Aaaah.... Det var sgu alligevel for stærk tobak sådan en søndagPatmand skrev: ↑26. jan 2025, 17:11Ja altså…klappe i…som en Östers…ah har har har!R Rosenberg skrev: ↑26. jan 2025, 15:30Warum?Patmand skrev: ↑26. jan 2025, 14:37Man gør nok bedst i at klappe i omkring det skifte.R Rosenberg skrev: ↑25. jan 2025, 22:44Den tidligere midtbanekriger for AaB, Daniel Ask, har skrevet kontrakt med oprykkerne fra Östers.![]()
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Ædruelighedens stemme
Posavec er skiftet fra hans kroatiske klub, hvor det blev til tre kampe til det Slovenske oprykkerhold NK Primorje på en lejeaftale.
Nok en af de AaB spiller jeg har haft sværest ved at danne mig en mening. Det så skift ud i starten, men vi har også set andre målmænd se shaky ud før de blev indspillet ind på et nyt hold. Andreas Hansen ramte jo f.eks. også først højt niveau efter en 10 kampe hos FCN.
Omvendt var det virkelig skidt og han blev droppet af flere trænere.
1 division blev en oprejsning, hvor han var blandt de bedste, men også på et dårligere niveau. Især kampen i Kolding i efteråret 2023 var stor med reddet straffespark, fed jubel siddende på overliggeren. En mand der spiller Som ramt af lynet på klaver vinder derudover også et par point.
Alt i alt tænker jeg dog Müller er en markant bedre målmand selvom mit indtryk af Posa blev meget bedre med tiden.
Nok en af de AaB spiller jeg har haft sværest ved at danne mig en mening. Det så skift ud i starten, men vi har også set andre målmænd se shaky ud før de blev indspillet ind på et nyt hold. Andreas Hansen ramte jo f.eks. også først højt niveau efter en 10 kampe hos FCN.
Omvendt var det virkelig skidt og han blev droppet af flere trænere.
1 division blev en oprejsning, hvor han var blandt de bedste, men også på et dårligere niveau. Især kampen i Kolding i efteråret 2023 var stor med reddet straffespark, fed jubel siddende på overliggeren. En mand der spiller Som ramt af lynet på klaver vinder derudover også et par point.
Alt i alt tænker jeg dog Müller er en markant bedre målmand selvom mit indtryk af Posa blev meget bedre med tiden.
RAUS RAUS SSE!
Tipsbladet skriver at Thelander skifter til nedrykningskonkurrenterne fra Lyngby.
Det var jo selvfølgelig risikoen, at han kunne komme til en konkurrent, men vi vidste jo godt, at Thelander var på vej ned af bakke og det er også sigendem, at SIF ikke har gidet beholde ham uden løntilskud. TIlmed Får Lyngby næppe den skarpeste stopper efter en opstart uden kampe.
RAUS RAUS SSE!
Sander lejes ud til Hvidovre, efter Filip Djuric skifter til Horsens. Overraskende godt valg synes jeg, og nok bedre end det ligue 2 skifte der gik i vasken.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
R Rosenberg
- Allstar

AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
Ædruelighedens stemme
Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
-
R Rosenberg
- Allstar

Klap dog kebabben.Dalbjerg skrev: ↑3. feb 2025, 21:47Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
Ædruelighedens stemme
Fint for Sander. Han skal snart til at spille, hvis udviklingen skal holdes ved lige. Håber han bliver et stort navn, men tvivler på at det bliver i FCK.
Ja, virker som et fint skifte. Han kan blive boende i København og forhåbentlig spille sig varm til et permanent skifte væk fra FCK.
Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..R Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 22:22Klap dog kebabben.Dalbjerg skrev: ↑3. feb 2025, 21:47Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
Hvorimod Posavec var en misforstået stjerne.. Misforstået af hvor mange trænere i AaB? 3-4 trænere?
Som så åbenbart er blevet misforstået i endnu en klub nu..
Måske Posavec bare ikke har mere kvalitet end 1. DIV..
Men jaja, lad os se, om ikke Theo Sander kommer til at få ret pæne rapporter nede fra 1. DIV..
Men så okay, så er han jo også ved at være en gammel herre, som ingen tør tage en chance på igen..
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg har stadig til gode at se nogen gøre ham til den primære årsag til nedrykning,.selvom det postuleres af visse drama queens.Dalbjerg skrev: ↑4. feb 2025, 02:04Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..R Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 22:22Klap dog kebabben.Dalbjerg skrev: ↑3. feb 2025, 21:47Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
Hvorimod Posavec var en misforstået stjerne.. Misforstået af hvor mange trænere i AaB? 3-4 trænere?
Men jaja, lad os se, om ikke Theo Sander kommer til at få ret pæne rapporter nede fra 1. DIV..
Men så okay, så er han jo også ved at være en gammel herre, som ingen tør tage en chance på igen..
Men man skal nok ikke have alverden at flytte rundt med for at kunne se, at vi nok med en pæn sandsynlighed kunne have skrabet dét ene point mere sammen, havde vi ikke skullet ud i det eksperiment for at generere et salg.
Unødigt gamble med en ung keeper, vanrøgt af klubben.
Ædruelighedens stemme
Du har selv lige skrevet i transfertråden, at vi ikke var rykket ned, hvis vi havde haft en anden på mål en Sander. Det lyder da ret meget som "primær årsag".R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 06:05Jeg har stadig til gode at se nogen gøre ham til den primære årsag til nedrykning,.selvom det postuleres af visse drama queens.Dalbjerg skrev: ↑4. feb 2025, 02:04Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..R Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 22:22Klap dog kebabben.Dalbjerg skrev: ↑3. feb 2025, 21:47Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
Men man skal nok ikke have alverden at flytte rundt med for at kunne se, at vi nok med en pæn sandsynlighed kunne have skrabet dét ene point mere sammen, havde vi ikke skullet ud i det eksperiment for at generere et salg.
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg citerer lige en meget klog mand:AaBager skrev: ↑4. feb 2025, 16:29Du har selv lige skrevet i transfertråden, at vi ikke var rykket ned, hvis vi havde haft en anden på mål en Sander. Det lyder da ret meget som "primær årsag".R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 06:05Jeg har stadig til gode at se nogen gøre ham til den primære årsag til nedrykning,.selvom det postuleres af visse drama queens.Dalbjerg skrev: ↑4. feb 2025, 02:04Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..R Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 22:22Klap dog kebabben.Dalbjerg skrev: ↑3. feb 2025, 21:47Vend dog pladenR Rosenberg skrev: ↑3. feb 2025, 21:28
AaB > FCK > Hvidovre. Det lugter ikke voldsomt meget af fremadstormende talent.
"Livet må godt nok være nemt, når man lever det i sort/hvid"
Ædruelighedens stemme
Du skriver direkte "Men så var vi ikke rykket ned..."R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 18:05Jeg citerer lige en meget klog mand:AaBager skrev: ↑4. feb 2025, 16:29Du har selv lige skrevet i transfertråden, at vi ikke var rykket ned, hvis vi havde haft en anden på mål en Sander. Det lyder da ret meget som "primær årsag".R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 06:05Jeg har stadig til gode at se nogen gøre ham til den primære årsag til nedrykning,.selvom det postuleres af visse drama queens.Dalbjerg skrev: ↑4. feb 2025, 02:04Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..
Hvad er der jeg misforstår?
...og tak i øvrigt
Legaliser pyro!
-
R Rosenberg
- Allstar

Ikke at forstå og at misforstå er ikke det samme.AaBager skrev: ↑4. feb 2025, 18:47Du skriver direkte "Men så var vi ikke rykket ned..."R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 18:05Jeg citerer lige en meget klog mand:AaBager skrev: ↑4. feb 2025, 16:29Du har selv lige skrevet i transfertråden, at vi ikke var rykket ned, hvis vi havde haft en anden på mål en Sander. Det lyder da ret meget som "primær årsag".R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2025, 06:05Jeg har stadig til gode at se nogen gøre ham til den primære årsag til nedrykning,.selvom det postuleres af visse drama queens.Dalbjerg skrev: ↑4. feb 2025, 02:04Det er bare lidt komisk, at Theo Sander skal gøres til den primære årsag til nedrykning..
Hvad er der jeg misforstår?
...og tak i øvrigt
Ædruelighedens stemme
Det er da et fint skifte for Theo. Han er vel nærmest garanteret spilletid fra start for et tophold i 1. division. Hvis han gør det godt, og træffer det rigtige valg til sommer, er der masser af tid til at få gang i en fornuftig karriere. Måske et skifte til Norge, hvor opmærksomheden fra danske medier er mindre, vil være godt for hans udvikling, og mon ikke han kan finde et af de bedre hold i ligaen der vil tage chancen med enten et lån eller en transfer?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Kunne nemt se Theo Sander ende i Viborg. De bokser med positionen og har gode relationer til FCK, hvor de står først til at købe de talenter der falder ud af truppen.jonas386 skrev: ↑5. feb 2025, 11:18Det er da et fint skifte for Theo. Han er vel nærmest garanteret spilletid fra start for et tophold i 1. division. Hvis han gør det godt, og træffer det rigtige valg til sommer, er der masser af tid til at få gang i en fornuftig karriere. Måske et skifte til Norge, hvor opmærksomheden fra danske medier er mindre, vil være godt for hans udvikling, og mon ikke han kan finde et af de bedre hold i ligaen der vil tage chancen med enten et lån eller en transfer?
Nu er jeg ikke Viborg fan, selvom jeg bosiddende i Viborg, men HVIS jeg var, ville jeg nu ikke mene Viborg bokser med målmandsposten. Jeg synes de har en utrolig stærk førstemålmand og de har netop forlænget med deres 2. målmand.Eksil skrev: ↑5. feb 2025, 13:32Kunne nemt se Theo Sander ende i Viborg. De bokser med positionen og har gode relationer til FCK, hvor de står først til at købe de talenter der falder ud af truppen.jonas386 skrev: ↑5. feb 2025, 11:18Det er da et fint skifte for Theo. Han er vel nærmest garanteret spilletid fra start for et tophold i 1. division. Hvis han gør det godt, og træffer det rigtige valg til sommer, er der masser af tid til at få gang i en fornuftig karriere. Måske et skifte til Norge, hvor opmærksomheden fra danske medier er mindre, vil være godt for hans udvikling, og mon ikke han kan finde et af de bedre hold i ligaen der vil tage chancen med enten et lån eller en transfer?
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

Status på et par tidligere IAO rekrutteringer:
Vladimir Prijovic der var i AaB i 21/22 sæsonen uden succes er nu blevet 22 år og spiller semi-fast som LB for Subotica i den bedste serbiske række.
Timothee Nkada der var i AaB i 20/21 sæsonen uden succes er nu blevet 25 år. Spiller for Rodez i franske Ligue 2. Han er topscorer i ligaen med 11 mål i 18 kampe.
Vladimir Prijovic der var i AaB i 21/22 sæsonen uden succes er nu blevet 22 år og spiller semi-fast som LB for Subotica i den bedste serbiske række.
Timothee Nkada der var i AaB i 20/21 sæsonen uden succes er nu blevet 25 år. Spiller for Rodez i franske Ligue 2. Han er topscorer i ligaen med 11 mål i 18 kampe.