Man overlever ikke på denne her måde. Desværre
AaB vs. Lyngby
Re: AaB vs. Lyngby
Vi havde vundet sikkert med en bare nogenlunde chanceudnyttelse, men når vi er så ringe til at omsætte, ja, så kan alting ske.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Det lugter lidt af nedrykning når man også ser på de chancer der brændes
Bruus..
Det er godt nok ikke på øverste etage, som styrken sidder..
Det er godt nok ikke på øverste etage, som styrken sidder..
andreas bruus hvad fanden ligner det der
Jeg er så bekymret over, den manglende kølighed. Det er 1000x nemmere at jagte, og den her usikkerhed kan blive dyr. Vi skal simpelthen udnytte vores chancer. Jasson brænder 2, Ross 1 og Jørgensen har 1 på stolpen. Det er ikke holdbart i den her fase.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Jeg er simpelthen grund-UIMPONERET over Bruus!!! Hvad fanden i helvede bidrager han egentlig med???
Hvis vi rykker ned, så bliver det på grund af vores ufattelig dårlige defensive organisation.DenSataniskeHest skrev: ↑11. apr 2025, 20:49Det lugter lidt af nedrykning når man også ser på de chancer der brændes
Kæft vi har smidt mange point på at blive nervøse og trække os tilbage

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den her kamp viser 100% at vi nu kan rykke ned. Hvis ik det er gået op for klubben, så skal de til og tænke på det nu.
Vores forsvar og midtbane hænger slet ik sammen og vi giver så mega meget spil væk.
Jeg er mega bekymret for nedrykning…
Vores forsvar og midtbane hænger slet ik sammen og vi giver så mega meget spil væk.
Jeg er mega bekymret for nedrykning…
Vi skal jo nærmest være glade for det ene point. Øv for en oplevelse. Det er på eb eller anden måde bittert end at blive kørt ud af banen imod Viborg
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Vild xG statistik...
AaB kan takke sig selv for, at de ikke har fået 6 point i stedet for 2 i de sidste to kampe..
Kunne let gå galt i dag, men xG siger alt.. De skulle jo bare have dræbt denne kamp..
Og så ser de virkelig ud til at være i dårlig form...
AaB kan takke sig selv for, at de ikke har fået 6 point i stedet for 2 i de sidste to kampe..
Kunne let gå galt i dag, men xG siger alt.. De skulle jo bare have dræbt denne kamp..
Og så ser de virkelig ud til at være i dårlig form...
Den første til Jasson var ikke ligefrem en chance, man kunne forvente en scoring på. Men 3 kæmpemæssige chancer brændt. Og MJ på stolpen i første. For satan det er bittert. Selv med så pivnervøst spil burde den sejr have været sikret.
Selvfølgelig er det gået op for klubben for længe siden, det er da også derfor der ser så nervøst ud.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvor er AaB dog bare blevet det mest elendige, bovlamme lortehold efterhånden.
Man sidder ALDRIG med følelsen af, at den skal vi nok vinde.
Man er presset totalt i bund og parkerer den gennemhullede bus mod decideret elendige hold som Lyngby og Vejle. Det er beskæmmende, der er grimt, det er så uendeligt uværdigt.
Tak for den pisspand med bræk, SSE22!
Man sidder ALDRIG med følelsen af, at den skal vi nok vinde.
Man er presset totalt i bund og parkerer den gennemhullede bus mod decideret elendige hold som Lyngby og Vejle. Det er beskæmmende, der er grimt, det er så uendeligt uværdigt.
Tak for den pisspand med bræk, SSE22!
Ædruelighedens stemme
Tjaaaa, forstår godt folk siger det..Nestor skrev: ↑11. apr 2025, 20:52Hvis vi rykker ned, så bliver det på grund af vores ufattelig dårlige defensive organisation.DenSataniskeHest skrev: ↑11. apr 2025, 20:49Det lugter lidt af nedrykning når man også ser på de chancer der brændes
![]()
![]()
Men prøv lige at kigge på de sidste to kampe..
De kampe kunne være vundet med to, også selvom defensiven er dårlig..
Det er altså 5 stk 100 % chancer i de her to kampe, som ikke gav mål..
Jeg tror roligt, du kan regne med, at det er gået op for dem. Jeg gætter på, det sidder i hovedet på dem konstant. Det synes jeg, man kan se.
3 - mindst 3 - kæmpemæssige muligheder i 2. Halvleg…. TRE KÆMPECHANCER!!!! AAAAAAAAARRRGHH!!!!!
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vi slider med det uden Widell, han har udviklet sig til det bindeled på midten, alligevel skaber vi de største chancer når de går så højt på os.
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af
Der bliver kæmpet for alle pengene. Det lignede lidt den kamp mod lyngby i efteråret hjemme
Vi skal ud og have alle 3 point nede i Silkeborg, så vi kan få den streg længere på afstand. Chancer skaber vi nok af