Ham vi lejede er da væsentlig bedre
Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00
Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00
Så konsekvent, som det er gennemført, må det næsten være er taktisk valg, at man ikke har villet have bolden på Viborgs banehalvdel efter 1-0-målet.
Er sq skuffende at vi ikke formår at holde i bolden. Vi taber den jo konstant i opstillet. Og Viborg spiller den bare rundt i trekanter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han vil det hele, men han er sgu lidt rusten i det tekniske Ramkilde.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Spiller godt nok kedeligt og uden ideer… Og Pallesen - jamen…
Det er vildt hvor forudsigelig han er. Alt dør når Pallesen bliver involveret. Det er så deprimerende
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Som sædvanligt er Fossum tæt på at være blind passager på midtbanen. Jeg husker en enkelt gang han kom i et godt pres der vandt os bolden. Eller taber han alle dueller og får ikke noget positivt ud af boldbesiddelsen. Han er fejlcastet til den 8'er rolle, men vi har jo desværre ikke andre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Pallesen ville ikke være sikker mand på ret mange af 1 DIV holdene..
Han virker som en fremragende gut, og en god trupspiller..
Men han har været vores svageste led i tre sæsoner nu..
Simpelthen ufatteligt..
Han virker som en fremragende gut, og en god trupspiller..
Men han har været vores svageste led i tre sæsoner nu..
Simpelthen ufatteligt..
Alt foregår i vores højre side - Bakiz har stort set ikke været på bolden.
Forstår ikke det er Fossum der skal ned og tage i mod bolden i opbyggende spil - han har aldrig slået en ide siv aflevering
Forstår ikke det er Fossum der skal ned og tage i mod bolden i opbyggende spil - han har aldrig slået en ide siv aflevering
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ind med Ludewig for Pallesen. Unge Ross for Fossum
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Han ser ugidelig ud i presset...så hellere sæt Jeppe Pedersen indHanga skrev: ↑24. okt 2022, 19:48Som sædvanligt er Fossum tæt på at være blind passager på midtbanen. Jeg husker en enkelt gang han kom i et godt pres der vandt os bolden. Eller taber han alle dueller og får ikke noget positivt ud af boldbesiddelsen. Han er fejlcastet til den 8'er rolle, men vi har jo desværre ikke andre.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jammerlig 1. halvleg hvor Viborg FF har været bedst, det er godt nok beskæmmende at overvære viborgenserne være os overlegen i spilkoncept, løbevilje og løbemønstre. Som altid har vi kæmpe problemer i etableret spil hvor det som set så mange gange før virker til at det skal komme fra dødbolde eller fejl fra modstanderen.
Så er Viborg vist heller ikke bedre. Det er en kamp meget på det jævne. Jeg ved godt Viasat taler os lidt ned, men jf. Superliga.dk, så har vi bolden mest, har domineret mest og derudover deler vi afslutningsstats.
Dermed ikke sagt, at jeg synes, vi er klart bedst, men Viborg er altså ikke bedre pt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig det har været en lige kamp. Er mest irriteret over at vi overlod så meget initiativ efter vores egen scoring.Kunji skrev: ↑24. okt 2022, 19:51Så er Viborg vist heller ikke bedre. Det er en kamp meget på det jævne. Jeg ved godt Viasat taler os lidt ned, men jf. Superliga.dk, så har vi bolden mest, har domineret mest og derunder deler vi afslutningsstats.
Dermed ikke sagt, at jeg synes, vi er klart bedst, men Viborg er altså ikke bedre pt.
Der er dog ingen tvivl om at jeg sidder med en følelse af, at Viborg er tættere på at lave chancen til næste scoring end vi er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Ser ud til at Højholt og Prip skal ind
AaB classic at lade sig presse helt ned under græstæppet, efter føringsmålet sad man bare og ventede på en Viborg scoring.
Ramkilde langt bedre fodboldspiller end Makaric, Høgh og hvad vi ellers kan diske op med, lad os håbe han holder til det.
Pallesen er simpelthen ikke god nok, helt utroligt han fortsat er i start 11’eren.
Ramkilde langt bedre fodboldspiller end Makaric, Høgh og hvad vi ellers kan diske op med, lad os håbe han holder til det.
Pallesen er simpelthen ikke god nok, helt utroligt han fortsat er i start 11’eren.
Hold kaje, hvor er vi dårlige offensivt... Man kan godt se, at prioriteten er på forsvaret, men det er for helvede ikke Real Madrid vi spiller imod.... Og vi skal vel ret beset helst have tre point, når man ser på kampprogram og tabel...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er selvfølgelig også en slags linje
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Hold nu kæft den dommer er ringe!!!
Jeg ved ikke hvem der er kommet dårligst ud efter pausen... os eller dommeren?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14