Der er aldrig noget sympatisk ved den medie og DBU favoriserede møgklub og deres hooliganfans. Klubben BIF skal bare udslettes.bonanza skrev:Jeg har også set kampene, og de hold spiller god fodbold og har stærke profiler, er kloge taktiske og er ekstremt stærke fysisk. Personligt synes jeg at det mest sympatiske hold er Brøndby, så hvis jeg skulle vælge mellem pest eller kolera er det nok dem jeg "holder med" i indeværende sæson. Nok lidt biased af at bo i København, med en hel svigerfamilie der er Brøndby fans. Synes bare det er mere jordnært, end det f.eks. er i FCM og FCK. Lad os nu se, de fleste bliver endnu mere modbydelige af at vinde et mesterskab.Hanga skrev: ↑17. maj 2024, 09:22Hvor er det i grunden trist at mesterskabet nu og de næste mange år kommer til at stå mellem de ulidelige klubber. Vi mangler bare at AGF byder sig til så er der fuld plade på hadeklubber. Så det handler alene om hvem man allerhest ser IKKE render med det, og her står FCM bare højest på min liste. Nok fordi jeg bor hvor jeg bor hvor jeg gør og fortsat har til gode at rende ind i en FCM fan, som jeg er overbevist om også ville stå på tribunen hvis den stod på 1 division som hos os.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro