han har fået på af bestyrelsen, men ja, Bakiz!?!? Hmmm!!!!![]()
På den mere seriøse note er det jo heller ikke fordi Bakiz har gjort meget væsen af sig før han røg på bænken. Det er jo endnu en transfer på Høgh og Hagelskjær hylden.
Der er godt nok nogle fans der mangler indsigt i hvor AaB et I fødekæden. Forstå at man de sidste 10år er blevet distanceret af hold som fcn, fcm, Randers osv. AaB har enda selv været forkæmper for at lave ligaen om så den ikke kommer hold alm AaB til gode. Primært fordi AaB selvopfattelse længe har værer man var top 4 klub og alt nok skulle gå. Det hele falder tilbage på bestyrelsens... Den missed extra kapital har gjort AaB ikke kan invistere sig ud af problemerne mere.
AaB kommer aldrig til at være fast top klub med mindre der kommer nye ejere med flere penge
AaB kommer aldrig til at være fast top klub med mindre der kommer nye ejere med flere penge
Det er Kusk + Bakiz han snakker om, uden at sætte navn på selvfølgelig.
Ja han siger den spiller de bød på ikke bliver til noget, heller ikke ham fra Atletico Madrid.
Det virker ret tydeligt for mig at der ikke kommer til at ske mere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
Det er ikke Bakiz som får os tæt på Top6… og det er ikke Kusk som får de transferindtægter ind, som IAO blev ansat til at skaffe
Når man oveni ligger den flagrende kurs ift head of coaching, ungdom, cheftræner, spillestil mm, så må selv vores tørvetrillende bovlamme bestyrelse kunne se den er gal
Det passer desværre meget godt overens med det jeg havde hørt. Øv.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Nej han er ej. Han har ikke mere at bruge end bestyrelsen giver lov tilJonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:26Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
Det er ikke Bakiz som får os tæt på Top6… og det er ikke Kusk som får de transferindtægter ind, som IAO blev ansat til at skaffe
Når man oveni ligger den flagrende kurs ift head of coaching, ungdom, cheftræner, spillestil mm, så må selv vores tørvetrillende bovlamme bestyrelse kunne se den er gal
Men det han har, er ikke forvaltet synderlig godt. Oveni har han jo ikke magtet at skaffe se ekstra indtægter som giver ham spillerumgravballe skrev: ↑31. aug 2022, 18:28Nej han er ej. Han har ikke mere at bruge end bestyrelsen giver lov tilJonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:26Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
Øv. Han havde ellers både kilder som var tæt, helt tæt og tæt tæt. Men ingen af dem var tætte nok.
Situationen kan jo stadig ændres af et Fossum-salg.
Jeg tror ikke du skal være i tvivl om at spillere ud også er i samarbejde med bestyrelsen og dermed er han vel heller ikke ene bestemmende omkring salg..Jonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:31Men det han har, er ikke forvaltet synderlig godt. Oveni har han jo ikke magtet at skaffe se ekstra indtægter som giver ham spillerumgravballe skrev: ↑31. aug 2022, 18:28Nej han er ej. Han har ikke mere at bruge end bestyrelsen giver lov tilJonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:26Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han har også et lille bitte ansvar for at fremskaffe de kroner vha salg af de spillere han henter ind. Det har han dog ikke haft succes med, og så er der jo ikke så meget at rykke rundt med.gravballe skrev: ↑31. aug 2022, 18:28Nej han er ej. Han har ikke mere at bruge end bestyrelsen giver lov tilJonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:26Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
Trist slutning på vinduet, men synes overall det har været rigtigt fint.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Og som også har hentet 5 mand i dette vindue der er sikre startere!Jonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:23Det detaljerede blik som købte Høegh, Samuelsen, Trajkowski mfl? Et skarp blik må man sigeFunky skrev: ↑31. aug 2022, 18:20Jeg kan selvfølgelig kun gætte, men jeg gætter så på, at AaB har et mere detaljeret blik for Bakiz' præstationer sidste år end den fokus på mål/assist, som vi har tendens til at kredse om herinde.Jakobsen skrev: ↑31. aug 2022, 18:17Hagelskjær blev også reserve i SIlkeborg da han ikke ville forlænge.Kunji skrev: ↑31. aug 2022, 18:07Jeps. Men nuancerne får ikke meget luft herinde i dag.Funky skrev: ↑31. aug 2022, 18:06Hvis pressens beskrivelse holder stik, så er Bakiz jo kun blevet bænkevarmer i VFF efter det blev kendt, at han ikke ville forlænge med dem.Mini-p skrev: ↑31. aug 2022, 17:26Hvis ambitionen i AaB er at vi skal være en top 4 klub, så synes jeg det er forholdvis uambitiøst at hente en bænkevarmer i vff. Jeg kan sgu godt li IAO og hans måde at være på, og jeg har ingen anelse om, hvilke midler han har at købe for, eller hvilke kæder han har fået på af bestyrelsen, men ja, Bakiz!?!? Hmmm!!!!![]()
På den mere seriøse note er det jo heller ikke fordi Bakiz har gjort meget væsen af sig før han røg på bænken. Det er jo endnu en transfer på Høgh og Hagelskjær hylden.![]()
Samt Pedro og Prip
AaB er blevet overhalet af mange klubber der ligger dårligere placeret nogle via held andre vi mål rettet arbejde. AaB har stadig ikke her 8år efter 2014 et spil system som alle spille efter, som gør det let at få nye ungdoms spillere til at levere. Problemet er ikke Inge, problemet er nogle ejere der har troet det var naturlov at AaB var top 4. For fanden man kan starte en klub på en mark i det midtejyske og på 15år overhela AaB med flere længder. Vi skal bare være glade for at sønderjyske fucldde op for de var sku også tæt på at gå forbi AaB.Jonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:31Men det han har, er ikke forvaltet synderlig godt. Oveni har han jo ikke magtet at skaffe se ekstra indtægter som giver ham spillerumgravballe skrev: ↑31. aug 2022, 18:28Nej han er ej. Han har ikke mere at bruge end bestyrelsen giver lov tilJonas_K skrev: ↑31. aug 2022, 18:26Hvis det ender med Bakiz ind, og Kusk er IAO fortid.
Der mangler nogle langsigtede mål og en plan for at komme der hen. Jeg har opgivet at se AaB i top 4 igen