Nordjyske app - ripodsten

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
viper_dk
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Nordjyske app - ripodsten

Indlæg af viper_dk » 15. sep 2025, 12:37

Har forsøgt et par gange at bruge nordjyske app til at lytte til ripodsten på min android telefon, men oplever konstant at streamingen stopper? Når man så starter den igen, så er det ikke samme sted som den stoppede etc. Er det kun min telefon som er mærkelig, eller er der andre som oplever det samme?
"Nu vil jeg ikke sige, at du lyver, men det er jo direkte usandt det du står og siger"

jonas386
Allstar
Allstar

Re: Nordjyske app - ripodsten

Indlæg af jonas386 » 15. sep 2025, 14:52

viper_dk skrev:
15. sep 2025, 12:37
Har forsøgt et par gange at bruge nordjyske app til at lytte til ripodsten på min android telefon, men oplever konstant at streamingen stopper? Når man så starter den igen, så er det ikke samme sted som den stoppede etc. Er det kun min telefon som er mærkelig, eller er der andre som oplever det samme?
Jeg har ikke lige kendskab til nordjyske app'en, men det er et gennemgående problem for de fleste mediespecifikke apps, at deres lydafspiller er decideret ubrugelig. Jeg bruger selv pocketcast, hvor du også kan høre ripodsten, og det fungerer upåklageligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
viper_dk
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlæg af viper_dk » 15. sep 2025, 17:03

Ripodsten kommer nu først på deres egen app, og så nogle dage senere på alle andre apps. Så man kan vente naturligvis 🙂
"Nu vil jeg ikke sige, at du lyver, men det er jo direkte usandt det du står og siger"

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 16. sep 2025, 10:00

viper_dk skrev:
15. sep 2025, 17:03
Ripodsten kommer nu først på deres egen app, og så nogle dage senere på alle andre apps. Så man kan vente naturligvis 🙂
Modtaget
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar