AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: AaB-Lyngby søndag 11/9 kl. 14
A Poulsen ud og Ahlmann ind. Han bidrager med nada i begge ender.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
FÅ NU LUCAS skiftet ind!!!!
Skal finde 2 hold der er ringer ind os lige nu det er sku svært 

AaB AaB AaB AaB
Inge og Bælum må være de første til at ryge.
Dette er ikke Friis ansvar at der er så dårlig en sammensat trup.
Jeg brækker mig og forlader netop nu Stadion
Amatør klub skal man lede længe efter.. fy for satan
Jeg brækker mig og forlader netop nu Stadion
Vi har set meget påvirket ud siden Kramer gik ud, det er helt tydeligt, så jo jeg tror helt klart det havde haft betydning hvis Ross var på banen, specielt mentalt
Problemet er jo ikke at vi lukker et mål ind sidst i halvegen. Problemet er at ci ikke allerede var foran med to på det tidspunkt. Defensivt synes jeg vi har været ok, især med en storspillende Pedro, men offensivt kommer vi med nærmest ingenting. For mange vil selv, og de afgørende aktioner af for dårligkvalitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jamen det bliver en giftig omgang i nedrykningsspillet. Ingen tvivl om det. Men jeg HÅBER, vi også lige nu ser et hold, hvor en enkelt profil eller to (Prip, ahem) er ved at have løbet linen ud. For Lyngbys mål er træls, men det er satme oppe i angrebet, vi har været for ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Tak For støtten til klubben!FEDE skrev:Inge og Bælum må være de første til at ryge.
Jeg brækker mig og forlader netop nu Stadion![]()

Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Der skal godt nok steppes up i 2. halvleg. Alt for lidt kvalitet. Kom så!

AaB fan since 1991 
-
Aalborgmanden
- 2. div

Mon ikke Inge skal udvide søgningen af kontraktløse spillere til også at omfatte en angriber ?
Det her har ikke en skid med Ross at gøre. Lyngbys målmand har nul som i 0 redninger. Vores angreb er en katastrofe, især i højre side....
Enig. Pallesen har altså også gjort det fint.jonas386 skrev: ↑11. sep 2022, 15:00Problemet er jo ikke at vi lukker et mål ind sidst i halvegen. Problemet er at ci ikke allerede var foran med to på det tidspunkt. Defensivt synes jeg vi har været ok, især med en storspillende Pedro, men offensivt kommer vi med nærmest ingenting. For mange vil selv, og de afgørende aktioner af for dårligkvalitet.
Det er gået op for dig at at vi ligger på en 11 plads … bedste hold hvad kan vi bruge det til hvis vi taber
AaB AaB AaB AaB
Det er godt nok en ynkeligt mentalitet.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Lige præcis. Jo altså, han griber da nogle bolde, men seriøse afslutninger har der nærmest ikke været nogle af. Prip insisterer på at afslutte langt fra feltet.
Ja. Han har også overrasket positivt under svære betingelser.Funky skrev: ↑11. sep 2022, 15:04Enig. Pallesen har altså også gjort det fint.jonas386 skrev: ↑11. sep 2022, 15:00Problemet er jo ikke at vi lukker et mål ind sidst i halvegen. Problemet er at ci ikke allerede var foran med to på det tidspunkt. Defensivt synes jeg vi har været ok, især med en storspillende Pedro, men offensivt kommer vi med nærmest ingenting. For mange vil selv, og de afgørende aktioner af for dårligkvalitet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Vi skal nok få de to mål, vi har holdet der er langt bedere på banen. Det kræver bare at vi kan få bolden lidt længere og at vi presser til!
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885
Blot endnu en årsag til at krydse alt hvad krydses kan for at AaB får det her vendt i 2. halvleg.
Men godt nok en bekymrende ringe indsats i 1. halvleg
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Pedro ude, ser det ud til. Højholt ind.