Funky skrev: ↑2. feb 2026, 14:30
hit666 skrev: ↑2. feb 2026, 14:20
Funky skrev: ↑2. feb 2026, 14:00
raekkeettre skrev: ↑2. feb 2026, 13:24
Gaarde6 skrev: ↑2. feb 2026, 13:09
Altså hvis det ender med Ross og Bomholt ud.
Kubel ind.
Er vi så forstærket i forhold til den trup, som gav en 6 plads i efteråret ? Og vi er vel heller ikke forstærket i forhold til konkurrenterne?
Ved du godt – efter vinduet lukkede sidst, og de sidste forstærkninger kom ind, så har vi et snit på 1,75 point pr. kamp.
Det ville nærmest have givet os en placering à point med Lyngby på 1. pladsen, hvis det var holdt hele vejen igennem.
Så med Kubel inde nu og bomme ude så ser jeg faktisk stadigvæk en KLAR styrkelse af truppen siden 1. runde.
Og Ross… han gjorde jo reelt hverken fra eller til de sidste mange runder.
Hvis vi så får en eller 2 nye ind, så er truppen jo MEGET stærkere end da vi startede op.
Enig. Jeg synes altså ikke, Bomholt har været den bærende spiller, han lige pludselig ophøjes til at have været. Det skal ikke forstås således, at jeg ikke gerne havde set ham fortsætte minimum frem til sommeren, for jeg tror såmænd, at Højer med noget kontinuitet kunne have fået noget endnu bedre ud af ham, end vi har set, men nu har han altså en anden besætning at arbejdet med, hvor to indkøb fra sidste vindue stadig kan vise sig bedre, end vi har set endnu (Håpnes og Kaasa), Bonde bliver vel forventeligt også kun bedre, og så er Kubel kommet til.
Lad os nu se, hvordan truppen ser ud, når vi når til midnat i aften, før vi fælder endelig dom. Signalet fra Møller og co. lader til at være, at man skal være en ret dygtig midtbanespiller (til den rette pris), før de vil overveje at signe.
Bomholt og Ross vil jeg bare ønske al mulig held og lykke fremover. Bare ikke, når/hvis de spiller mod AaB.
Kaasa som intet har vist Bonde som vi ikke ved en skid om bliver fugl elle fisk Håpnes som bare ikke er god nok
AaB har ikke den luksus, vi åbenbart har herinde, at man bare kan dømme en spiller ude efter mindre en éen halvsæson. Kaasa kan da nå at blive god endnu.
Bonde ved vi, at AaB åbenbart tror ret meget på. Og Håpnes viste sig ganske godt frem i sine første kampe for os.
Det kan - med al historik i baglommen - da aldrig blive et argument i sig selv.
AaB troede også ret meget på Magnus, på Pohl, på Ross, på Blåbberen, på Ross, på Børsting, på Hannesbo, på Sander, på Ementa osv. Intet af det, de troede meget på, blev særlig godt.
Forstå mig ret, jeg håber da, at vi i Bonde har den nye Würtz. Intet ville gøre mig gladere, end at vi kan avle vores spillere selv. Men jeg er bare et sted, hvor jeg synes, det er et sats, vi har råd til på så vital en position på så bovlam en midtbane. Hvad nu, hvis han flopper som nærmest alle andre såkaldte talenter de seneste 10 år?