Hvis en fodboldspiller er svensker, eller bare har været med færgen til Göteborg, så er han ifølge Gamen verdensmester og kommende ballon D'Or-vinder.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-thisted
Håber han får en masse spilletid og kommer stærkere tilbage.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
@baresi - hvad kommer der til at ske?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Gustav Ørsøe Christensen meldes færdig i Hertha Berlin.
20 årig venstre wing med en fortid, som U19 topscorer i FCM.
Hertha vil gerne leje ham ud, og med en Transfermarkt værdi på 500 euro, tænker jeg ikke det er umuligt med frikøbsklausul.
Hertha vil gerne leje ham ud, og med en Transfermarkt værdi på 500 euro, tænker jeg ikke det er umuligt med frikøbsklausul.
jeg nævnte tidligere at der man var ude efter en til forsvaret sikkert et talent (og tjek ved den)Gaarde6 skrev: ↑3. feb 2025, 11:03https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... il-thisted
og en ung til de offensive positioner (jeg hørte et løst rygte om at man har kigget på Duelund, men den kan jeg ikke lige gøre mere konkret) men ved da at ham B93 gutten spøger.
Jeg tror godt der endnu kan ryge en mere ud på leje eller mindre salg, og HÅBER man lægger pengene for ham b93
men må være ærlig at jeg ikke har fået en note idag om der er en på vej ind - det er baseret på hvad jeg tidligere har hørt.
men overordnet syns jeg sgu det er et fint vindue
Jeg får lidt Andreas Poulsen vibes over ham, et stort FCM talent der aldrig har vist noget på senior niveau, så længe vi snakker lejeaftale kan det ikke skade det helt store økonomisk, men jeg synes dog vi er ved at nå en grænse for hvor mange lejesvende vi skal have i truppen.DarkHorse9000 skrev: ↑3. feb 2025, 13:49Gustav Ørsøe Christensen meldes færdig i Hertha Berlin.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han er sikkert også blevet sprøjtet ind i deres DNA ude på heden. Så ellers tak.troelsh skrev: ↑3. feb 2025, 14:34Jeg får lidt Andreas Poulsen vibes over ham, et stort FCM talent der aldrig har vist noget på senior niveau, så længe vi snakker lejeaftale kan det ikke skade det helt store økonomisk, men jeg synes dog vi er ved at nå en grænse for hvor mange lejesvende vi skal have i truppen.DarkHorse9000 skrev: ↑3. feb 2025, 13:49Gustav Ørsøe Christensen meldes færdig i Hertha Berlin.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Til 500 euro skal jeg nok dække den klausul. Jeg skal bare have et trøjesponsorat, som Lars Lilholt havde på Mads Emil Madsen.DarkHorse9000 skrev: ↑3. feb 2025, 13:49Gustav Ørsøe Christensen meldes færdig i Hertha Berlin.
Synes heller ikke vi skal leje ham, men han var da øjensynligt et ret stort talent i FCM og meget meget målfarlig på ungdomsniveau. Hvis de fristiller ham, er det da værd at prøve ham af. En lille videresalgsklausul kunne måske også gå an.
Ikke at jeg kender det store til hans evner, eller hvorfor han ikke kan få det til at fungere i Herta, men de 31 mål i U19-ligaen og 8 mål i 12 kampe for reserverne i Berlin er jo meget pænt.
Ikke at jeg kender det store til hans evner, eller hvorfor han ikke kan få det til at fungere i Herta, men de 31 mål i U19-ligaen og 8 mål i 12 kampe for reserverne i Berlin er jo meget pænt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Har vi en mand i lufthavnen?
Håber godt nok vi får en venstrebenet højre wing ind med mål i støvlerne. Det er for mig sidste brik vi mangler, kan man få Seydal/Helle i gang på toppen også, så tror jeg ikke den 7 plads er helt umulig.
Håber godt nok vi får en venstrebenet højre wing ind med mål i støvlerne. Det er for mig sidste brik vi mangler, kan man få Seydal/Helle i gang på toppen også, så tror jeg ikke den 7 plads er helt umulig.
Så ham spille som indskifter for et års tid siden, hvor han ikke gjorde det store væsen af sig. Men Hertha er givet parat til at skubbe ham videre, så synes han er værd at samle op, hvis det koster gratis.jonas386 skrev: ↑3. feb 2025, 15:26Synes heller ikke vi skal leje ham, men han var da øjensynligt et ret stort talent i FCM og meget meget målfarlig på ungdomsniveau. Hvis de fristiller ham, er det da værd at prøve ham af. En lille videresalgsklausul kunne måske også gå an.
Hertha har allerede pisset en mulig oprykning væk i år, og har snart været på 2. Klasse i så lang tid, at klubben er nødt til at ryste posen. Da jeg så dem spillede Hertha rimeligt primitivt med en stor tankcenterforward, og indlægsspil. Hertha er langt om længe begyndt at satse på egne talenter, og Scherhant på venstre kant og Winkler på højre kant er netop udtryk for det. Christensen er altså oppe mod unge knægte fra Berlin, der begge har været på tyske U-landshold.
In verbis simus faciles
Nå ligegyldigt. Han fortsætter i Ingolstadt i 3. Liga
In verbis simus faciles
Der kommer næppe til at ske flere tilgange. Spørgsmålet er om vi kan afsætte Adedeji som ligner en spiller man har givet op på.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jesper Cornelius på vej til Lyngby fra Hobro. Ham gad jeg virkelig godt have set i AaB. Vilde spidskompetencer, men stadig meget uskolet...
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Imponerende hvad de har gang i på Amerikavej.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Absolut, der sker mange spændende ting derude, og de får virkelig rykket mange spillere videre og forløst deres potentiale.
Kender ham kun af omtale, men Lyngby og Vejle har begge får en fit angriber modsat os.Seydel kan sagtens være god og på papiret er han klart bedre end Cornelius, men jeg tog gerne en lidt dårligere angriber som så ikke skulle “rehabiliteres først.
RAUS RAUS SSE!
https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -dukker-op
"James Gow regner ikke med, at AaB laver flere handler i vinterens transfervindue, selv om der er et par timer tilbage."
"James Gow regner ikke med, at AaB laver flere handler i vinterens transfervindue, selv om der er et par timer tilbage."
-
PonySlaystation
- Superliga

Det er jo dejligt at have en ledelse der handler rettidigt, men det gør da aftenen en del mindre spændendeSauer skrev: ↑3. feb 2025, 20:22https://bold.dk/fodbold/klubber/AaB/nyh ... -dukker-op
Hvem sender noget her før vinduet lukker?
Ville ripodsten ikke gå live som sidste vindue ?
Ville ripodsten ikke gå live som sidste vindue ?