Ja Mikkel b er et fjols, elsker at føre sig frem som om hans logik er andet end bodega logikR Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Men er man Mikkel B Ottesen, kan det naturligvis bruges som endnu mere brænde på bålet om, at Inge har en konkret dagsorden om at ødelægge AaB - ivrigt labbet i sig af proselytterne.
Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Re: Transferønsker vol. 34 (Vintervinduet 2022/2023)
Det er selvfølgelig pisse irriterende at bestyrelsen ikke vil allokere flere midler til spillerbudgettet, men der er jo ikke en stor tank at tage af, og de virker desværre ikke klar til at skyde flere penge i klubben. Og med den måde Inge har forvaltet det budget han har haft til rådighed, så forstår jeg godt at han ikke fik den bevilling.
AaB er i øvrigt i forvejen den superligaklub der bruger den største procentdel af sin omsætning på lønninger.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg mener nu han har gjort det ok, kunne være bedre sandt men kunne være værer også. AaB bruger ikke nok til det man vil, men det er en hel anden snak. Økonomien er der ikke til at lave det talent setup som man hele tiden snakker om og pengene er der ikke til sådan for alvor at løfte klubben og de sats man tog med ikke at sælge fossum, Luka og højholdt Har været dyre. Uheld eller manglende dygtighed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 18:46Det er selvfølgelig pisse irriterende at bestyrelsen ikke vil allokere flere midler til spillerbudgettet, men der er jo ikke en stor tank at tage af, og de virker desværre ikke klar til at skyde flere penge i klubben. Og med den måde Inge har forvaltet det budget han har haft til rådighed, så forstår jeg godt at han ikke fik den bevilling.
AaB er i øvrigt i forvejen den superligaklub der bruger den største procentdel af sin omsætning på lønninger.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Men er man Mikkel B Ottesen, kan det naturligvis bruges som endnu mere brænde på bålet om, at Inge har en konkret dagsorden om at ødelægge AaB - ivrigt labbet i sig af proselytterne.
Enig. Vi har nu gennem 9 år haft to sportschefer, der ikke har magtet opgaven, men begge på hver sin måde har kørt AaB nedad. Den ene gjorde det bare mere eftertrykkeligt og gennem en længere periode og fra et udgangspunkt, hvor man havde alletiders mulighed for at spinde guld. Dertil en bestyrelse og øvrig ledelse, som ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.
Ædruelighedens stemme
Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Enig. Vi har nu gennem 9 år haft to sportschefer, der ikke har magtet opgaven, men begge på hver sin måde har kørt AaB nedad. Den ene gjorde det bare mere eftertrykkeligt og gennem en længere periode og fra et udgangspunkt, hvor man havde alletiders mulighed for at spinde guld. Dertil en bestyrelse og øvrig ledelse, som ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele.
Jeg mener ligesom dig, at det begyndte før Inge. Han var bare ikke den rette mand, og det er i den forbindelse selvfølgelig helt rimeligt at stille spørgsmålstegn ved om han vitterligt kunne levere under de betingelser han er blevet stillet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Jeg mener ligesom dig, at det begyndte før Inge. Han var bare ikke den rette mand, og det er i den forbindelse selvfølgelig helt rimeligt at stille spørgsmålstegn ved om han vitterligt kunne levere under de betingelser han er blevet stillet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
I den klub havde han også opbakning til at lave de ændringer i klubben der skulle til. Samtidig var de 2 klubbers mål forskellige. Inge bad om flere penge og fik et nej. Talent delen mangler stadig at blive sat rigtigt op til det man drømte omHanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
-
R Rosenberg
- Allstar

Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Ædruelighedens stemme
Enig det mest kritiske er jo hvordan Lars søndergaard smed en top placering. Guldet var virkelig inde for rækkevidde året efter men det hele startede en lavine som man ikke har kunne rette op på. Klubben var blind på deres talent historie som enlig var held kombineret med arbejde fra Figo og Poul Erik.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 20:27Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19
Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Og alle de fejl transfers.. Der er vel en grund til klubber som Randers er gået forbi AaB og det er problemet er mere end bare sports chefen eller hvad title gaarde og Inge havde. Der mangler retning
-
R Rosenberg
- Allstar

Næ, det aner jeg intet om, hvorvidt du er.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Ja, naturligvis. Det har jeg da også stillet hundredvis af gange. Profilen passede rigtig godt, men han har naturligvis ikke leveret varen - det er tydeligt for enhver. Og det blev ikke bedre med tiden. Til hans forsvar skal også siges, at han overtog a dead man walking.
Men som med så meget andet, så har vi ikke en døjt indsigt i, hvilket regime han har arbejdet under, hvem der har styret hvad (nej til salg af uduelige pylredukker som Fossum og Prip fx), om han bare er inkompetent o.m.a. - og det er den slags mangler, der gør sådan én som Mikkel B OTTESEN (og hans disciple) så utrolig fladpandet at høre på i sit korstog, selvom han da gør sit bedste for at spille vigtig.
Ædruelighedens stemme
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Uagtet at Allan Gaarde og selvfølgelig også Mikkel fra twitten er hamrende vigtige at hive ind i transfertråden, synes du det er på transfersiden Inge har udmærket sig? Eller, vil du endda gå så langt som at anerkende at det er på transfersiden hans største fejl ligger? Jeg spørger siden du mener det er "absolut ukontroversielt" at man hiver ham tilbage for at assistere i netop det han har fejlet på.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 20:27Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19
Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Inge har fejler mindre på transfer siden end mange af hans konkurrenter
Her inde er der en ide om de lån han har lavet har kostet AaB mange penge, det har de ikke AaB har lånt på relative gode aftaler, pga man ikke har de transfer penge mange tror man har
De store fejl for mig er man burde hellere satser på at have solgt fossum, højholdr og prip da man havde på chancen så mab fik penge til at bygge vidre frem for at satse på europæiske fodbold, men bestyrelsen ønskede at gå efter den del og da man så manglede penge røg Ross. Og ifølge hvad jeg hørte så var Inges krav der skulle bruges flere penge på holdet og ungdommen
Her inde er der en ide om de lån han har lavet har kostet AaB mange penge, det har de ikke AaB har lånt på relative gode aftaler, pga man ikke har de transfer penge mange tror man har
De store fejl for mig er man burde hellere satser på at have solgt fossum, højholdr og prip da man havde på chancen så mab fik penge til at bygge vidre frem for at satse på europæiske fodbold, men bestyrelsen ønskede at gå efter den del og da man så manglede penge røg Ross. Og ifølge hvad jeg hørte så var Inges krav der skulle bruges flere penge på holdet og ungdommen
Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 18:22Jeg tror ikke, at Inge har/havde en dagsorden om at spolere noget for AaB. Jeg tror han har gjort det så godt han nu har kunnet. Det har bare efterladt os i et voldsomt morads, som jeg også er helt enig i, at han ikke er eneansvarlig for.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 18:19Det gør jeg bestemt heller ikke. Han får jo ingen executive funktion, men skal blot assistere i scouting/rekruttering. Det ser jeg som absolut ukontroversielt, når han ikke har nogen magt.
Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.
Problemet er bare, at den tilstand, som AaB er i nu, ikke er på baggrund af de seneste to år - så relevant er det måske alligevel.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 19:20
Jeg anede ikke, at du var Mikkel B Ottesen.
Problemet er bare, at den tilstand, som AaB er i nu, ikke er på baggrund af de seneste to år - så relevant er det måske alligevel.
Men godt du hylder Inge tilbage i folden - det må være af rent frygt for hvis Gaarde skulle komme ind og hjælpe lidt at du ikke synes AaB ligner lallende idioter lige nu.
Heldigvis var han fortid, han har lavet nok lort i den, og så nu....jamen ved guder...lige som igår blev helt sjov....overtrumfer det her det sgu.
Så tilbage til i den her tråd, at kigge på hvem der er i Inges netværk i stedet for at kigge på hvem der passer bedst til AaB.....Panikken er tilbage...det er fandme som Covid,.man troede liiiige man slap for det,.men nej - its back
raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:38Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39
Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.
Men godt du hylder Inge tilbage i folden - det må være af rent frygt for hvis Gaarde skulle komme ind og hjælpe lidt at du ikke synes AaB ligner lallende idioter lige nu.
Heldigvis var han fortid, han har lavet nok lort i den, og så nu....jamen ved guder...lige som igår blev helt sjov....overtrumfer det her det sgu.
Så tilbage til i den her tråd, at kigge på hvem der er i Inges netværk i stedet for at kigge på hvem der passer bedst til AaB.....Panikken er tilbage...det er fandme som Covid,.man troede liiiige man slap for det,.men nej - its backog så mindre end 24 timer efter kulminationen på hans værk.....det kunne ikke skrives bedre...
![]()
AaB kan ikke nå at få en ny ind, så man bruger Inge, som man stadig har et godt forhold til. Fordi ham og Bælum havde en plan fra før han blev fyret, den plan er næppe ændret meget. Det er de samme ting, der skal løses i truppen som der var før han sagde op/blev fyret.
Det giver god mening at udnytte hans forcer indtil AaB finder den rigtige. Når det så er sagt, så tror jeg virkelig klubben trænger til en udrensning i bestyrelsen, og på mange ledende poster i AaB...
Desværre tror jeg ikke den investor snak bliver til meget i denne omgang.
-
raekkeettre
- Allstar

Jeg forstår rationalet, hvis man tror på, at hvis man laver den samme handling kommer der et andet resultat.....det er virkelighedsforvridning...det der foregår i AaB lige nu.gravballe skrev: ↑25. okt 2022, 22:48raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:38Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45
Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.
Så tilbage til i den her tråd, at kigge på hvem der er i Inges netværk i stedet for at kigge på hvem der passer bedst til AaB.....Panikken er tilbage...det er fandme som Covid,.man troede liiiige man slap for det,.men nej - its backog så mindre end 24 timer efter kulminationen på hans værk.....det kunne ikke skrives bedre...
![]()
AaB kan ikke nå at få en ny ind, så man bruger Inge, som man stadig har et godt forhold til. Fordi ham og Bælum havde en plan fra før han blev fyret, den plan er næppe ændret meget. Det er de samme ting, der skal løses i truppen som der var før han sagde op/blev fyret.
Det giver god mening at udnytte hans forcer indtil AaB finder den rigtige. Når det så er sagt, så tror jeg virkelig klubben trænger til en udrensning i bestyrelsen, og på mange ledende poster i AaB...
At falde tilbage på, at man er så dårlig forberedt på Inges nødvendige exit, at bestyrelsen (hvis seneste officielle melding er, at nedrykning nu ikke længere er et tema) falder tilbage på at gen-rekruttere den dyreste rekruttering i AaB’s historie er jo dybt tragisk. Var det ikke fordi, der var så meget på spil, ville man kunne kalde det tragi-komisk.raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:52Jeg forstår rationalet, hvis man tror på, at hvis man laver den samme handling kommer der et andet resultat.....det er virkelighedsforvridning...det der foregår i AaB lige nu.gravballe skrev: ↑25. okt 2022, 22:48raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:38Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:
Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.
![]()
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvorfor fordrejer du debatten ved at skyde folk ting i skoene, de ikke har gjort eller har givet udtryk for?raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:38Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.jonas386 skrev: ↑25. okt 2022, 19:39
Jeg antog du mente jeg var en af 'proselytterne', da jeg postede twitter indlægget.
![]()
I forhold til det første, du rabler af: AaB's deroute startede i mine øjne ikke, da man ansatte Inge. Og stabilitet? Come on, mand. Det er så dumt, når du åbner op for posen. Du er så virkelighedsfjern på alle tænkelige parametre.
Ædruelighedens stemme
-
raekkeettre
- Allstar

Snak nu bare ordentligtR Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 23:15Hvorfor fordrejer du debatten ved at skyde folk ting i skoene, de ikke har gjort eller har givet udtryk for?raekkeettre skrev: ↑25. okt 2022, 22:38Ligesom det ikke er relevant at blande en anden sportsdirektør for over 2 år siden ind i en debat hvor uduelig den sidste sportsdirektør har været. Kig lige på status af hvor AaB er nu og hvor de var for over 2 år siden. En klub med en moral, med et image som var opbygget over mange år, med en stabil organisation, som leverede resultater som vores budget rakte til. Nu not so much over HELE linjen - Hvis Lynge havde siddet i den bestyrelse tror jeg simpelthen ikke på det ville ske.R Rosenberg skrev: ↑25. okt 2022, 21:58Der er heller ikke relevant. Ligesom det heller ikke er særligt relevant med det ramaskrig, der lyder blandt visse over denne nyhed.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 21:36Jeg forstår ikke hvorfor Gaarde er relevant i den diskussion. Det er ikke ham AaB har valgt skal hjælpe os i det kommende vindue. Men ellers er jeg da enig i at det bare generelt ikke har været godt siden 2014.R Rosenberg skrev:Sandt. Men derouten og den nedadgående spiral har jo været i gang, siden man holdt brandudsalg efter 2014. Inge har klaret det skidt, men ville ikke kunne have præsteret at klare det så skidt, hvis ikke forgængeren havde lavet et grundigt forarbejde gennem 6 års tid.Hanga skrev: ↑25. okt 2022, 19:45
Inge kom fra en bundklub i Norge der havde klaret sig over evne ift. deres økonomiske formåen. Det var vel derfor AaBs bestyrelse så et godt match. Desværre er det bare gået modsat i AaB. Holdet er blevet kontinuerligt dårligere med alt for mange udskiftninger i både trup og trænerstab.
![]()
I forhold til det første, du rabler af: AaB's deroute startede i mine øjne ikke, da man ansatte Inge. Og stabilitet? Come on, mand. Det er så dumt, når du åbner op for posen. Du er så virkelighedsfjern på alle tænkelige parametre.