FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Re: FC NORDSJÆLLAND--AAB--fr--19--07--2024--Kl. 20:00
Su-su-Superliga!
Fuld tysker-pakke, ja tak.
Fuld tysker-pakke, ja tak.
Sådan pisser man en god start væk..
Og nu skal man næsten overveje at gå i overlevelsesmode..
(håbløst at vi giver et mål væk på indlæg og hovedstød mod FCN..)
Og nu skal man næsten overveje at gå i overlevelsesmode..
(håbløst at vi giver et mål væk på indlæg og hovedstød mod FCN..)
Shit. Nu kan det blive grimt.

Tillykke til dig! Du må have en fest!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Det blir grimt det her
De får i begge tilfælde oceaner af plads at spille på i vores højre side. Der er noget, som slet ikke fungerer for midtbanen, og så bliver Otoa max-testet på, om han kan løfte opgaven i luftspillet, og ikke bare stå og kigge bold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Altså nu skal de lige samle sig selv op igen. For det første kvarter var fint, og så giver man to fjollede mål væk.
De skal lige finde bolden og roen igen.
De skal lige finde bolden og roen igen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Det er skarpt spillet af FCN, men Højholt må altså ikke bare aflevere en bold direkte ind til en FCN'er, som han gør ved første mål. Det er sgu sådan en situation, hvor Menno har talt om, at så må bolden losses ud af stadion.
I øvrigt to top-navne, som scorer for FCN. Det er nok også en del af forskellen. Desværre.
- KME
- Superliga

- Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
- Geografisk sted: 8722
- Kontakt:
Jeg så ikke det første kvarter, så kan være det så godt ud der. Men med de to mål jeg startede med at se og spillet efterfølgende, synes jeg desværre jeg ser samme takter som under tidligere trænere. Nemlig forvirrede spillere og afleveringer direkte til modstandere. Og så havde jeg nok troet vores høje pres der blev meldt ud ville være meget mere aggressivt.
Og det er naturligvis ikke trænerens skyld, men det virker ikke som om vores spil er totalt revolutioneret fra tidligere, og de samme børnefejl på enkeltniveau er der stadig i fuld flor
Og det er naturligvis ikke trænerens skyld, men det virker ikke som om vores spil er totalt revolutioneret fra tidligere, og de samme børnefejl på enkeltniveau er der stadig i fuld flor
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Den efterhånden kroniske sygdom med masser af pladser til modstanderne på kanterne af midtbanen er til gengæld stadig ikke kureret.

Jeg er ikke kæmpe-fan af Müller efter de to mål. Posa og Rinne havde maks give et mål væk der! De Boer havde måske givet 3 mål væk på de to chancer :-P
Højholt direkte skyld i et mål? Skulle han ikke være superligaprofil? Den nye Magnus
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vores ven fra down under skal vist lige lære de europæiske offside-regler...
Hvad I alverden skal han gøre ved mål nummer to?
Det er jo en god redning som er uheldig.. Det er jo ikke en såkaldt Posavev retur, som han laver..
Og hvad vil du have han skal gøre ved mål nummer 1? Ud og gribe den eller redde afslutningen?
Håber du mener det sidste, selvom jeg heller ikke kan se det er fair, fordi det første kunne ikke lade sig gøre på sådan et indlæg..
Altså otoa og Kramer skal sq dække den angriber op!!
Det ik godt nok de får så meget plads.
Det ik godt nok de får så meget plads.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Iredale ligner en dårlig udgave af Helenius.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror, man skal medgive, at lige nu ser kampbilledet noget anderledes ud, end man nok har forventet. Med 2-0 oppe efter 20 minutter står FCN langt tilbage i 3 tætte kæder og har ikke specielt travlt med noget.Frygah skrev: ↑19. jul 2024, 20:30Jeg så ikke det første kvarter, så kan være det så godt ud der. Men med de to mål jeg startede med at se og spillet efterfølgende, synes jeg desværre jeg ser samme takter som under tidligere trænere. Nemlig forvirrede spillere og afleveringer direkte til modstandere. Og så havde jeg nok troet vores høje pres der blev meldt ud ville være meget mere aggressivt.
Men stor chance, som M. Jørgensen er centimeter fra! Og så er jeg altså overhovedet ikke imponeret over Kramers og Otoas evner til at forsvare på høje bolde ind i feltet. Dér kan man tale om en kronisk svaghed!