Det er fanme sjovt du sådan higer efter at tale bælums indsats op, når det er så langt efter alle andre, når du samtidig er så kritisk og sort synet på Inge. Det lugter lidt af du ikke ser helt objektiv på det heleraekkeettre skrev: ↑2. apr 2023, 10:45Jeg ser ikke et stort lys i Bælum, men fedt du prøverR Rosenberg skrev: ↑2. apr 2023, 10:33I det mindste er jeg på det.raekkeettre skrev: ↑2. apr 2023, 09:48Det er så næstformanden i AaBs bestyrelse der lyver mest i det interview med Riposten så? Synes du køre helt af sporet lige nu.R Rosenberg skrev: ↑2. apr 2023, 09:46Selvfølgelig lyver han. Det er da kun meget, meget få, der tror på, at det er en gensidig aftale. Han blev fyret på gråt papir, og forsøger bare, med sin sædvanlige remse, at tale sig selv op til et sted, hvor han slet ikke hører hjemme.jonas386 skrev: ↑2. apr 2023, 09:22Jeg tror i undervurderer, at Bælum simpelthen bare er fuld af løgn - igen.
Hvis han vitterligt var kørt ud på et sidespor, og bare var talsperson, hvorfor så blive hængende? Hvem er det der har lyst til at lægge navn til de beslutninger der er truffet det sidste års tid? Og hvilken rolle havde han forestillet sig at skulle udfylde i fremtiden, hvis han allerede var kørt ud på et sidespor?
Hvis jeg var en ambitiøs direktørtype havde jeg nok trukket mig i det sekund, at jeg skulle stå som ansvarlig for andre folks dårlige beslutninger uden at have indflydelsen.
Ufatteligt, at man ikke kan se det.
Du er glad ved Bælum og ser et stort lys i ham. Det er fair. Resten af DK not so much.
Han har jo ikke skabt en skid i de fem år. Heller ikke på de 4-5 ting, han hiver frem i hvert eneste interview, og som han påstår, er hans kernekompetencer. Tværtimod er han den helt centrale figur i AaB's største nedtur nogensinde.
Det ændres ikke af, at bestyrelsen er en flok inkompetente narrehatte (hvilket jeg synes, de er).Jeg siger bare han er den mindst inkompetente person af Bestyrelsen og IAO - i det han da ikke har fucket op i hvad hans ansvar var nemlig indtægter og sponsor og oplevelse. 100% fremgang i matchday indtægter, 8 % fremgang i sponsor indtægter of en bedre oplevelse. MEN når det er sagt er det bestemt bestemt bestemt ikke godt nok, og synes bestemt ikke han har været god, men han er bare ikke på en anden planet som de andre.
Og fedt du prøver at skabe en debat, det er bare på forkerte præmisser - hvor det hele ender i fnidder og ikke en god debat.
Og inden du forsøger at dække dig ind med du ikke har sagt at bælum har gjort det godt så fremhævet du jo selv hans præsentation som noget godt i den kommentar jeg citer