Hvad mener du?
Runde 31: Kolding IF-AaB
Re: Runde 31: Kolding IF-AaB
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Dem har han desværre timet forkert. Forarbejde og løb fra ham selv er ellers konge.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Enig men ved ikke lige om timingen var problemet, han virkede mere tøvende i situationen og uden tro på det.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Vi spiller med 2 angribere, M Jørgensen og indtil videre Hr Usynlig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
PonySlaystation
- Superliga

Nøj Kasper Jørgensen!
- Kasper
- Allstar

Endnu et smuk mål fra Mathias Jørgensen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Tak, så ved jeg da hvem det er. Havde slet ikke set ham endnu.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Kasper
- Allstar

Hehe ja
Thelander fortsætter sit forår til glemmebogen
Hhhhhmmmmmmm...... Sort uheld... Men hvor er vores midtbane dog bekymrende svag... Dog ikke så svag som kommentatoren og billedkvaliteten.... Det hakker i vildskab her på matriklen, er jeres i orden????
Nej der er også noget galt her. Det er som om der sendes i slowmotion når AaB er på bolden.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Er du gal en kamp på ekstremt lavt niveau. Hold da kæft. Alle er gået på sommerferie. Voldsomt kedelig fodboldkamp
Drømmer jo om at spillerne på banen vil levere samme ihærdighed, så behøvede vi jo ikke engang overveje om en ligegyldig kamp imod Kolding i 1. division var tiden værd.Stegosaurus skrev: ↑24. maj 2024, 18:35Meget fornuftigt. Du har sikkert en masse indlæg, du skal have skrevet her på siden. Du er snart oppe på 11.000 - flot. Med lidt ihærdighed tror jeg du kan nå de 12.000 inden nytår. God skrivelyst.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Når det så er sagt, så må succeskriteriet være at vi spiller en god kamp, at spillere som Bomholt, Arnorsson og Adedeji viser der er noget superligaperspektiv, og at Otoa kan spille mere end 20 minutter.
Håber vi kan sige ordentligt farvel til Ahlmann med en stærk kamp, og at Højholt spiller sin sidste kamp i trøjen.![]()
Men altså, i må også lige styre jeres tudefjæs. Det er en kamp uden sportslig værdi for begge hold. Det kan aldrig blive alvorligt mere interessant end en træningskamp, bortset fra at træningskampen jo faktisk kan sige noget om holdet der går ind til sæsonen.
Men det lyder da til at jeg går glip af en rigtig topmotiveret indsats.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ikke problemer med signalet her. Sort uheld med selvmålet ja, men hvis vi skal være ærlige, burde de ha e udlignet tidligere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14