Hold da op en omgang idiotiKovacs skrev: ↑20. jul 2023, 11:14Lige nøjagtigt. Vi skal være glade for dette salg af vores reservemålmand.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 11:08Pressemeddelelsen efterlader et indtryk af, at AaB gerne ville forlænge, men Theo ville af sted.
Theo, hyg dig i Kbh! Hyg dig på bænken, tæl pengene, lav dit eget 70’er inspireret tøjmærke og hæng ud med nogle woke københavnere - du bliver aldrig til en skid.
Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
-
nikilo
- 2. div

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker vol. 35 (Sommervinduet 2023)
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Man kunne i ny og næ godt ønske sig der var et krav om en nedre grænse for IQ inden man fik lov til at poste herinde….
Fuldstændig.Forza skrev: ↑20. jul 2023, 10:53Selvfølgelig skal AaB da også promovere deres spillere. Theo er trods alt u landsholdsmålmand og er et talent. Det er da helt fair. Men de udenlandske klubber har jo alle meldt pas. Sådan er gamet.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 10:49Jeg har generelt en forkærlighed for keepere. Og for at glo på deres spil.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 10:03Jeg bliver faktisk mest muggen af at læse de kommentarer der indikerer at AaB har forsøgt at tale Sander op til noget han ikke er. Det betyder i realiteten at vi har snydt klubber som City og Juventus til at tro Sander var noget særligt, alt imens alle på debatsiden selvfølgelig har vidst at han slet ikke var et stort talent. Det er så meget ekskæresten man mister og bagefter sviner til.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 09:55Jeg synes faktisk ikke, at folk taler ham ned. De giver blot deres - subjektive - vurdering af hans forcer og mangler. Det er vel okay.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 09:45Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..
Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Og jeg mener faktisk ikke at folk bare giver deres subjektive vurdering, det gjorde de hvis de beskrev hans styrker og mangler, det her handler udelukkende om mangler tilsat lidt overdrivelse..
Theo har åbenlyst et talent, men at det skulle være så out of this world, som AaB Har givet indtryk af, har jeg lidt svært ved at genkende i de kampe, jeg har det ham. Det er blot min subjektive vurdering, som går stik modsat AaB's. Og jeg medgiver da sagtens, at deres kompetencer er bedre end mine. Men det er nu engang sådan, jeg ser ham.
Og City, Inter og Juventus har jo altså ikke ment, at han er god nok - de kunne jo tilsyneladende få ham ret billigt.
Og ja, hans mangler påpeges. Men det er vel logisk, hvis man skal argumentere for, 1. hvorfor de store klubber ikke henter ham og 2. hvorfor prisen ikke er højere.
Man har generelt indtryk af at AaB har haft meget at lære her. Ikke blot ift. hvordan man kommunikerer om sine spillere, men også ift. aktiv at opsøge salg. Jeg tror man er blevet bedre til det, men "i gamle dage" havde man fornemmelsen af at Lynge lænede sig tilbage i kontorstolen og ventede på at der kom bud. Det handler om hele tiden at have aktiveret sine netværk og få gjort opmærksom på sine spillere.
Og Theo ER et stort talent. Det kan han sagtens være, samtidig med at han pt. ikke helt har haft niveauet til Superliga. Man er nød til at erkende at han kostede os point sidste sæson og var måske ligaens dårligste målmand. Men han var også kun 17 år da han blev kastet for løverne, på et hold der ikke fungerede og som havde ryggen mod muren. Han har gode forudsætninger for at udvikle sig meget og har allerede prøvet at have modgang, hvilket kan gøre ham stærkere.
Jeg er skuffet over at vi ender med at sælge vores mest hypede talent i 10 år til FCK. Og prisen gør ikke skuffelsen mindre. Jeg håber at det er EB der har fat i den lange ende og ikke BT, men uanset synes jeg vi har solgt billigt. Men vi er presset til salg, og har åbenbart heller ikke været helt klar til at gøre Theo til førstemålmand i 1 div, så jeg forstår også godt at Theo vil videre. Jeg synes så ikke at reservetjansen i FCK er den optimale udviklingsplan for ham...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Theo er uden tvivl et stort talent. Men nok desværre ikke SÅ stort et talent som vi havde håbet på. Sjældent at 18 årige stortalenter til discount priser ikke kan opstøve mere end én bejler.Hanga skrev: ↑20. jul 2023, 11:24Fuldstændig.Forza skrev: ↑20. jul 2023, 10:53Selvfølgelig skal AaB da også promovere deres spillere. Theo er trods alt u landsholdsmålmand og er et talent. Det er da helt fair. Men de udenlandske klubber har jo alle meldt pas. Sådan er gamet.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 10:49Jeg har generelt en forkærlighed for keepere. Og for at glo på deres spil.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 10:03Jeg bliver faktisk mest muggen af at læse de kommentarer der indikerer at AaB har forsøgt at tale Sander op til noget han ikke er. Det betyder i realiteten at vi har snydt klubber som City og Juventus til at tro Sander var noget særligt, alt imens alle på debatsiden selvfølgelig har vidst at han slet ikke var et stort talent. Det er så meget ekskæresten man mister og bagefter sviner til.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 09:55Jeg synes faktisk ikke, at folk taler ham ned. De giver blot deres - subjektive - vurdering af hans forcer og mangler. Det er vel okay.RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 09:45Sander ER et kæmpe talent, det er ikke bare AaB der har forsøgt at tale ham op og debatsiden der som de eneste har lugtet lunten og nu taler ham ned til en ligegyldighed. HAN ER FUCKING 18 ÅR! Han er ikke elendig, har ikke kostet os superliga pladsen, han er ikke svag under pres, han er 18 år på den vigtigste plads på banen for det dårligst spillende hold i ligaen! Jeg siger det igen, vi er med til at tale vores spillere så voldsomt ned at det smitter af..
Vi får en mindre transfersum for ham, men nogle enormt gode klausuler...
Og jeg mener faktisk ikke at folk bare giver deres subjektive vurdering, det gjorde de hvis de beskrev hans styrker og mangler, det her handler udelukkende om mangler tilsat lidt overdrivelse..
Theo har åbenlyst et talent, men at det skulle være så out of this world, som AaB Har givet indtryk af, har jeg lidt svært ved at genkende i de kampe, jeg har det ham. Det er blot min subjektive vurdering, som går stik modsat AaB's. Og jeg medgiver da sagtens, at deres kompetencer er bedre end mine. Men det er nu engang sådan, jeg ser ham.
Og City, Inter og Juventus har jo altså ikke ment, at han er god nok - de kunne jo tilsyneladende få ham ret billigt.
Og ja, hans mangler påpeges. Men det er vel logisk, hvis man skal argumentere for, 1. hvorfor de store klubber ikke henter ham og 2. hvorfor prisen ikke er højere.
Man har generelt indtryk af at AaB har haft meget at lære her. Ikke blot ift. hvordan man kommunikerer om sine spillere, men også ift. aktiv at opsøge salg. Jeg tror man er blevet bedre til det, men "i gamle dage" havde man fornemmelsen af at Lynge lænede sig tilbage i kontorstolen og ventede på at der kom bud. Det handler om hele tiden at have aktiveret sine netværk og få gjort opmærksom på sine spillere.
Og Theo ER et stort talent. Det kan han sagtens være, samtidig med at han pt. ikke helt har haft niveauet til Superliga. Man er nød til at erkende at han kostede os point sidste sæson og var måske ligaens dårligste målmand. Men han var også kun 17 år da han blev kastet for løverne, på et hold der ikke fungerede og som havde ryggen mod muren. Han har gode forudsætninger for at udvikle sig meget og har allerede prøvet at have modgang, hvilket kan gøre ham stærkere.
Jeg er skuffet over at vi ender med at sælge vores mest hypede talent i 10 år til FCK. Og prisen gør ikke skuffelsen mindre. Jeg håber at det er EB der har fat i den lange ende og ikke BT, men uanset synes jeg vi har solgt billigt. Men vi er presset til salg, og har åbenbart heller ikke været helt klar til at gøre Theo til førstemålmand i 1 div, så jeg forstår også godt at Theo vil videre. Jeg synes så ikke at reservetjansen i FCK er den optimale udviklingsplan for ham...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jamen hvad har alternativet været?
- Spille med ham i år? nej Posavec er bedre.
- Sælge ham næste år? med 6 mdr tilbage af kontrakten efter et år på bænken er prisen næppe højere end nu.
- Forlænge? det ville theo ikke.
- Spille med ham i år? nej Posavec er bedre.
- Sælge ham næste år? med 6 mdr tilbage af kontrakten efter et år på bænken er prisen næppe højere end nu.
- Forlænge? det ville theo ikke.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Fint salg så længe den hedder 10 mio og videresalgs på minimum 15 %. Kom så med en midtbane mere!!! 
Og når der ikke har været et eneste andet bud, så har vi reelt set ikke haft andre kort på hånden.
Sportsligt mister vi absolut intet. Men selvforståelsen får et slag med tanke på hvor meget vi selv har hypet ham som det største talent i årevis igennem ungdomsrækkerne.
Farvel og tak. God tur på bænken med medfølgende psykisk terror fra rollemodellen og den kollegiale Grabara.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Med AaBs udmelding om at Theo kun havde 18 måneder tilbage af sin kontrakt (var sikker på det var 24 måneder), så begynder det her pludselig at ligne et rigtigt godt salg.
En spiller der ellers ville have siddet på bænken et år og forladt klubben gratis. Stærkt arbejde af tyskerne her nu hvor han ikke ville forlænge
En spiller der ellers ville have siddet på bænken et år og forladt klubben gratis. Stærkt arbejde af tyskerne her nu hvor han ikke ville forlænge
Jeg synes, Theo og Posavec har været på nogenlunde samme niveau, så jeg havde håbet, Theo skulle spille i 1. division. Trænerne ser ud til at vurdere Posavec bedre, så fair nok, at det så peger mod et salg. Dog stadig skuffet over et beløb i omegnen 7-11 mio. kr. Håber salget skal sikre, at vi kan holde på folk som Kramer, Bakiz og Sousa.
Som jeg forstår det, er den polske psyko nærmest på vej ud ad døren derovre. Theo er dog næppe købt som en erstatnig for ham. De hiver et større navn op af hatten. Nogle steder spekuleres der i Smeichel...Jakobsen skrev: ↑20. jul 2023, 11:10Theo officielt til fuckerne.
Håber vi har fået penge nok og realistiske klausuler. Jeg kan dog også blive bekymret for om han bare ender på bænken.
Der er jo langt op til den polske psyko de har på kassen og sælger de ham forfremmer de jo nok ikke Theo de første par år.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
Stegosaurus
- Allstar

Fra træning i dag:
Ingen Diego, Noshe eller Otoa i fællestræningen. Noshe render dog rundt i fodboldtøj, så måske han har været ovre på den anden side af klubhuset og bage snobrød med fodboldskoledeltagerne.
Posavec ser skarp ud og australieren gør det Ok, måske han har rystet jetlagget af sig.
Bomholt har vist haft fingrene i Ivan Dragos medicinskab - han ligner en granvoksen mand. Synes dog ikke ham viser det store med bolden.
Poulsen og Jørgensen er sløve i småspillene og ligner spillere langt fra topform.
Widell, Sousa, Bakiz, Thelander, Pedro og Kramer gør det godt.
Prica og Helenius er svage i småspillene, og Helenius blev eddikesur på den spanske assisten da en kendelse gik imod ham.
Kappmeier var “not sure” om vi fik Tomas Diaz at se igen.
Ingen Diego, Noshe eller Otoa i fællestræningen. Noshe render dog rundt i fodboldtøj, så måske han har været ovre på den anden side af klubhuset og bage snobrød med fodboldskoledeltagerne.
Posavec ser skarp ud og australieren gør det Ok, måske han har rystet jetlagget af sig.
Bomholt har vist haft fingrene i Ivan Dragos medicinskab - han ligner en granvoksen mand. Synes dog ikke ham viser det store med bolden.
Poulsen og Jørgensen er sløve i småspillene og ligner spillere langt fra topform.
Prica og Helenius er svage i småspillene, og Helenius blev eddikesur på den spanske assisten da en kendelse gik imod ham.
Ikke noget så pinligt som sådan noget småbonde smålighed.Kovacs skrev: ↑20. jul 2023, 11:14Lige nøjagtigt. Vi skal være glade for dette salg af vores reservemålmand.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 11:08Pressemeddelelsen efterlader et indtryk af, at AaB gerne ville forlænge, men Theo ville af sted.
Theo, hyg dig i Kbh! Hyg dig på bænken, tæl pengene, lav dit eget 70’er inspireret tøjmærke og hæng ud med nogle woke københavnere - du bliver aldrig til en skid.
Sig at du er bitter, uden at sige at du er bitter.Kovacs skrev: ↑20. jul 2023, 11:14Lige nøjagtigt. Vi skal være glade for dette salg af vores reservemålmand.R Rosenberg skrev: ↑20. jul 2023, 11:08Pressemeddelelsen efterlader et indtryk af, at AaB gerne ville forlænge, men Theo ville af sted.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu har jeg læst en del om ham Tomas Diaz, men kan intet officielt finde om ham.
Er han en ungdomsspiller fra Amazonas, Barcelonas førstehold, eller fra Skagen.
Info tak.
- FlæskeFrank
Tak for updateStegosaurus skrev: ↑20. jul 2023, 11:51Fra træning i dag:
Et eller andet FCK medie mener, at Sander er hentet som u19 keeper i første omgang. Noget af en degradering fra superligamålmand, og så tilbage til u19 fodbold.
Åbenbart 3./4. Keeper, og ikke 2. Målmand. Om de har noget reel viden, eller bare gætter ved jeg ikke.
Åbenbart 3./4. Keeper, og ikke 2. Målmand. Om de har noget reel viden, eller bare gætter ved jeg ikke.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Nå nu kan alt mit galde være fuldstændig ligegyldigt. FCK fik Sander og dem herinde der mente at han ikke var et stort talent, fik deres ønske opfyldt.
Jeg tror, igen, at vi har smidt guld på gaden, men i modsætning til ementa så virker det her som om Theo selv ville videre. Og så kan jeg godt forstå at folk bliver pisse bitre, han kommer til København for at sidde på bænken og spille u19, det virker helt sindssygt at man vil tage den tur som 18 årige anden målmand i AaB..
Jeg tror, igen, at vi har smidt guld på gaden, men i modsætning til ementa så virker det her som om Theo selv ville videre. Og så kan jeg godt forstå at folk bliver pisse bitre, han kommer til København for at sidde på bænken og spille u19, det virker helt sindssygt at man vil tage den tur som 18 årige anden målmand i AaB..
Altså de henter jo en ny 2 målmand inden længe, og så skal Theo og Dietmar kæmpe om hvem der skal være 3 målmand og hvem der skal være u19 målmandjonas386 skrev: ↑20. jul 2023, 12:13Et eller andet FCK medie mener, at Sander er hentet som u19 keeper i første omgang. Noget af en degradering fra superligamålmand, og så tilbage til u19 fodbold.
Hvis vi tager klubfølelse ud af ligningen hvad vil du så helst?RicoBR02 skrev: ↑20. jul 2023, 12:18Nå nu kan alt mit galde være fuldstændig ligegyldigt. FCK fik Sander og dem herinde der mente at han ikke var et stort talent, fik deres ønske opfyldt.
A: være 2. Målmand for et 1. divisionshold og miste værdi frem mod kontraktudløb om halvandet år.
B: være 2. Målmand for de danske mestre og sandsynligvis spille i pokalen, som man er favorit til at vinde. Tjene meget mere i løn i en klub der er notorisk gode til at sælge videre til udlandet