AaB vs. Lyngby
Re: AaB vs. Lyngby
Jeg vil mene, John har gang i sin bedste kamp for AaB so far.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Man sidder godt nok nervøst i stolen hver gang, Lyngby har fat i bolden.
Det kan der ikke være tvivl om. Der er god plads at løbe i og det udnytter han godt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Godt nok solid indsats af Bomholt..
Han skal spilles meget mere..
Han skal spilles meget mere..
Vi skal have scoret til 3-1 ellers smider vi det næsten med statsgaranti... ser så shaky ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Gå over i 4-4-1-1 ud med John. Helenius helt på toppen. John har ikke været ringe, men vil gerne have en boldfast angriber ind nu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo ikke fordi Lyngby er en stor trussel, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at det kan blive ved med at gå godt, at vi pisser bolde væk. Jeg frygter virkelig en Gytkjær-indskiftning.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Vi skal have scoret en gang mere. Tror ikke vi holder Lyngby fra det andet mål, og slet ikke med de uprovokerede fejlafleveringer vi ser fra Kramer og Pudel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Bold omgangen I vores forsvar er godt nok elendigt
Menno skal skifte nu
Der skal snart justeres et eller andet. Ser farligt ud, hver gang vi mister bolden.
Savner Pedro. Han er den smadremand der mangles lige nu.
Godt nok ikke særligt trygt at være vidne til det her..
Det kan da umuligt være meningen at vi skal stå SÅ dybt? Kom nu lidt frem for dælen da vi er jo ikke i nærheden af at lukke kampen og har heller ikke kontrol over den. Vi er så passive!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er sq bekymret for vi er virkelig ik gode til og holde i bolden igen igen. Lyngby har dobbelt så mange pasninger.
Der skal skiftes lidt ud nu
Der skal skiftes lidt ud nu
Han ser til gengæld temmelig flad ud i sine defensive indsatser nu. Ligner en nødvendig udskiftning.
Det tror jeg heller ikke. Men vi er åbentlyst så bange for at rykke ned, at det hindrer.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Enig...
Men. Man forstår også godt Menno lidt...
Det er jo ikke lige frem fordi løsningerne sidder i kø ude på bænken i dag..