Tænker snare ned
Kolding IF - AaB (19. juli 2025)
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Kolding IF - AaB (19. juli 2025)
Det er sgu ikke kun Müller, der pt er et svagt led på holdet.
- Vi har ingen forsvarsgeneral på holdet, og med Marc Nielsen på banen heller ingen kvalitet på vback
- Vi har mange solide spillere til midtbanen, men ikke nogen rigtigt kreativ type
- Bortset fra MJ og en evigt skadet Helenius har vi ingen proven målmager i front.
- Vi har ingen forsvarsgeneral på holdet, og med Marc Nielsen på banen heller ingen kvalitet på vback
- Vi har mange solide spillere til midtbanen, men ikke nogen rigtigt kreativ type
- Bortset fra MJ og en evigt skadet Helenius har vi ingen proven målmager i front.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Dem der kun har haft hån til overs for tanken om at AaB godt kan tage turen ned i 2 div også er forhåbentlig ikke helt så sikre længere. Kolding er tættere på 2-0 end vi er på udligningen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Grædekoret er altså lidt for komisk lige nu, trods alt.
Makolli har spillet en ellers udmærket kamp, men fik så lige leveret en signatur sparken-forbi-bolden.
Makolli har spillet en ellers udmærket kamp, men fik så lige leveret en signatur sparken-forbi-bolden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Bombommelom
- 2. div

- Favoritspiller: Kosten
Og sportschefen for den sags skyld...
Frustrationer
Det er intet mindre end skandaløst hvis man taber med en mand i overtal efter 0-0 ved pausen og alle alarmklokker bimler fortsat.
Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Valdemar Møller og Skovgaard bør starte næste gang, vi virker allerede mere farlige
Uanset resultatet er det alarmende! Selv en sejr kan ikke sløre, at AaB intet har at gøre i SL.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:33Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Jeg synes virkelig ikke, der er den store forskel i kvalitet på det hold, vi rykkede op med, og det hold, jeg har set i dag.Portland skrev: ↑19. jul 2025, 15:35Uanset resultatet er det alarmende! Selv en sejr kan ikke sløre, at AaB intet har at gøre i SL.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:33Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Det hold vi rykkede op med var pinlig ringe bortset fra de første få kampe.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:38Jeg synes virkelig ikke, der er den store forskel i kvalitet på det hold, vi rykkede op med, og det hold, jeg har set i dag.Portland skrev: ↑19. jul 2025, 15:35Uanset resultatet er det alarmende! Selv en sejr kan ikke sløre, at AaB intet har at gøre i SL.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:33Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Det hold var også en skændsel for SL
Har lige set målet på bold.dk - kæmpe drop! Jeg havde snuppet det skud 10 af 10 gange. Kæft hvor ringe.
Det vil da være en gigantisk skandale hvis vi taber kampen i dag. Vi er for fanden da en mand i overtal i mere end en halvleg, det er rystende… vi har ekstremt travlt med at få alt det sportslige på plads, er bange for Horsens og Lyngby er stukket af, før vi får sat et ordentlig hold sammenFunky skrev: ↑19. jul 2025, 15:38Jeg synes virkelig ikke, der er den store forskel i kvalitet på det hold, vi rykkede op med, og det hold, jeg har set i dag.Portland skrev: ↑19. jul 2025, 15:35Uanset resultatet er det alarmende! Selv en sejr kan ikke sløre, at AaB intet har at gøre i SL.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:33Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Glem alt om andet end top/bund 7-10
Men det rykkede op.Portland skrev: ↑19. jul 2025, 15:40Det hold vi rykkede op med var pinlig ringe bortset fra de første få kampe.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:38Jeg synes virkelig ikke, der er den store forskel i kvalitet på det hold, vi rykkede op med, og det hold, jeg har set i dag.Portland skrev: ↑19. jul 2025, 15:35Uanset resultatet er det alarmende! Selv en sejr kan ikke sløre, at AaB intet har at gøre i SL.Funky skrev: ↑19. jul 2025, 15:33Kommer vel an på, hvordan det resultat kommer i hus. Lad os nu lige se de sidste 20 minutter med.
Det hold var også en skændsel for SL
Anyway, det er altså komisk at læse folk skrive som om forventningen er, at AaB skulle stille op med et fuldgodt superligahold.
Jasson er godt nok kommet skidt ind i kampen.
Mon ik Zinck blir fyret efter at have fået 1 point i de første 4 kampe. Vi skaber jo intet.
Det er en skandale hvad der foregår på Hornevej i øjeblikket
Håber snart SSE indser de har fejlet, hvor dybt skal vi synke?
Håber snart SSE indser de har fejlet, hvor dybt skal vi synke?
Vi var til grin i hele sidste sæson og det fortsætter bare ufortrødent i 1. division. Fuldstændig latterligt
MJ en skændsel for AaB
Føj en attitude han spiller med
Føj en attitude han spiller med