Randers - AaB, søndag den 1. September 2024
Re: Randers - AaB, søndag den 1. September 2024
Typisk Randers lortekamp hvor de kommer foran og så bare organiserer sig.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Blir en laaaang sæson.. Der mangler så meget kvalitet hele vejen rundt!
En 0-0 kamp vi taber pga en børnefejl
Vi er på plus 10 hjørnespark og ikke et har været farligt. Så det altså heller ikke nemt at udligne mod et hold der forstår at pakke sig.
Widell har fandme også bare været ringe i dag. Irede usynlig. Helenius usynlig. Mathias Jørgensen usynlig. Ross forsøger og får laver nogle halvfarlige ting.
Otoa og Diakhite kan se sig selv i øjnene. Resten mangler meget
Otoa og Diakhite kan se sig selv i øjnene. Resten mangler meget
Træneren, der står for AaB`s dødbolde, har vist ikke gjort et særligt godt arbejde
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ja æv bæv. Men efter at være blevet kørt over de sidste to kampe, giver det i det mindste en smule håb inden kampene mod bundrivalerne. Men for seven der har været meget bøvl i opspillet. Otoa og Davisden har været slemme.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Otoa og Diakhité er bedste i dag.
Widell mangler sq kvalitet og Davidsen koster i dag. Desværre.
Vi er ik skarpe og fortjener ik at få udlignet i dag.
Der skal virkelig ligges en plan for, hvordan vi får flere nemme point.
Widell mangler sq kvalitet og Davidsen koster i dag. Desværre.
Vi er ik skarpe og fortjener ik at få udlignet i dag.
Der skal virkelig ligges en plan for, hvordan vi får flere nemme point.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Den her kamp giver mig håb. Der er helt sikkert noget at bygge videre på. Pis os at vi ikke fik hul på bylden.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Stærk kamp af centerforsvaret, men ellers ikke mange roser at uddele.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Kommentarter: AaB er komme i uføre, målene vælter ind, AaB er kommet i menneskehænder tilbage i superligaen. Siger de efter at AaB klart var banens bedste hold. Med 12 hjørnespark, 9 skud, Randers 6....altså....jeg er så træt af de fucking kommentatorer...
Dobbelt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Ja, det er en vigtig del af forklaringen Vi har så også manglet kvalitet på de afslutningsmuligheder, vi har haft, og mere end 10 hjørnespark, uden at noget bliver det mindste farligt. Men altså, jeg lægger egentlig mest mærke til, at vores spilkoncept ikke rigtig kommer til udtryk. Randers dikterer med deres røvsyge spillestil desværre kampen. Hold kæft de er kedelige at se på, men det er så det, de kan, og det kan vi ikke ryste dem ud af. Vi får ikke spillet vores spillere gode, og det er ikke noget tilfælde, og det er heller ikke kun et udtryk for vores individuelle begrænsninger - selv om det også tæller med.
Igen skal man ikke stirre sig blind på stats. Vi giver Randers den kamp, de gerne vil have. Davidsens dobbelt-dumhed er kun et symptom på det. Randers kan kun ærgre sig over, at de ikke lige var skarpe på en enkelt kontra, og så var kampen totalt lukket før tid, og fodbold-nirvana, sådan som man forstår fodbold i Randers, ville have indfundet sig.raekkeettre skrev: ↑1. sep 2024, 20:04Kommentarter: AaB er komme i uføre, målene vælter ind, AaB er kommet i menneskehænder tilbage i superligaen. Siger de efter at AaB klart var banens bedste hold. Med 12 hjørnespark, 9 skud, Randers 6....altså....jeg er så træt af de fucking kommentatorer...
Resultatet er bedre end de to foregående kampe, dele af spillet også bedre, men jeg synes egentlig, dette alligevel var den 3. kamp i streg hvor vi ligner en oprykker, som får det svært. Det er sgu en træls følelse at gå ind i en landskampspause (gaaab) på.
Tjaaaaaa... ET skud indenfor rammen i en hel kamp.... Nårrr ja de andre havde også kun et, men det gik ind. Vi er helt vildt dårlige og samtlige alarmer burde bimle i vildskab... 13 hjørnespark uden at være bare i nærheden af at være farlige... Fedt vi er sluppet af med Thelander... Vi har lige præcis ingen trusler på hjørnespark længere.... For ikke længe siden var det vores styrke 
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
100% enig. Nu skal jeg lige se os imod bundholdene og se hvad der kommer ind. Men det ligner kurs imod 1 divKlaus skrev: ↑1. sep 2024, 20:07Tjaaaaaa... ET skud indenfor rammen i en hel kamp.... Nårrr ja de andre havde også kun et, men det gik ind. Vi er helt vildt dårlige og samtlige alarmer burde bimle i vildskab... 13 hjørnespark uden at være bare i nærheden af at være farlige... Fedt vi er sluppet af med Thelander... Vi har lige præcis ingen trusler på hjørnespark længere.... For ikke længe siden var det vores styrke![]()
Hvor er Peter Sørensen dog en klaphat at høre på...Der var fint spil og vi skal til at omsætte til mål.
Peter Sørensen har virkelig set sig sur på AaB.
Og hvordan i himlens navn kan man sige, at vi var det dårligste hold mod Silkeborg.
Vi har 25 min I første halvleg, i anden havde vi styr på dem.
Det er til at brække sig over.
Peter Sørensen har virkelig set sig sur på AaB.
Og hvordan i himlens navn kan man sige, at vi var det dårligste hold mod Silkeborg.
Vi har 25 min I første halvleg, i anden havde vi styr på dem.
Det er til at brække sig over.
En meget lige kamp som vi godt kunne have fået point ud af. Stærk kamp af forsvaret hvilket er det positive vi kan tage med. Offensivt får vi desværre alt for lidt ud af vores gode perioder og når Jørgensen og Widell begge har en offday så har vi altså ikke meget at skyde med. Iredale og John har intet vist mig der giver tro på at de kommer til at slå igennem, og for Ross' er det stadig i for få kampe at han lykkes.
Træls mål de får - godt sparket ind, men de skulle aldrig have haft muligheden. Davidsen med et rigtig sløjt boldtab som han må trække frispark på. Det ser vi for meget af fra ham. Vi fik lidt penge for Højholt men han er savnet inde på den midtbane, og det siger jeg selvom jeg absolut ikke var hans største fan. Her SKAL Gow altså hive noget op af hatten indenfor de næste godt 24 timers tid.
Træls mål de får - godt sparket ind, men de skulle aldrig have haft muligheden. Davidsen med et rigtig sløjt boldtab som han må trække frispark på. Det ser vi for meget af fra ham. Vi fik lidt penge for Højholt men han er savnet inde på den midtbane, og det siger jeg selvom jeg absolut ikke var hans største fan. Her SKAL Gow altså hive noget op af hatten indenfor de næste godt 24 timers tid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Vi lignede næsten 1-til-1 holdet der rykkede ned i forrige sæson. Vi spiller fint og pænt, men har totale udfald indimellem og komplet ufarlige og uorganiserede i vores angreb eller dødbolde.Funky skrev: ↑1. sep 2024, 20:07Igen skal man ikke stirre sig blind på stats. Vi giver Randers den kamp, de gerne vil have. Davidsens dobbelt-dumhed er kun et symptom på det. Randers kan kun ærgre sig over, at de ikke lige var skarpe på en enkelt kontra, og så var kampen totalt lukket før tid, og fodbold-nirvana, sådan som man forstår fodbold i Randers, ville have indfundet sig.raekkeettre skrev: ↑1. sep 2024, 20:04Kommentarter: AaB er komme i uføre, målene vælter ind, AaB er kommet i menneskehænder tilbage i superligaen. Siger de efter at AaB klart var banens bedste hold. Med 12 hjørnespark, 9 skud, Randers 6....altså....jeg er så træt af de fucking kommentatorer...
Resultatet er bedre end de to foregående kampe, dele af spillet også bedre, men jeg synes egentlig, dette alligevel var den 3. kamp i streg hvor vi ligner en oprykker, som får det svært. Det er sgu en træls følelse at gå ind i en landskampspause (gaaab) på.
Det virker så langt fra det Van Damme skulle stå for, at jeg er komplet forvirret. Og ikke særlig optimistisk på trods af vi spiller bedre end mod BIF og AGF (måske fordi vi fik lov).
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!