Svært er jo relativt, du har ret i det ikke er svært at gennemskue hvis man går på Viaplays produktoversigt. Men det er ikke forbrugervenligt at:Rolf Engels skrev: ↑25. jul 2025, 11:13Jeg tror ikke jeg forstår, at det kan være svært at finde ud af, hvordan man ser AaB i år?
Viaplay enten som "Viaplay Premium" til 499. Her får man hele molevitten. PL, CL, SL, 1. Div,
Eller Viaplay dansk fodbold til 299. Her får man, som navnet angiver, kun dansk fodbold.
Synes faktisk 299,- er en OK pris. Men det er klart, at hvis man kun vil se AaBs udekampe, som I det alene, så er det da dyrt, men det har det jo altid været så. Man har jo aldrig kunne købe Superligaens udekampe alene heller.
På den måde må det billigste vel være at melde sig ind i ASC og tage med bussen på away.
- Du kan købe/vælge Viaplay gennem telefon- og internetudbydere, og det man vælger der har oftest ikke fodbold/AaB med, hvilket ikke fremgår af de udbyderes oplysninger når man tilvælger det
- De har en pakke de kalder "Total" - som ikke er det hele, og som ikke indeholder fodbold. Kan da godt forstå folk som vælger den bliver skuffede
- Det er ikke det samme som det var sidste sæson, og jeg vil garantere det også er anderledes i næste sæson
Jeg synes også 299 er ok for den pakke. Men altså. Jeg betaler allerede ret meget for at have 3-4 Viaplay kanaler i min TV pakke, som viser nærmest alt andet af det fodbold end AaB. Hvis jeg opsiger den kan jeg ikke se landsholdet mv.