AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18
Re: AaB - Vejle Søndag d. 3/11 kl. 18
Håber Widell er træt.. Ellers er det godt nok bare rendyrket sjusk at kigge på ham det sidste kvarter..
Han skulle have været ude for længst.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Hvis ikke kvaliteten i AaB spiller kommer væsentlig op så kan jeg godt se AaB komme i nedrykning fare
-
Anubit
- 1. div

- Favoritspiller: Chris Rolfe
- Geografisk sted: Svenstrup
Kan ske? Vi er i nedrykningsfare. Den fare går, desværre, ingen stederDenSataniskeHest skrev: ↑3. nov 2024, 19:57Hvis ikke kvaliteten i AaB spiller kommer væsentlig op så kan jeg godt se AaB komme i nedrykning fare
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!
Vi tager igen point på Lyngby hvilket er godkendt
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Tiden er ved at løbe ud og så står de bare og fedter rundt med den frem for at få den ind forand målet.. Simpelthen for dårligt endnu engang..
AaB med afstand det bedste hold i dag..DenSataniskeHest skrev: ↑3. nov 2024, 19:57Hvis ikke kvaliteten i AaB spiller kommer væsentlig op så kan jeg godt se AaB komme i nedrykning fare
Men tre personlige fejl fører til tre mål, så er det svært at vinde..
Især når man lader Ross sparke straffespark..
Det er simpelthen for udisciplineret. De scorer nogle gode mål, men vi laver nogle tåbelige boldtab, kaster os ned i helt fjollede satsede tacklinger.
Når man scorer 3 mål mod bundproppen, så skal det give en sejr.
En skam når man er klart bedste hold. Især i 2. halvleg.
Når man scorer 3 mål mod bundproppen, så skal det give en sejr.
En skam når man er klart bedste hold. Især i 2. halvleg.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Amen vi er så usikre i forsvaret og vi vinder ikke fordi vi bare ik er gode nok til at forvarer.Dalbjerg skrev: ↑3. nov 2024, 19:59AaB med afstand det bedste hold i dag..DenSataniskeHest skrev: ↑3. nov 2024, 19:57Hvis ikke kvaliteten i AaB spiller kommer væsentlig op så kan jeg godt se AaB komme i nedrykning fare
Men tre personlige fejl fører til tre mål, så er det svært at vinde..
Især når man lader Ross sparke straffespark..
En rigtig bundkamp med 2 ringe defensiver.
Glæder mig til der kommer en voksen ind på den midtbane.
Glæder mig til der kommer en voksen ind på den midtbane.
Efter første halvleg er det fint med et enkelt point. Efter 2. halvleg er det røvbittert at sidde tilbage med 0. Jeg stemmer i med Widells træthed. For mange afleveringer der var alt for hårde og/eller upræcise.
Alt i alt ikke ikke så positiv en slutning, men dog en runde hvor vi tager et enkelt point på alle konkurrenterne. Det må gerne være tre næste weekend, hvor vi slår Lyngby.
Alt i alt ikke ikke så positiv en slutning, men dog en runde hvor vi tager et enkelt point på alle konkurrenterne. Det må gerne være tre næste weekend, hvor vi slår Lyngby.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

Told you so:
Hold kæft, hvor er jeg træt af det sammenrend af lykkeriddere og lejesvende. Én stor gryde blandet pis.
Det er jo decideret utilgiveligt at lukke tre mål ind på hjemmebane mod historiens ringeste superligahold.
Og Müller, han napper bare aldrig en skid.
R Rosenberg skrev: ↑2. nov 2024, 10:15Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.
Hold kæft, hvor er jeg træt af det sammenrend af lykkeriddere og lejesvende. Én stor gryde blandet pis.
Det er jo decideret utilgiveligt at lukke tre mål ind på hjemmebane mod historiens ringeste superligahold.
Ædruelighedens stemme
Dybt skuffende, at vi er så shaky i forsvaret næsten hver gang, Vejle var deroppe - hvilket ikke var ofte. De scorer nogle flotte mål, nærmest ud af ingenting, men at vi ikke får lukket ned for bare 1 af de 2 sidste, det er ikke godt nok. Og så har vi altså et Ross- og Widell-problem. Vores spil er afhængigt af, at de ikke mister så mange bolde, som de gør lige nu.
Hvis nogle mente, at nogle at vores første point var lidt heldige, så er det vist pænt udlignet nu.
Hvis nogle mente, at nogle at vores første point var lidt heldige, så er det vist pænt udlignet nu.
Nej kampen i dag viser, at på trods af lidt flere point er spillemæssigt et bundhold helt på linie med de andre tre. Men vi tabte ikke i dag, og det er pointmæssigt vigtigt.Anubit skrev: ↑3. nov 2024, 19:58Kan ske? Vi er i nedrykningsfare. Den fare går, desværre, ingen stederDenSataniskeHest skrev: ↑3. nov 2024, 19:57Hvis ikke kvaliteten i AaB spiller kommer væsentlig op så kan jeg godt se AaB komme i nedrykning fare
Er det Ross, du taler om dér?R Rosenberg skrev: ↑3. nov 2024, 20:01Told you so:R Rosenberg skrev: ↑2. nov 2024, 10:15Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.
Altså til sidst skal ham den venstrebenet jo lukkes mod baglinjen og ikke åbnes op i banen.
Han skal bare skærmes
Det er for dårligt og generelt er det altså skidt med de mål imod
Og så skabte menno da total forvirring til sidst med de sidste 2 indskiftninger og ændring til 5 nede bagi
Man kan sige meget, men jeg synes ikke at lejesvende sammenligningen holder. Det er ikke intensiteten eller indstillingen den er gal med. Tværtimod vender vi jo faktisk en miserabel halvleg og et brændt straffespark. Der mangler selvfølgelig nogle spillere, og vi er stadigvæk ikke et særlig sammenspillet hold, men jeg synes dog der er ret stor forskel på det nuværende AaB og så de sidste 5-8 år når vi har mødt modgang.R Rosenberg skrev: ↑3. nov 2024, 20:01Told you so:R Rosenberg skrev: ↑2. nov 2024, 10:15Randers vinder nok i dag. AGF vinder nok i morgen. Aa. B. kan derefter slå et lille hul til stregen, ergo snubler de nok søndag.
Og nej, jeg synes ikke resultatet er acceptabelt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Lidt af et mål Juwara laver men vi er lidt passive der. Så lad os få sejren i Lyngby i stedet, endelig er der ikke karantæne roulette, så vil vi have den sejr.
Widell er desværre ringe, og det er lang tid siden, at han har været god. Et ærgerligt resultat.
Håbløs træner arbejde til sidst! Det er komplet tåbeligt at sætte Kelvin John på banen isteden for Davidsen, der var tydelig usikkerhed omkring formation og placering
Müller…. Endnu en håbløs kamp
Müller…. Endnu en håbløs kamp