En af Jassons bedre kampe, efter han spillede sig op i anden halvleg. Men han laver stadig indimellem nogle helt håbløse ting, hvor han forærer bolden væk i farlige situationer.Klaus skrev: ↑2. okt 2025, 23:09Helt enig. Jasson lavede rigtig meget godt, hans langskud i starten af kampen og afleveringen til John som sætter Ross op til scoring og en massebolderobringer og småspil. Men han laver også fejl og hasarderede driblinger, så alt er ikke godt. Men i dag synes jeg trods alt han var bedste mand på midtbanen.doukas skrev: ↑2. okt 2025, 22:50Det er jo en dybt godnat karakter til Jasson. Har Ydesen været ude og drikke bajere med alle de studerende før kampen? Jasson var klart den bedste på 3-mandsmidtbanen i dag. Hvad har Bomholt fået? Erindrer han smider bolden dumme steder endnu flere gange end Jasson i dagens kamp. Og hvad fanden kom Valdemar Møller med i dag? Nul og niks.Ron Paul skrev: ↑2. okt 2025, 22:17Simon Ydesen. Men helt enig i, at lige den karakter er helt forbi skiven.Kristian skrev: ↑2. okt 2025, 22:14Det er jo helt godnat…han er med i opspillet til målet og ligger et rigtig fint indlæg til bagerste. Har rigtig mange gode ting i dag, men nej han er ikke en gudsbenået fodboldspiller og mister et par dumme boldtab.baresi skrev: ↑2. okt 2025, 22:10Han får 1 i nordjyskeR Rosenberg skrev: ↑2. okt 2025, 21:30
Okay, far.
Jeg synes ikke, at han er en særlig god spiller. Heller ikke i dag. Og nej, jeg sidder ikke og gokker statistikker, men nøjes med at forholde mig til, hvad jeg ser. Og jeg ser ikke en spiller, som jeg synes, bør være starter. Han er simpelthen ikke sikker nok i sit spil.
Bund karakter
Hvem har givet de karakterer
Det ville også være en dumpekarakter til Højer at beholde en så ringe spiller på banen hele kampen.
Når det er sagt, er Ydesens karakter selvfølgelig helt hen i vejret. Enig i, at Jasson i dag var bedste mand på midtbanen.