AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Funky » 22. mar 2025, 18:13

PonySlaystation skrev:
21. mar 2025, 16:17
Hvem fortæller Swansea at vi har fortudt og at de ikke kan få ham alligevel? ;)
Footage af Gow og Nagel som sender kontrakten tilbage til Swansea:
https://pin.it/2lrqPW0iJ
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af doukas » 25. mar 2025, 20:44

Widell kan nu officielt skrive en A-landskamp på CV'et
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pollack2 » 25. mar 2025, 21:54

doukas skrev:
25. mar 2025, 20:44
Widell kan nu officielt skrive en A-landskamp på CV'et
Han fik kun få minutter, men nogen som kan gi en lille beskrivelse?

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af ebbejeppe » 12. jun 2026, 08:47

https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/

Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Jakobsen » 12. jun 2026, 11:49

ebbejeppe skrev:
12. jun 2026, 08:47
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/

Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Jeg er lidt splittet.
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af KongGulerod » 12. jun 2026, 16:51

Jakobsen skrev:
12. jun 2026, 11:49
ebbejeppe skrev:
12. jun 2026, 08:47
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/

Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Jeg er lidt splittet.
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.
Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.

DellOrto
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 19. feb 2021, 22:01
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af DellOrto » 12. jun 2026, 17:01

KongGulerod skrev:
12. jun 2026, 16:51
Jakobsen skrev:
12. jun 2026, 11:49
ebbejeppe skrev:
12. jun 2026, 08:47
https://aabsport.dk/nyheder/2026/juni/m ... slutrunde/

Opløftende nyhed i en kedelig tid. Synes jeg, at det er en fornuftig prioritering at sende dem til slutrunden, selvom det går lidt ud over opstarten. Det kan være et godt udstillingsvindue og med den nuværende økonomi må man gribe de muligheder, der kan komme for at opbygge potentielt gode salgscases
Jeg er lidt splittet.
Det vitgiste i AaB lige nu er, at få optimeret førsteholdet og lige i den her omgang er vores U19 spillere jo ikke nogen i periferien.
Jeg havde nok hellere set man havde holdt dem hjemme og fået dem spillet ind. Nu skal vi i stedet spilde opstart på Müller/de Boer, Jasson og hvad fanden nulbonnerne nu ellers går rundt og hedder.
Jeg er sådan set enig, men på den anden side er det også vigtigt at sende et signal til de andre spillere på akademiet om, at AaB ikke står i vejen for den slags oplevelser. Vi står i en utroligt svær konkurrencesituation, hvor vi hele tiden risikerer at miste de 2-3 bedste på hver årgang, så det er med at gøre sig så attraktiv som muligt.
Møller og Grønkjær har udløb til næste år, jeg ved ikke hvordan det går med forlængelser, men måske de får vist sig godt frem og der ligger nogle salg og venter.
Ikke at jeg ønsker det, men sådan ligger landet
Det er en prøvelse, at være forelsket i dig

Besvar